Berichten rond De Mol 2020 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Paraceta10 okt 2020, 23:36

 717  Sven
Of ze zijn diep in de Ardense bossen bezig natuurlijk :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric15 okt 2020, 14:25

 2834  Uma
Hoe zouden ze het eigenlijk aanpakken mocht 1 van de kandidaten vlak voor vertrek positief testen op corona?

Dat je in de weken/maanden vooraf voorzichtig genoeg moet zijn om bijvoorbeeld geen gebroken been op te lopen, ok, dat is haalbaar. Maar corona is toch iets lastiger, tenzij je jezelf in verplichte quarantaine steekt van zodra je weet dat je geselecteerd bent..
Gebruikersavatar

Jansen16 okt 2020, 06:48

 3423  Yens
Cedric schreef:Hoe zouden ze het eigenlijk aanpakken mocht 1 van de kandidaten vlak voor vertrek positief testen op corona?

Dat je in de weken/maanden vooraf voorzichtig genoeg moet zijn om bijvoorbeeld geen gebroken been op te lopen, ok, dat is haalbaar. Maar corona is toch iets lastiger, tenzij je jezelf in verplichte quarantaine steekt van zodra je weet dat je geselecteerd bent..
Zouden ze niet enkele reserves achter de hand houden? Er kan toch altijd wel iets mislopen met een kandidaat, denk ik.
Gebruikersavatar

sillosio18 okt 2020, 14:39

 9
Cedric schreef: Al vermoed ik toch dat ze nu nog niet vertrokken zullen zijn en dat het pas binnen enkele weken/maanden zal kunnen doorgaan. Maar ze mogen mij altijd aangenaam verrassen natuurlijk 🙂
Ik heb via via vernomen dat ze momenteel wél op reis zijn. Het lijkt er dus op dat het ze gelukt is! 🙂
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 okt 2020, 16:50

 2354  Uma
Weer geen GDC is Sports Late Night gisteren!

EDIT: hij lijkt wel weer thuis te zijn:

Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric18 okt 2020, 22:21

 2834  Uma
sillosio schreef:Ik heb via via vernomen dat ze momenteel wél op reis zijn. Het lijkt er dus op dat het ze gelukt is! 🙂
Nee hoor. Ofwel zijn ze net sinds gisterenavond terug. Zie de post van Vermoljoen. Gilles De Coster zit vandaag gewoon thuis.
Gebruikersavatar

Jansen19 okt 2020, 08:19

 3423  Yens
Hij was nu al vier weken niet meer te zien op Sports Late Night, dus kan best zijn dat hij pas terug is.
Gebruikersavatar

Vermoljoen19 okt 2020, 15:41

 2354  Uma
En dan is hij nu waarschijnlijk voor alle zekerheid een week/twee weken in quarantaine?
Gebruikersavatar

Cedric20 okt 2020, 18:30

 2834  Uma
GDC presenteert Champions League voetbal vanavond, dus ofwel geen quarantaine nodig, ofwel niet op reis geweest..
Gebruikersavatar

Jansen21 okt 2020, 07:23

 3423  Yens
Kan wel he... hij is 4 weekenden niet te zien geweest op tv. Momenteel moet je slechts 7 dagen in quarantaine. Dus 3 weken + 1 week quarantaine, of ze zijn op een bestemming geweest die nog groen was (er zijn er nog enkele).
Gebruikersavatar

marc.koenen30 nov 2020, 14:21

 122
Ik heb een flauw vermoeden dat ze in Duitsland geweest zijn 😃 😃
Maar zelf gokte ik op Estland,mede door de T shirt van Gilles.Zwarte Woud ken ik,maar Beieren niet.En het land is groot genoeg om mooie plaatsen te ontdekken.En deze,als het weer mag,te gaan verkennen