Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Boris03 mar 2021, 16:59

3
Zou er niets meer moeten gebeuren met de kleurencode (antwoord van gisteren). Dit is toch te eenvoudig?
#F3a935
Kleur heeft geen specifieke naam (dat zou pas een mooie tip zijn).

masterveecee03 mar 2021, 17:03

3547  Sven
denk dat de kleurencode gewoon de input was voor de voicemail te krijgen. dat er verder niks meer moet mee gebeuren

Vermoljoen03 mar 2021, 17:06

2354  Uma
Ik denk dat het zeker zou kunnen dt er nog een hint in de tekst van Gilles zit, want wat zijn we nu extra over het seizoen te weten gekomen dankzij dat telefoonnummer? De benadrukte woorden en de cijfers die er aan vasthangen zou een goede theorie kunnen zijn, maar dat je dan opeens bij 'vier' letterlijk 4 zou nemen en niet v=22 vind ik dan weer net wat te vergezocht...

Snow03 mar 2021, 17:08

2
Ik zou het raar vinden als er niks van hint in het telefoontje van Gilles zit. Waarom zouden ze zoveel moeite gedaan hebben met die code als ze uiteindelijk enkel willen zeggen dat we morgen om 16u de social media in de gaten moeten houden.

salb03 mar 2021, 17:20

352  Sven
Vermoljoen schreef: ↑03 mar 2021, 16:12 - Je mag een boodschap achterlaten na de biep

Ik vermoed op dit moment dat ze meteen aan het begin van aflevering 1 al een eliminatie doen en dan de oranje schermen al aan bod komen?
Zou goed kunnen. Ik vind dat het woord "achterlaten" ook goed wordt benadrukt. Zoiets als met Hans?

Jay-Lo03 mar 2021, 17:21

1690  Sven
Vermoljoen schreef: ↑03 mar 2021, 17:06 Ik denk dat het zeker zou kunnen dt er nog een hint in de tekst van Gilles zit, want wat zijn we nu extra over het seizoen te weten gekomen dankzij dat telefoonnummer? De benadrukte woorden en de cijfers die er aan vasthangen zou een goede theorie kunnen zijn, maar dat je dan opeens bij 'vier' letterlijk 4 zou nemen en niet v=22 vind ik dan weer net wat te vergezocht...
Vanwege play4 misschien. Hij legt ook de nadruk op het woord START, ik acht het wel mogelijk.

chicawah.janssen03 mar 2021, 17:51

8153
Vermoljoen schreef: ↑03 mar 2021, 17:30 Zo zit ik morgen om 16:00 klaar voor meer nieuws over het nieuwe seizoen:
Afbeelding
Je zou er toch beter je vergrootglas bij nemen. 😜

salb schreef: ↑03 mar 2021, 17:20 Zou goed kunnen. Ik vind dat het woord "achterlaten" ook goed wordt benadrukt. Zoiets als met Hans?
Ze hebben niet de gewoonte in herhaling te vallen, toch?

Cedric03 mar 2021, 23:05

2834  Uma
frank.arnalsteen schreef: ↑03 mar 2021, 16:14 Zijn exacte boodschap:
"Dag mollenjagers fijn dat je belt, dat betekent dat je even enthousiast bent als ik voor de start van het nieuwe seizoen van De mol binnenkort. En die start, daar is iets mee. Laat ons zeggen dat het totaal iets anders is geworden dan de kandidaten hadden verwacht. Meer ga ik er voorlopig nog niet over zeggen maar ik beloof: het wordt de moeite. Als je meer wil weten hou dan morgen zekere de sociael media van De mol en play 4 in de gaten. Afspraak om 16 uur. En je mag natuurlijk ook altijd een boodschap achterlaten na de piep, bye bye."
Correctie!

Gilles De Coster zegt níet "Afspraak om 16 uur", maar wel "Afspraak om 4 uur". Natuurlijk, hij kan ook 16 uur bedoelen, maar voor hetzelfde geld is het morgenochtend 4 uur...

Wie blijft er op?😃

MolWout04 mar 2021, 04:05

348
Ik, jammer genoeg... 🤷‍♂️😜
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 24