Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee15 mar 2021, 17:19

 3547  Sven
staat er al in @Jansen 😉
Gebruikersavatar

Jansen15 mar 2021, 17:23

 3423  Yens
@masterveecee
Ah OK, ik loop weer eens achter :mrgreen:
Gebruikersavatar

Cedric15 mar 2021, 23:44

 2834  Uma
Dank voor dat Humo-interview, @SALB. Topvrouwen toch zeg. Zet daar nog Joke bij en je hebt mijn 3 favoriete Molvrouwen uit de voorbije seizoenen denk ik. Zalige persoonlijkheden. Best veel bewondering voor.
Gebruikersavatar

Nonline16 mar 2021, 19:53

Molerator  6547  Uma
Wat hebben we toch geluk gehad dat Aline en Elisabet niet voortijdig naar huis moesten. Zo'n heerlijke dames! 😍
Gebruikersavatar

mjohlan17 mar 2021, 07:41

 328  Yens
Bedankt Salb. 👍🏻 Een zeer leuk artikel met interessante weetjes "achter de schermen".
Keep up the good work 🙂
Gebruikersavatar

Cedric17 mar 2021, 16:47

 2834  Uma
Dank voor het delen, SALB.

Geen idee hoe anderen erover denken trouwens, maar ik heb wat moeite met die uitgelichte quote.
"Elk jaar evalueren we het seizoen na de laatste aflevering. En elk jaar staat er hetzelfde op het bord: de opdrachten moeten simpeler."

Is dat echt? Is het echt te moeilijk voor de mensen?
En.. Sorry dat ik het zo cru stel, maar moeten we ons echt gaan verlagen tot een bepaald niveau?
Dit is een Woestijnvis-programma hé, geen VTM-programma. Laat ons alstublieft niet verder gaan versimpelen. Er zijn al hersenloze programma's genoeg met de Temptations en Love Islands van deze wereld.
Het is net top dat er met De Mol toch nog een programma is met een deftig niveau, met verstandige mensen, slimme mensen. Koester dat alstublieft.
Gebruikersavatar

BeaVer17 mar 2021, 16:54

 1293  Uma
Ik volg je hierin wel een beetje en ik vrees dat het antwoord echt wel "ja, de mensen snappen het anders. niet" is.
Ik hou persoonlijk ook meer van proeven zoals 'Rabid Joke' of die in Vietnam waar ze al die puzzels moesten oplossen, waar er heel veel diepte en dependencies zijn.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19