Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

SiMol26 apr 2021, 14:22

 264
En waarom zou hij maar 1 dossier in kijken, zelf al is hij zo goed als zeker van zijn mol?

Kijk maar naar Bart en de vuurwerkproef, hij was tot dan ook zeker van zijn mol.
Had hij toen ook enkel informatie genoteerd van zijn verdachte, lag hij de volgende aflevering er waarschijnlijk alsnog uit.
Philip zal dit ook wel ergens in zijn achterhoofd hebben.

Dus voor een slimme kandidaat als Philip, is het niet meer dan logisch om alle dossiers te bekijken, ook al ben je initiëeel maar geïnteresseerd in 1 dossier.
Ik zou het veel meer verdacht vinden moest hij slechts 1 dossier bekeken hebben.
Gebruikersavatar

Wielewaal26 apr 2021, 14:26

 55  Uma
Ik begrijp toch niet goed waarom nog steeds zoveel mensen Annelotte verdenken? Is toch de enige kandidaat die met regelmaat bijdraagt tot het slagen van proeven?
Bij het bingewatchen ziet ze Sven al bij de eerste hint, gisteren vindt ze het verschil op het kunstwerk zelfs zonder overleg nodig te hebben, een ogenschijnlijk moeilijke taak om dat papier te laten zweven laat ze slagen, ze was de enige die het juiste aantal teefjes bij het dogsitten had geteld maar er werd niet geluisterd, is voor geld gegaan bij de domino’s, de piano-opdracht was gelukt...
Natuurlijk waren er een paar bedenkelijke momenten zoals gisteren met die touwtjes maar dan nog wegen die toch niet op tegen wat ze al bij elkaar heeft gespeeld? Zeker vergeleken met de rest.
Gebruikersavatar

Cadfael26 apr 2021, 14:29

 229  Uma
Ik had wel het gevoel dat Jasmien zowel Annelotte als Lennart erg vertrouwde. Ze zat volgens mij dus op Sven of Philip.
Daarbij zegt ze dat ze gegokt en verloren heeft in haar interview en dat de makers haar uiteindelijk nog zeker kunnen verrassen. Zelfs nu ze eruit ligt heeft ze precies nog geen enkel idee wie het uiteindelijk zal zijn.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT26 apr 2021, 14:57

 767  Yens
@Cadfael Ik had net het gevoel dat Jasmien achteraf, net als Samina, vrij zeker was van wie de mol is. Beide waren ze aan het spreiden op 2 personen en hebben ze naar eigen zeggen op de verkeerde gegokt en verloren.
Gebruikersavatar

Skaeg26 apr 2021, 15:09

 108
Klopt.

Maar Jasmien is nog altijd niet zeker wie van de kandidaten het nu wel is. Zelfs nu na de tv-reeks te hebben gezien. Ze weet nu enkel van één persoon dat hij het zeker niet is, en zelfs dat biedt geen zekerheid want misschien was ze gewoon de traagste.
Gebruikersavatar

SiMol26 apr 2021, 15:13

 264
@Skaeg
Denk wel dat we er zeker van mogen zijn dat ze op de foute mol heeft ingezet.
Dat gaf ze zelf ook aan in haar interview achteraf.
Ze gaf aan dat de dossierkennis echt wil ging helpen (5 - 6 vragen direct daaraan gelinkt), ware het niet dat ze op de foute persoon heeft ingezet.

Maar zelf al komen we te weten welke twee personen ze verdacht, op wie ze dan gestemd heeft zullen we niet te weten komen. Dus veel zijn we niet met deze info. 😋
Gebruikersavatar

masterveecee27 apr 2021, 10:54

 3547  Sven
Jansen schreef: 27 apr 2021, 10:41 Nadat bekend werd gemaakt dat Lennart de vrijstelling "won" nadat hij 10.000 € uit de pot had gespeeld, zei Jasmien: "Goed gedaan" tegen Lennart :

Afbeelding

Daarna herhaalt ze dat nog eens met de woorden "Ik ben blij voor jou.":

Afbeelding

Het volledige filmpje vind je hier:

https://www.goplay.be/video/de-mol/lenn ... ijstelling

Die verdenking van Lennart, lijkt me hier alleszins niet aanwezig en dat was dus net voor de eliminatie.
Let ook op Annelotte, die is gewoon razend, het verbaasd me dat de stoom niet uit haar oren komt... .
Had ik ook gezien, live. Zou het kunnen dat Jasmien Lennart niet verdacht?
Gebruikersavatar

Jansen27 apr 2021, 11:02

 3423  Yens
@chicawah.janssen @Mollenjager-DT
Dat vind ik ook. Vandaar dat ik hem, als hij de mol is, niet een mol van het kaliber Elisabet, Pieter en Gilles VB zou vinden. Alina kon ook goed acteren maar staat voor mij toch een trapje lager dan E, P en GVB.
Ik vind Lennart eigenlijk net vaak slecht acteren. Zijn reacties komen vaak helemaal niet oprecht of zeer raar over bij mij, het valt mij zo hard op dat ik dan weer denk dat hij de mol niet kan zijn.
Ik vind net van wel, hij speelt de rol van "domme kloot" (sorry voor de bewoordingen) met verve, met als gevolg dat andere kandidaten hem geloven. Ik denk dat Samina en Jasmien om die reden er uit gegaan zijn. De enige die hem wel verdenkt volgens mij is Annelotte. Over Sven en Philip ben ik niet zeker, daar zou het best wel eens kunnen dat ze mekaar verdenken.

masterveecee schreef: 27 apr 2021, 10:54 Had ik ook gezien, live. Zou het kunnen dat Jasmien Lennart niet verdacht?
Daar ben ik zeker van 😉 .
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 apr 2021, 11:05

 1690  Sven
Jansen schreef: 27 apr 2021, 10:41 Nadat bekend werd gemaakt dat Lennart de vrijstelling "won" nadat hij 10.000 € uit de pot had gespeeld, zei Jasmien: "Goed gedaan" tegen Lennart :

Afbeelding

Daarna herhaalt ze dat nog eens met de woorden "Ik ben blij voor jou.":

Afbeelding

Het volledige filmpje vind je hier:

https://www.goplay.be/video/de-mol/lenn ... ijstelling

Die verdenking van Lennart, lijkt me hier alleszins niet aanwezig en dat was dus net voor de eliminatie.
Let ook op Annelotte, die is gewoon razend, het verbaasd me dat de stoom niet uit haar oren komt... .
En dan even later bij de eliminatie lijkt het dat Jasmien Lennart verdenkt door wat ze zegt. Maar ik denk ook niet dat dat zo is, ze feliciteerde Annelotte ook met haar 5 pasvragen, maar Sven niet. Zou ze de mol, of toch wie ze denkt dat de mol is, zoiets gunnen? Denk het niet.
En Annelotte, ja die is echt boos.
Gebruikersavatar

Mollou27 apr 2021, 14:27

 7  Uma
masterveecee schreef: 27 apr 2021, 10:54 Had ik ook gezien, live. Zou het kunnen dat Jasmien Lennart niet verdacht?
Ik denk persoonlijk niet dat Jasmien Lennart, noch Annelotte verdacht. In het interview met de afvaller zei ze namelijk dat ze misschien zelfs de hele pot had durven bieden, maar dat Annelotte en Lennart haar dat niet zouden kunnen vergeven (als ik het me goed herinner alleszins). Dat komt toch een beetje over alsof dat haar favoriete medekandidaten waren, vind ik, en niet dat één van hen wel de mol zou zijn. Een mol zou net blij zijn moest Jasmien de hele pot leegmaken.
Ze vertelde ook iets van dat ze dacht dat X en Y de mol waren en dat ze haar laatste test op X had ingevuld, maar dat nu bij het terugkijken het ook A of B kon zijn. Kwam bij mij over of X en Y Philip en Sven waren en A en B Annelotte en Lennart, maar dat is natuurlijk ook erg subjectief.
Gebruikersavatar

masterveecee27 apr 2021, 15:50

 3547  Sven
Jansen schreef: 27 apr 2021, 10:41 Nadat bekend werd gemaakt dat Lennart de vrijstelling "won" nadat hij 10.000 € uit de pot had gespeeld, zei Jasmien: "Goed gedaan" tegen Lennart :

Afbeelding

Daarna herhaalt ze dat nog eens met de woorden "Ik ben blij voor jou.":

Afbeelding

Het volledige filmpje vind je hier:

https://www.goplay.be/video/de-mol/lenn ... ijstelling

Die verdenking van Lennart, lijkt me hier alleszins niet aanwezig en dat was dus net voor de eliminatie.
Let ook op Annelotte, die is gewoon razend, het verbaasd me dat de stoom niet uit haar oren komt... .
Aanvullend, als je de "goed gedaan" bekijkt van Jasmien, zou het ook kunnen dat ze dat zegt omdat ze denk dat Lennart Philip ontmaskerd heeft. Dat Jasmien dus op Philip gegokt heeft.
Gebruikersavatar

Jansen27 apr 2021, 16:00

 3423  Yens
@masterveecee
Klopt helemaal. De "Goed gedaan" volgt onmiddellijk nadat blijkt dat Philip in de dossiers heeft gekeken. "Ik ben blij voor jou" zegt ze zodra Gilles de vrijstelling geeft.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12