Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2021, 13:30

 8153
Mollou schreef: 03 mei 2021, 12:44 Off topic, maar kan ook het vallen op de mat/van de afgrond vallen in Zuid-Afrika zijn, waarbij de kandidaten een vraag moesten beantwoorden om de durver te laten vallen in de afgrond en de niet-durver op een turnmat : ))
Zat zo niet in elkaar. Bij een juist antwoord viel de durver, bij een fout antwoord de niet-durver.
Gebruikersavatar

joeri.michiels03 mei 2021, 13:47

 176  Sven
Paraceta schreef: 03 mei 2021, 12:38 @joeri.michiels: Ik denk dat je 2 opdrachten verwart: Alina riep niet in de finaleaflevering maar tijdens de opdracht van het Skydiversverhoor "Ik ben de Mol". De opdracht met groepsdruk waar @nathalie.liekens naar verwijst lijkt me dan weer eerder te slaan op het abseilen in de eerste aflevering in Mexico?
Ze moest toen in het Nederlands toch roepen dat ze de mol was tijdens haar val van de brug? Of iets in die aard. Dat waren de laatste woorden van haar moeder. Ik weet nog dat ik toen verwonderd was dat ze dit mocht roepen.
Tijdens het skydiven moest ze dit ook, maar toen was het Russisch en omgekeerd. En dat was het woord "verrader" als ik me niet vergis.
Gebruikersavatar

Kluzunator03 mei 2021, 14:51

 1
Dag mensen,

Kan iemand mij vertellen hoe Lennart al wist dat Annelotte alsnog zou gaan vallen, zij wist dat namelijk zelf niet?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2021, 15:05

 8153
Als Lennart de mol is, wist hij het wel. 😉
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mei 2021, 17:00

 767  Yens
Kluzunator schreef: 03 mei 2021, 14:51 Dag mensen,

Kan iemand mij vertellen hoe Lennart al wist dat Annelotte alsnog zou gaan vallen, zij wist dat namelijk zelf niet?
Ze moest toch beneden geraken... En het levert goede televisie op natuurlijk.

joeri.michiels schreef: 03 mei 2021, 13:47 Ze moest toen in het Nederlands toch roepen dat ze de mol was tijdens haar val van de brug? Of iets in die aard. Dat waren de laatste woorden van haar moeder. Ik weet nog dat ik toen verwonderd was dat ze dit mocht roepen.
Tijdens het skydiven moest ze dit ook, maar toen was het Russisch en omgekeerd. En dat was het woord "verrader" als ik me niet vergis.
Dit klopt niet, je haalt verschillende dingen door elkaar. Tijdens de bungeesprong was er helemaal geen tip in verwerkt, de laatste woorden uit het filmpje van haar moeder die ze moest roepen waren deel van de opdracht en waren "Jij bent mijn winnaar!". Tijdens het skydiven riep ze in het Nederlands dat ze de mol was, wat tijdens de aflevering dan op de achtergrond achterstevoren werd afgespeeld. Een andere tip was dat elke eerste letter van de voice-over van elke aflevering na elkaar gezet en dan omgedraaid moesten worden, waarna je 'izmennik' kreeg, het Russische woord voor verrader.
Gebruikersavatar

chelsea.tesseur03 mei 2021, 17:08

 20
Dit vond ik een toffe opdracht qua pasvragen! Ofwel geld ofwel een pasvraag, sowieso gewonnen, maar de groepspot werd er weer niet hard door gespekt.

De mol heeft hier sowieso veel kansen om de opdracht te laten mislukken: een vage omschrijving geven/euhm zeggen en de woorden niet raden. Sowieso ook geen evidente opdracht. ´Euhm´ is snel gezegd (zoals Lennart en Philip laten zien) en het zijn zeer specifieke woorden (ik zou op enkelen niet gekomen zijn) die in eerste instantie niets met elkaar te maken hebben.

Wel weer over de grond gerold van het lachen!
Gebruikersavatar

Cedric03 mei 2021, 17:15

 2834  Uma
Mollenjager-DT schreef: 03 mei 2021, 17:03 Ze moest toch beneden geraken... En het levert goede televisie op natuurlijk.

Waarschijnlijk dacht Annelotte dat ze gewoon traag naar beneden zou worden gelaten aangezien ze alles juist hadden geraden, in plaats van haar te laten vallen.
Gebruikersavatar

joeri.michiels03 mei 2021, 19:00

 176  Sven
Mollenjager-DT schreef: 03 mei 2021, 17:03 Ze moest toch beneden geraken... En het levert goede televisie op natuurlijk.



Dit klopt niet, je haalt verschillende dingen door elkaar. Tijdens de bungeesprong was er helemaal geen tip in verwerkt, de laatste woorden uit het filmpje van haar moeder die ze moest roepen waren deel van de opdracht en waren "Jij bent mijn winnaar!". Tijdens het skydiven riep ze in het Nederlands dat ze de mol was, wat tijdens de aflevering dan op de achtergrond achterstevoren werd afgespeeld. Een andere tip was dat elke eerste letter van de voice-over van elke aflevering na elkaar gezet en dan omgedraaid moesten worden, waarna je 'izmennik' kreeg, het Russische woord voor verrader.
Dat riep ze inderdaad. Maar dat is als mol uzelf wel bekend maken. Dus ergens was het wel een tip.😉
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mei 2021, 20:03

 767  Yens
@joeri.michiels Sorry hoor, maar wat jij zegt klopt toch niet. Misschien moet je mijn uitleg nog eens opnieuw lezen en heb je erover gelezen? De tip was bij het skydiven, niet bij het bungeespringen.
Gebruikersavatar

joeri.michiels03 mei 2021, 20:40

 176  Sven
@Mollenjager-DT Ik heb jouw reactie gelezen hoor. Maar als de mol roept "Jij bent mijn winnaar.", dan maakt die zich toch bekend? Zeker als nadien bleek dat ze de mol ook was. Uiteraard kon ze nog niet weten dat Jolien ging winnen.
Gebruikersavatar

Moldedju03 mei 2021, 20:44

 507  Yens
Lennart zijn opdracht vond ik behoorlijk straf. Als je in zo een dekbedovertrek zit zie je toch niets. Hoe kan je dan al die rozenblaadjes vinden op de grond. "Ik zie niets, ik zie niets" zegt hij dan nog. Maar alle rozenblaadjes zijn wel plots weg. En dat voor iemand die dan nog eens kleurenblind is.

Het lijkt wel een mol die in het donker kan zien 😉
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10