Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Agt. Mol Daviër16 mei 2021, 18:26

 33  Yens
Cedric schreef: 16 mei 2021, 12:59 Dit droneshot van na de finale vond ik het beste beeld ooit.
Afbeelding

Beginnen via de finalisten, dan de Meisterzaal verlaten, naar buiten gaan, door het venster nog even een laatste blik op die finalisten, om dan af te sluiten met een shot van Berlijn.

Geweldige afsluiter van de reeks.
Episch, die shot was me ook bijgebleven mede dankzij die synthwave classic A Real Hero (van Electric Youth) als heerlijke kers op de montage-taart...
Gebruikersavatar

masterveecee16 mei 2021, 21:31

 3547  Sven
Amai! Hier toch een paar keer met kippenvel gezet tijdens de laatste aflevering ze! 😛
En terug wat een leuke beelden op het einde! Hard mee gelachen.

Maar het beste van allemaal: Hoe leuk is het voor @Jens Zutterman dat hij de klok maar miischien vooral de bon voor een weekendje kreeg! Vond ik super van de reactie 👍🏻👍🏻
Gebruikersavatar

Heinz16 mei 2021, 21:34

Forum veteraan  427  Uma
Wauw, wat een briljante slotaflevering. (En wat leuk dat we 'm in Nederland dit keer ook al direct konden zien via de website!) Terecht dat er zoveel tijd werd uitgetrokken voor uit de doeken te doen hoe de eerste opdracht in elkaar zat. Wauw, die tweede Mol en wauw hoe spannend dat voor Martijn en Lennart geweest moet zijn. Zuur natuurlijk dat Martijn nu nooit meer een tweede kans krijgt maar zijn unieke verhaal is in ieder geval erg goed verteld en in beeld gebracht!

Lennart heeft het ongelooflijk goed gedaan. Puzzelstukjes in je broekspijp steken die je had kunnen zien zitten! 10.000 euro uit de pot halen (en Gilles bijna wit weg zien trekken😂) en niks geld in de pot brengen "omdat er toch weinig geld in zit" maar in plaats daarvan met euh... een van de grappigste en brutaalste sabotages ooit komen!

Ook tussen de hints zaten enkele pareltjes. Dan denk ik aan de aai-hint en die hoge toon. Het tekent de onuitputtelijke creativiteit van de makers dat ze zelfs hints humoristisch weten te maken.

Kortom: ik heb weer genoten van een topreeks van het beste programma ooit. Bedankt crew en ook bedankt mollenjagers. Op naar De Mol 10.😍
Gebruikersavatar

masterveecee16 mei 2021, 21:39

 3547  Sven
Trouwens ook leuk om de DP mol bezig te zien. Martijn zag er ook nog een toffe kerel uit.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Paraceta16 mei 2021, 21:47

 717  Sven
Het geniaalste van deze aflevering was toch wel Samina's "easy door", ik lachte daar net iets te hard mee 😂

(Voor de rest wel echt zo'n prachtig persoon, we love Samina 🥰)
Gebruikersavatar

Jay-Lo16 mei 2021, 22:00

 1690  Sven
En ze moet nog een schoen opeten. 😃
Vooral het stuk met de DP mol en de onthulling van Martijn waren spannend. Het was dus toch gewoon ieder voor zich, zonder voordelen. Dat ze op dezelfde dag geboren zijn was toch wel speciaal.
Ik denk dat Martijn ook een heel goede mol zou zijn geweest, zijn tactiek om de groep aan te sturen en zelf zo ver mogelijk van Lennart weg te blijven was wel heel goed. Verdient die ook niet een weekje naar Duitsland als troostprijs? Hij zit toch in hetzelfde schuitje als Jens.
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant16 mei 2021, 22:01

 45  Uma
Kippenvel van kop tot teen toen de foto's uit Lennart en Martijn hun jeugd naast elkaar werden gezet. Prachtig gedaan, en dat maakt ook Martijn zijn passage net iets specialer. Alle twee op exact dezelfde dag geboren worden, om elkaar voor de eerste keer in 25 jaar te ontmoeten in de maïs. Wat een prachtig programma is het toch. Niet. Nor. Maal.

Ik denk echt dat wij als kijker in een tijdperk leven waarin de beste televisiemakers ooit in Vlaanderen hun job magistraal aan het uitoefenen zijn, en dat is ook voor ons een voorrecht. Woorden schieten echt te kort om deze crew de hemel in te prijzen.

Bedankt, makers. Namens heel Vlaanderen.
Gebruikersavatar

mjohlan16 mei 2021, 22:49

 328  Yens
Zeer goede reveal-aflevering welke het plaatje voor ons nog duidelijker maakt. Zoals de jaarlijkse traditie opnieuw zeer gedetailleerd, gevarieerd en humoristisch samengesteld. Nogmaals nog n'en dikke bravo en merci voor alle betrokken crews van Woestijnvis. Op alle vlakken een top-seizoen.👏🏻👍🏻🏆

Tof dat we kennis hebben kunnen maken met Martijn, de DP-mol waarvan ik ook vermoed dat hij het goed zou hebben gedaan. Het moet voor hem ook een harde noot om kraken zijn geweest. Nu waar Jens nog een kleine attentie kreeg, waarom kreeg hij ook niet een weekje kabelbaan-rijden op de Bremmer Calmont? En waarom de 8 andere DP-ers niet eventjes werden vernoemd/getoond is ook een beetje vreemd. Nu ja, misschien staan ze wel op hun privacy of staan ze al op het reserveblad voor het volgende seizoen. 🙂

Een paar knappe en zeer goed verborgen hints, maar niet bepaald evident om ze te kunnen vinden. Ik had wel eventjes compassie met onze trouwe viervoeters (zie de 20 000Hz-hint). Enkele leuke mol-streken van Lennart gezien maar waarvan we de beelden in de afleveringen niet éénnduidig indicatief waren (zie o.a. domino-steentjes).

Door de hint welke we in aflevering 1 in het maïsveld hadden moeten vinden, heb ik me wel voorgenomen om het volgende seizoen wat ernstiger te zijn op het forum. Want geef nu zelf toe, buiten de totaal nutteloze mol in kwestie zat ik met mijn intergallactice falus in viewtopic.php?p=118324#p118324 er niet ver vanaf, hè? 😃😂
Gebruikersavatar

Minedor16 mei 2021, 22:53

 29  Uma
Jay-Lo schreef: 16 mei 2021, 22:00 Hij zit toch in hetzelfde schuitje als Jens.
Ik vind zijn schuitje nog erger. Hij weet wie de mol is, weet welke proeven komen, weet hoe er gesaboteerd kan worden. Hij zal ook niet veel kijkplezier hebben gehad dit jaar.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 27