Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Yvo29 mar 2022, 13:35

 1111  Uma
Stars Hollow schreef: 29 mar 2022, 13:26Als mol wil je volgens mij net starten als kelner.
Dat was ik vergeten te zetten bij wat ik zelf postte.
Persoonlijk denk ik ook dat je als mol in de beste positie zit als kelner.
Maar of de mol ook effectief bij de kelners zat, weet ik niet.
Gebruikersavatar

leon.paelinck29 mar 2022, 13:36

 48  Sven
Eigenlijk enorm indrukwekkend dat ze nog geslaagd zijn om die bloem (golfur?) te communiceren zonder te weten wat het was. Dat leek me nog de moeilijkste opgave. Volgens mij was de opdracht ook 1000 keer makkelijker als de koks nooit afgelost werden.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2022, 13:38

 8153
leon.paelinck schreef: 29 mar 2022, 13:31 Ik ben akkoord met die theorie. Maar in hun verdediging, konden ze "patat" of "aardappel" nog slechter uitbeelden? Maak toch op zijn minst een vuist ofzo om ook de vorm uit te beelden. 😂
En op de grond (aarde) wijzen.
Gebruikersavatar

Stars Hollow29 mar 2022, 13:39

 35
leon.paelinck schreef: 29 mar 2022, 13:31 Ik ben akkoord met die theorie. Maar in hun verdediging, konden ze "patat" of "aardappel" nog slechter uitbeelden? Maak toch op zijn minst een vuist ofzo om ook de vorm uit te beelden. 😂
Haha daar heb je sowieso gelijk in. 😃 Ik zou denk ik ook voor slagroom gegaan zijn.
Laatst gewijzigd door Stars Hollow op 29 mar 2022, 13:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2022, 13:46

 8153
The hunter schreef: 29 mar 2022, 13:38 Gofio 😉
Typisch voor de Canarische eilanden. Ze gebruiken het zelfs om een soort ontbijtpap van de maken. De Spanjaarden van het vasteland lusten het niet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

Stars Hollow29 mar 2022, 13:47

 35
leon.paelinck schreef: 29 mar 2022, 13:36 Eigenlijk enorm indrukwekkend dat ze nog geslaagd zijn om die bloem (golfur?) te communiceren zonder te weten wat het was. Dat leek me nog de moeilijkste opgave. Volgens mij was de opdracht ook 1000 keer makkelijker als de koks nooit afgelost werden.
Die gofio, sterk dat ze die hadden inderdaad! Ik moet even terugkijken wie die net gebracht heeft. Want toen ze ‘golf’ zeiden, zei één van de kelners direct dat hij gofio had. Dus spreekt wel lichtjes in die zijn voordeel.
Gebruikersavatar

leon.paelinck29 mar 2022, 13:53

 48  Sven
Denk dat die kandidaat er al uitligt...
Gebruikersavatar

kristof.allaerts29 mar 2022, 13:55

 364  Uma
Philippe zegt dat hij bij de Gofio ligt, maar het is uiteindelijk Uma die het aflevert.
Gebruikersavatar

sophie.fastré29 mar 2022, 15:26

 32  Bert
masterveecee schreef: 29 mar 2022, 11:09 Moar allez how, nu moet ik Uma terug in mijn lijstje zetten. Maar mogelijks terecht natuurlijk
Uma brengt 3 keer het gerecht naar de foodblogger. Als mol weet je waarschijnlijk wat er in het gerecht moet zitten en hoe het er moet uitzien. Mocht er toch een goed gerecht zijn gemaakt, dan kon ze haar laten fotograferen waardoor zij naar de kant moet + ook het gerecht verloren gaat.
Nu was er niets van de gerechten juist waardoor je super fanatiek en mega onverdacht kunt blijven.

Ik zou ze zeker nog niet schrappen🤗
Gebruikersavatar

masterveecee29 mar 2022, 16:07

 3547  Sven
Whaaaaaaaaaa! Kan dus goed zijn ja!!

(Dan wordt het tijd voor de klassieker gif)

Ohnee, ik kom wsl in een...
Afbeelding
Visie!! 😎
Gebruikersavatar

wim.remes29 mar 2022, 16:58

 3  Emanuelle
Stars Hollow schreef: 29 mar 2022, 13:26 Het lijkt mij net niet handig om als eerste kok te gaan. Je hebt er namelijk geen controle over hoelang je kan koken dus je wordt misschien als mol dan snel buiten spel gezet door twee nieuwe koks.

Als mol wil je volgens mij net starten als kelner. Beetje prullen met de ingrediënten en eventueel dan als kok verder prullen bij het koken.

Eventueel waar Anke en Yens stonden kan ook wel nuttig zijn. Je weet als mol welke ingrediënten bij welk gerecht horen. Als je dan merkt dat bijna alle ingrediënten van het hoofdgerecht al aanwezig zijn en je kan plots het belangrijkste ingrediënt ‘patat’ niet raden, dat helpt ook wel.
Alle theorieën zijn logisch natuurlijk maar als Kelner word je geobserveerd door de coördinatoren, alle andere kelners, en de koks. Anderzijds moeten er twee stoelen bezet zijn voor je kan beginnen koken. Het is ook niet zo dat je als kelner uit het zicht kan verdwijnen zoals Lennart vorig jaar bij de druiven.

Nu ... het ligt er een beetje te dik op dat Emmanuele de mol is dit jaar en dat nog geen van de kandidaten dat doorheeft 😉
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12