Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2022, 22:00

 8153
Er zijn 3 mensen die Spaans kunnen en de opdracht wordt gedaan door 2 die het niet kunnen...
Gebruikersavatar

BeaVer03 apr 2022, 22:01

 1293  Uma
Maar Philippe kon toch ook precies een licht mondje Spaans?
Gebruikersavatar

Stars Hollow03 apr 2022, 22:12

 35
Ik ging er hier wel vanuit dat de Spaans sprekende hier niet op de plaats van Anke en Philippe mochten staan. Dat verbrod de opdracht wel een beetje.

Stel dat Yens daar stond met Anke. Hij woont in Barcelona dus het lijkt mij wel dat hij een degelijk woordje Spaans spreekt. Dan is de opdracht toch omzeep?
Gebruikersavatar

Donna20003 apr 2022, 22:25

 6  Bert
Beetje vreemd dat Uma zo lang onder water blijft wachten terwijl het niet lukt bij Emmanuelle. Hierdoor verliest ze veel zuurstof. Maar goed uiteindelijk heeft ze de opdracht wel goed uitgevoerd voor de rest.
Gebruikersavatar

Paraceta03 apr 2022, 22:27

 717  Sven
Zou ze niet meer zuurstof verloren hebben als ze constant mee op en af was geweest met Manu? Ik heb zelf absoluut geen duikervaring, maar dat lijkt me nog wel een mogelijkheid?
Nu, na aflevering 1 had ik Uma al afgeschreven en dit bewijst nog maar eens dat ze een kandidaat is die er vol voor gaat.
Gebruikersavatar

pheebs03 apr 2022, 22:29

 6
ze vroegen naar 2 mensen die Spaans konden of wilden leren. Emanuelle wist direct de vertaling toen ze de zin in het Spaans lieten horen... Waarom zat zij dan niet daar ???
Gebruikersavatar

Jansen03 apr 2022, 22:31

 3423  Yens
Klopt, en je kan hetzelfde van Yens zeggen, die woont in Barcelona.
Gebruikersavatar

bert.dekimpe03 apr 2022, 22:36

 57
Ik moest hier toch even terugdenken aan de fameuze paniekaanval van Elisabeth. Zouden ze ons dat twee keer lappen?
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt03 apr 2022, 22:36

 90  Uma
Ik zou de foto met alle beelden nog eens moeten zien. Maar volgens mij kan je met een viertal vragen tot de oplossing komen. Om geld te verliezen zou ik als Mol dus ervoor zorgen dat de 'verkeerde' vragen worden gesteld, waarbij je slechts een paar beelden kan schrappen. Een beetje zoals bij het gezelschapsspel 'Wie is het?' - samen met het nadien te gedetailleerd tekenen zoals hier eerder al is aangehaald.
Gebruikersavatar

katka03 apr 2022, 22:43

 22  Uma
pheebs schreef: 03 apr 2022, 22:29 ze vroegen naar 2 mensen die Spaans konden of wilden leren. Emanuelle wist direct de vertaling toen ze de zin in het Spaans lieten horen... Waarom zat zij dan niet daar ???
Het kwam er inderdaad heel vlot uit. Beter dan 'el léon' 🕵🏻‍♂️
Gebruikersavatar

AlleTaupe03 apr 2022, 22:58

 58  Yens
Jansen schreef: 03 apr 2022, 22:31 Klopt, en je kan hetzelfde van Yens zeggen, die woont in Barcelona.
Ik denk dat we ook wel in de fase komen dat kandidaten hun verdachte mol willen volgen. Volgens mij wil Yens bij zijn verdachte komen (Sven?). Misschien Manu ook?
Gebruikersavatar

astridm03 apr 2022, 23:05

 287
Ik ben wel een kunstliefhebber en ook best wel avontuurlijk, maar er zijn een paar dingen die ik van m'n lang zal ze leven never nooit niet zal doen en daar is duiken er eentje van. Dat Manu het duidelijk eng vindt en het toch probeert ..... petje af! 👏🏻
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8