Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

chicawah.janssen04 apr 2022, 21:07

8153
magali.dereu schreef: ↑04 apr 2022, 13:42 Ik wil me kei graag aanmelden voor een opname van Café De Mol
Magali is de mol! 😜

The hunter schreef: ↑04 apr 2022, 16:43 Ik vind het vooral jammer dat er geen kandidaten van vroeger meer aan het woord komen, maar enkel de zes "kenners" die toch allemaal maar in hun eigen tunnel blijven zitten.
Ik deel je mening. Op de koop toe werken de meeste van die kenners op mijn zenuwen, vooral als ze plat spreken. En Emanuelle verkeerd uitspreken is toch ook not done als je daar zit.
Dennis Xhaët doet het zeer goed, maar ik vond het toch leuker met Gilles VB.

masterveecee schreef: ↑04 apr 2022, 15:48 Gevonden via de zoekfunctie 👏🏻
Molwout blijkbaar (kan niet @-en...)
👉🏻 viewtopic.php?p=87041#p87041

Maar!
👉🏻 viewtopic.php?p=91835#p91835
@magali.dereu heeft daar al eens gezet 😛

Check de "opdrachten" in het topic 😀
En trouwens, de openstaande vraag viewtopic.php?p=92659#p92659 is wsl nu ook opgelost
Molwout, ja die was het!

masterveecee schreef: ↑04 apr 2022, 10:34 Ik vind het jammer dat in café de mol er geen screenshots meer passeren van ons forum, of zelfs van de FB pagina van onze vriend.
Dat mis ik wel dit jaar.
Of zelfs onze @Davy die vorige keren ook wel eens durfde passeren op de buis....
Mis ik ook allemaal! Het is zo saai nu met die BV's waarvan een aantal alles zou doen om in het middelpunt van de belangstelling te staan.

ex-molinator04 apr 2022, 22:51

3483  Uma
Eerlijk gezegd heb ik Café DeMol nooit kunnen pruimen.
Het is een beetje het uitmelken van het mol-concept.

chicawah.janssen05 apr 2022, 11:40

8153
Eigenlijk wel, maar ik vond het altijd leuk om GVB en ex-mollen/kandidaten terug te zien. Zet daar Pieter en Lennart, Elisabet en Alina of Eline, Lloyd en Baha, Bart en Christian, Bruno en Thibaud, Sven en Philip, Joeri en Kaat, Bruno, Axel of Bas enz. die hun zegje mogen doen en je krijgt heerlijke TV.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 05 apr 2022, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Jansen05 apr 2022, 11:48

3423  Yens
Inderdaad, ik vraag me soms af of de BV's niet instructies krijgen om een bepaalde rol te spelen. Op voorhand zou ik wel denken dat mensen als William Boeva, Leen Dendievel en Soe Nsuki een goede keuze is. Ik kijk eigenlijk vooral om de afvallende kandidaat te zien.

chicawah.janssen05 apr 2022, 11:57

8153
Ik ken die Soe niet eens.
Ik heb niets tegen Boeva, maar die maakt er een Boevashow van terwijl het om De Mol zou moeten gaan. Ex-mollen/kandidaten hebben veel meer oog voor kleine zaken die hen opvallen waarvan ze vinden dat er iets niet helemaal klopt, tactieken die je als mol zou kunnen toepassen, de verhoudingen in de groep enz.

chicawah.janssen05 apr 2022, 12:18

8153
kristof.allaerts schreef: ↑05 apr 2022, 11:54 Ze zouden beter eens naar Moltalk in NL kijken. Elke week twee ex-kandidaten en één ex-mol die de volledige aflevering bespreken, gecombineerd met tweets van kijkers.
👍 Zo zou Café De Mol het moeten doen!
WIDM wordt wel gespeeld met bekende Nederlanders, dus zit je bij de Moltalk natuurlijk ook met "beroemdheden". Maar als die hun eigen ego opzij kunnen zetten en spreken vanuit het perspectief van ex-deelnemer en niet als BN in het middelpunt van de belangstelling willen staan, is het wel een meerwaarde - wat Café De Mol vroeger enigszins was maar nu helemaal niet meer.

kristof.allaerts05 apr 2022, 12:23

364  Uma
Nee, bij ons worden de ex-kandidaten uitgenodigd om de achtergrond wat op te vullen. 🙄

Zo chaotisch vind ik Moltalk niet. Iets te veel info in een te korte tijd, maar ik kan er wel mee om.

chicawah.janssen05 apr 2022, 12:59

8153
Ze mogen de achtergrond invullen en worden zelfs niet eens van dichtbij in beeld gebracht. Zou toch leuker zijn als de camera eens inzoomt op de exen die aanwezig zijn.

astridm05 apr 2022, 15:17

287
Jansen schreef: ↑05 apr 2022, 11:48 Ik kijk eigenlijk vooral om de afvallende kandidaat te zien.
Ik ook, die BV's hebben voor mij geen enkele meerwaarde.
Niet alleen hier maar nooit eigenlijk, net zo min als de BN'ers in Nederland en de People in Frankrijk, ze zitten er toch alleen maar voor hun eigen eer en glorie. En nog erger, de meesten vinden dan ook nog dat ze 'leuk' moeten zijn.

chicawah.janssen05 apr 2022, 15:51

8153
Ik hoop dat de makers van Café De Mol hier eens lezen wat de forumleden vinden van CDM. Hopelijk staan ze open voor feedback en onze suggesties.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7