Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

davy.staelens11 apr 2022, 19:46

 27
robbe.wynant schreef: 11 apr 2022, 17:03 GDC was net op MNM.
Daarin zei hij dat alle hints tot nu toe gingen over Philippe en pas vanaf volgende aflevering over de nieuwe mol. Ook zei hij dat het er niet veel zullen zijn aangezien het maar van een 4 tal afleveringen zal zijn
Voorspelbaar dus, zei het gisteren nog... leukste onderdeel tot een minimum herleid.

Wat een fiasco Seizoen X 😱
Gebruikersavatar

karine.ke11 apr 2022, 20:07

 38  Uma
astridm schreef: 11 apr 2022, 17:33 @karine.ke
Je kunt in je slaap wel degelijk verstaanbaar praten en zelfs een samenhangend gesprek voeren. Er zijn heel wat mensen die mij dat in de loop van mijn leven verteld hebben. Ik heb nooit stress en misschien is dat wel omdat ik het allemaal wegdroom, al dan niet hardop. 😉
Uiteraard kan je verstaanbaar praten. Ik heb nooit anders beweerd. Enkel dat een professioneel iemand mij heeft verteld dat je niet vaak dingen vertelt die concreet zijn. En dat je nog minder antwoordt op vragen. In zeg maar wat een psychotherapeut me vertelde. Ik ben zelf geen psychotherapeut. Maar vermits ik een beroep had dat enige discretie vereiste , stelde mij dat wel wat geruster.
Stress is ook niet de enige reden, ook alcohol vermoeidheid , onverwerkte emoties e a
Ik wil echter geen discussie over praten in je slaap opstarten. Mijn gedacht was dat het spijtig was dat Philippe op dat punt niet kon gerustgesteld worden. En dat ik me afvroeg of hij idd zo n duidelijke zin over zijn acties heeft gezegd dan wel dat Bert hoorde dat hij iets zei en hem wat uitgelokt heeft.
Gebruikersavatar

mjohlan11 apr 2022, 20:17

 328  Yens
ex-Mol Lennart: "Ik kon mijn Mol-knop heel makkelijk afzetten." (videoclip van 05:12 op MNM-site)
Dankjewel om als ex-mol te verwoorden wat we hier allemaal denken en voelen over Philippe.
Enorm sympathiek om zeer duidelijk te maken dat eenzaamheid in dit spel iemand ergens mentaal kan breken.
En over praten in je slaap... hoe wat (on)geluk in het spel en persoonlijkheden een wereld van verschil kan maken bij een mol.
Gebruikersavatar

ex-molinator11 apr 2022, 20:24

 3483  Uma
davy.staelens schreef:Wat een fiasco Seizoen X 😱
Is het niet een beetje vroeg om dat te beweren?
Akkoord dat het niet de allerbeste molreeks is, maar ik vind het alsoluut geen fiasco en verveeld heb ik me zeker niet. En nu is er van een nood een deugd gemaakt.
Gebruikersavatar

happyfello11 apr 2022, 20:55

 326  Uma
Ik vind het ook GEEN fiasco, heb tot nu toe met véél plezier gekeken en de makers hebben er een leuke twist van gemaakt. Een mol die uitvalt of, in dit geval omwille van gemoedsrust, moet uitstappen kan ALTIJD gebeuren... het is maar hoe je die onverwachte uitdagingen aanpakt dat je er bovenuit laat stijgen. Top opgelost en afgehandeld, ik blijf met véél plezier kijken en zoeken naar hoe 1 van de resterende 6 kandidaten opeens als mol is..
Gebruikersavatar

Laleia11 apr 2022, 21:21

 306
Ik vind ook dat het niet afdoet aan dit seizoen. Wat een unieke en spannende situatie dat iemand nu de mol moet beginnen zijn waar iedereen al een beeld van heeft: dat is toch een extra moeilijke twist.
Smaken verschillen, hee. Ik was geen fan het seizoen vorig jaar: de groep lag me niet zo goed en ik vond het moeilijk om mee te leven, er zaten een paar opdrachten in die ik maar niets vond.
Dit jaar vind ik het top! Toffe mensen, fantastische groepsdynamiek en hele goeie opdrachten.
En niets dan lof voor de programmamakers: hoe menselijk, integer en professioneel gaan ze om met deze situatie en hoe knap is dat programma gemaakt op alle gebied. Met deze wetenschap terugkijkend op de eerste afleveringen waren ze dit verhaal al heel de tijd aan het vertellen, vanaf Bert's opmerking over Philippe in aflevering 1. Ongelooflijk toch! En visueel gewoon zo mooi: de voorbereiding voor de dragqueen opdracht en de overgangen van groep naar groep: dat was betoverend.
Tot slot nog even een warme oproep om Philippe niets dan respect te tonen. Dit kan letterlijk iedereen overkomen en was niet te voorzien. Wie daar negatieve opmerkingen over te maken heeft, wens ik bij deze toe dat ze nooit te weten komen hoe dom hun commentaar is.
Gebruikersavatar

Yvo11 apr 2022, 22:00

 1111  Uma
mjohlan schreef: 11 apr 2022, 20:17ex-Mol Lennart: "Ik kon mijn Mol-knop heel makkelijk afzetten." (videoclip van 05:12 op MNM-site)
Kijk, Lennart praatte ook in zijn slaap.
Stel dat hij in zijn slaap had gepraat ten tijde van de vorige reeks,
dan heeft hij geluk gehad dat niemand op dat moment nog wakker was of even naar het toilet ging.
Als hij al iets zou gezegd hebben wat hem verdacht zou maken.
Bij Philippe is het volgens mij een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Gebruikersavatar

Paraceta11 apr 2022, 22:03

 717  Sven
Ik denk dat je niet helemaal mee bent @davy.staelens: de kandidaten hadden niét en masse door dat Philippe de Mol was.
Gebruikersavatar

commisaris Witse11 apr 2022, 22:04

 260
Ik vind het bijzonder jammer voor de jubileumversie dat mol Philippe er moest uitstappen.
Wel respect voor de manier waarop het team de diverse tegenslagen tot nu heeft opgevangen.
Gebruikersavatar

davy.staelens11 apr 2022, 22:05

 27
Paraceta schreef: 11 apr 2022, 22:03 Ik denk dat je niet helemaal mee bent @davy.staelens: de kandidaten hadden niét en masse door dat Philippe de Mol was.
misschien niet iedereen maar zeker de overgebleven kandidaten, zie hun reactie bij Philippe zijn video...
Gebruikersavatar

Paraceta11 apr 2022, 22:17

 717  Sven
🙄
Ik denk dat jij de hele aflevering nog eens moet herbekijken om te snappen wat die reacties werkelijk betekenen.
Gebruikersavatar

molondope11 apr 2022, 22:31

 48  Uma
denk ook dat er waren die Philippe niet doorhadden, maar wel dat dit seizoen er 1 mol was en 9 mollekes.
Nele pakt kaartje dus geen antwoord op kindervraag, Uma zegt bij de kookopdracht maisbloem op pak staat gofio, uma tekend traag een met detail, Manu durft niet duiken maar geeft niet direct op , Sven kent Collins niet maanlanding,.... Ik denkt dat Philippe een detaillist is die zich aan het draaiboek van mogelijke mollestreken wou houden en niet durfde te improviseren zoals Magda bij benjisprong iemand laten drinken tot hij niet durft springen,Lennart bij het gebouw moest niets doen maar euh , ... Maar denk ook wij zitten hier en als mol moet je het maar doen, proberen, improviseren ev niets doen en het juiste duwtje geven aan iemand en nog opletten dat je niet ui je rol valt .En als je dan wat mollekes erbij hebt kan ik me voorstellen dat je de indruk krijgt dat je het niet goed doet en dan begint het koppeke te spelen.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14