Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

zoekenmaar17 apr 2022, 23:26

 32  Sven
Cedric schreef: 17 apr 2022, 22:56 Ik vermoed dat @zoekenmaar met "ingelijfd in het spel" bedoeld "in het spel van de Mol", zijnde met de mogelijkheid om de Mol effectief ook te kunnen helpen.
Toegegeven, dat voelt inderdaad wel wat wrang. Gelukkig is het niet zo ingrijpend als de Eline-duikproef.
Enige wat ik op dit vlak anders zou hebben gedaan, is 's morgens alle bezoekers inlichten en hen zeggen "jullie kunnen de kandidaten helpen, maar ook onder jullie is er een mol" of zoiets. Want ergens is het niet zo fair dat de bezoekers niet op de hoogte waren dat één van hen mee moest saboteren.
Met "ingelijfd in het spel" bedoelde ik echt dat iedere partner mocht meedoen (niet zozeer het feit dat de partner van de mol ook kon saboteren" De mol is een spel tussen mol en kandidaten, laat die bezoekers maar weg en dat zijn ze inmiddels ook
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT17 apr 2022, 23:27

 767  Yens
Waren er 2 reeds geopende kokers? Dat heb ik dan gemist? Volgens mij was het gewoon de geopende koker van Manu die uiteindelijk ook bij de finale 6 is geraakt omdat ze er zo geheimzinnig over deed ipv. meteen open kaart te spelen.
Gebruikersavatar

masterveecee17 apr 2022, 23:30

 3547  Sven
Er was 1 die aan de kant lag, die Manu niet vertrouwde omdat die geopend zou zijn.
En dan had je die van Manu zelf, met de 500 EUR in.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT17 apr 2022, 23:32

 767  Yens
Konden ze trouwens niet gewoon zelf controleren of een koker al geopend was of niet? Als Manu dan toch zo twijfelde over die ene koker... Op het moment dat Gilles de reeds geopende koker opnieuw opent, lijkt het toch zo dat er een wit plakkertje opzit waaraan je kan zien of een koker al open geweest is of niet.
Gebruikersavatar

masterveecee17 apr 2022, 23:37

 3547  Sven
Maar Sven heeft de koker verzameld. Heeft hij dat dan ook niet gezien?? 😐
Gebruikersavatar

nathan.depotter17 apr 2022, 23:40

 17  Uma
Wat ik persoonlijk wel verdacht vond is dat de partner van Uma Davy zeer weinig in beeld kwam tijdens de opdracht. Er is duidelijk gemold geweest met de kokers toen alle bezoekers apart in het park waren dus wie weet heeft hij niets anders gedaan dan dat. Kan ook gewoon toeval zijn, maar ik houd er wel rekening mee.
Gebruikersavatar

AlleTaupe17 apr 2022, 23:42

 58  Yens
Cedric schreef: 17 apr 2022, 23:20
Also, waarom werd aangehaald dat Manu de koker had geopend?
Dat vind ik dus ook. Als Manu de mol is, dan is het openen van de koker een mollenactie. En dan zegt de GDC toch niet dat de mol dat heeft gedaan? Er zou dan verwarring zijn bij de kandidaten welke 500 euro koker nu werd open gedaan.
Gebruikersavatar

masterveecee17 apr 2022, 23:43

 3547  Sven
@DE MAKER VAN DE MOL

Ik wil mij opgeven als camera man. De max om me te mogen op de band!

Afbeelding

masterveecee schreef: 17 apr 2022, 22:53 Die eerste 500 EUR die verdwenen is, dat is vooral verdacht. En wie zat er daar? Yens.
Is makkelijk een kokker te wisselen, zijn vriendin had er genoeg verzameld
Efkes bewijs dat Marie-Sofie (weet niet of dat juist is ze 😛 ) nog kokkers bij zich had op dat moment
Afbeelding
Gebruikersavatar

JBB17 apr 2022, 23:49

 439  Uma
Ik vond dat Yens hier qua karakter wel totaal anders was dan voordien.
Plots veel minder chill, en ook constant anderen de schuld geven over vanalles.

Maar uiteraard zitten we in de situatie dat het onmogelijk is om in te schatten of hij zich wel of niet opzettelijk anders gedraagt.
Net om die reden vind ik het momenteel onmogelijk om in te schatten wie de mol zou kunnen zijn. Behalve Emanuelle, daar zie ik met de beste wil van de wereld geen mol in.
Gebruikersavatar

masterveecee17 apr 2022, 23:57

 3547  Sven
Zie ik het nu goed, dat het beeld van bankroet samen in beeld komt met Sven zijn "O"? Of zou dat een "0" zijn? Bankroet = 0 EUR?

Afbeelding

Afbeelding

nathan.depotter schreef: 17 apr 2022, 23:40 Wat ik persoonlijk wel verdacht vond is dat de partner van Uma Davy zeer weinig in beeld kwam tijdens de opdracht. Er is duidelijk gemold geweest met de kokers toen alle bezoekers apart in het park waren dus wie weet heeft hij niets anders gedaan dan dat. Kan ook gewoon toeval zijn, maar ik houd er wel rekening mee.
Hier wel even

Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee18 apr 2022, 00:02

 3547  Sven
masterveecee schreef: 17 apr 2022, 23:37 Maar Sven heeft de koker verzameld. Heeft hij dat dan ook niet gezien?? 😐
MAAR, Yens wou die koker van Manu er gelijk wel bij doen?



Afbeelding
Gebruikersavatar

Paraceta18 apr 2022, 00:15

 717  Sven
Yens vond ik eigenlijk niet heel verdacht deze opdracht; neem nu alleen al de reactie van Marie-Sophie wanneer ze de extra opdracht doen: "Oké Yens, zwemmen hè, zwemmen, zwemmen, zwemmen. Zwemmen, zwemmen, ge zijt uit den Anaconda hé!"
Let ook vooral op haar ogen wanneer ze dit zegt:
Afbeelding
Als iemand die die ochtend te horen heeft gekregen dat haar partner de nieuwe Mol is zó kan acteren, wil ik haar persoonlijk een Oscar overhandigen.
(Het geheel doet me trouwens een beetje denken aan Kaat uit seizoen 7 wanneer die weer eens in haar fanatieke doen was.)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10