Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

karine.ke28 apr 2022, 16:16

 38  Uma
Ik zat vorig jaar van dag 1 op de juiste mol en heb behalve 1 keer ergens onderweg, altijd op hem gestemd. Nooit enige uitnodiging gehad. Dit jaar heb ik van aflevering 1 op Uma gestemd.
Niet dat ik oorspronkelijk Uma verdacht. Wel dat ik dacht dat zij de finale zou spelen. Nu verdenk ik Uma wel. Ben benieuwd.
Zou het kunnen zijn omdat ik niet altijd vanuit Belgie stem dat mijn stem niet wordt geregistreerd?
Gebruikersavatar

Paraceta28 apr 2022, 20:30

 717  Sven
Ik denk dat er door corona vorig jaar geen evenement was. De reünie was ook volledig coronaproof geregeld toen.
Gebruikersavatar

jos.jansen28 apr 2022, 23:27

 328  Uma
Paraceta schreef: 27 apr 2022, 21:01 Ik zat ook in een Baha-zaal toen, wie weet hebben we elkaar wel gezien! (Ik heb die groene sombrero hier nog liggen 👀)
ik heb ergens nog de neiging om em op te zetten mocht ik tickets winnen 😛
Gebruikersavatar

masterveecee01 mei 2022, 22:05

 3547  Sven
Ja, wat is dat?!!!
Hoe zouden wij invloed kunnen hebben? Mss een nieuw brainstormtopicske openen? 😛
Gebruikersavatar

Paraceta01 mei 2022, 22:07

 717  Sven
Iets met die buttons? Misschien dat ze die nodig hebben voor hun live-act? (Spoiler: Ik heb werkelijk geen idee.)

Edit: Zie het bericht hieronder dus 😂
Laatst gewijzigd door Paraceta op 01 mei 2022, 22:09, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Davy01 mei 2022, 22:07

Site Admin  1167  Uma
Tijd om kleur te bekennen

Afbeelding
Deze week trekt de 'Moltrailer' door Vlaanderen en houdt halt in vijf provincies. Ook jij kan er laten weten wie je verdenkt, en een gekleurde mol-button van jouw verdachte ophalen. Kies alvast de juiste verdachte, want die kleuren... daarvan hebben we vernomen dat ze nog een rol krijgen in de finale op 8 mei.

  • Maandag - Antwerpen (station en Meir)
  • Dinsdag - Brugge (achter het station)
  • Woensdag - Hasselt (Campus PXL en cartier bleu)
  • Donderdag - Gent (station en campus Schoonmeersen)
  • Vrijdag - Leuven (station)
  • Zaterdag - Antwerpen (Meir)
Gebruikersavatar

AlleTaupe01 mei 2022, 22:08

 58  Yens
De identiteit wordt live bekend gemaakt, maar ik veronderstel dat ze toch wel al de vragen hebben moeten beantwoorden?? Dat was verwarrend met de "error" bij de computers. Als ze nu nog de vragen moeten beantwoorden, dan betekent dat je de beelden nog anders moet bekijken
Gebruikersavatar

masterveecee01 mei 2022, 22:10

 3547  Sven
Ik vrees dat ze de vragen nog moeten doen ze...
Ik hoop van niet, want dat wil zeggen dat ze nog AL DIE TIJD geen idee hebben hoe het zit. En dat ze alles echt nog moeten onthouden e.
Die error zal de melding zijn dat ze de vragen nog niet moeten doen
Gebruikersavatar

karine.ke01 mei 2022, 22:14

 38  Uma
Ik denk dat ze de vragen hebben beantwoord maar dat ze bij “ gereed” of “ submit” de errormelding kregen.
Ik vond in het verleden de ontlading bij de reveal van winnaar en mol altijd zo emotioneel en intiem. Ik was soms tot tranen bewogen ( pieter lloyd en baha). Ik vrees dat ik dat ge missen nu.
Gebruikersavatar

Paraceta01 mei 2022, 22:16

 717  Sven
Het lijkt me zoals @karine.ke zegt inderdaad iets te zijn met het indienen van de antwoorden, de vragenlijsten op dat moment nog invullen, is spelverstorend en praktisch zo goed als onhaalbaar denk (en hoop!) ik.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16