Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

koen.willen02 mei 2022, 15:56

 187  Uma
Paraceta schreef: 02 mei 2022, 14:54 De meeste vragen vielen wel mee, een drietal heb ik toch moeten checken voor de zekerheid 🙂
Is het op tijd eigenlijk?
Gebruikersavatar

Paraceta02 mei 2022, 16:03

 717  Sven
In het wedstrijdreglement staat iets van dat de 20 vragen, de schiftingsvraag en tijd tellen, maar ik denk dat dat voor de hoofdprijs (een TUI-reis) specifiek is. Voor de finaletickets weet ik het niet zo goed, maar ikveronderstel dat dat inderdaad wel een factor gaat zijn?
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2022, 16:40

 3547  Sven
Davy schreef: 02 mei 2022, 12:29
Officieel is het Sven geel, Uma blauw en Yens roze
Ha! De kleurtjes zijn zelfs toegepast op het forum 😛

The hunter schreef: 02 mei 2022, 14:23301 😲
Is niet allemaal 301 wsl, ik heb gewoon 1 plaats gekozen 😉
Gebruikersavatar

marc.roose03 mei 2022, 12:42

 193  Sven
Paraceta schreef: 02 mei 2022, 16:03 In het wedstrijdreglement staat iets van dat de 20 vragen, de schiftingsvraag en tijd tellen, maar ik denk dat dat voor de hoofdprijs (een TUI-reis) specifiek is. Voor de finaletickets weet ik het niet zo goed, maar ikveronderstel dat dat inderdaad wel een factor gaat zijn?
de schiftingsvraag is terug " hoeveel personen zullen deze vragenlijst invullen?" ... ik heb daar dus geen benul van , is dat duizenden, tienduizenden of honderdduizenden ? Wat denken jullie?
Gebruikersavatar

The hunter03 mei 2022, 14:13

 282  Uma
Davy schreef: 01 mei 2022, 22:07 Tijd om kleur te bekennen

Afbeelding
Deze week trekt de 'Moltrailer' door Vlaanderen en houdt halt in vijf provincies. Ook jij kan er laten weten wie je verdenkt, en een gekleurde mol-button van jouw verdachte ophalen. Kies alvast de juiste verdachte, want die kleuren... daarvan hebben we vernomen dat ze nog een rol krijgen in de finale op 8 mei.

  • Maandag - Antwerpen (station en Meir)
  • Dinsdag - Brugge (achter het station)
  • Woensdag - Hasselt (Campus PXL en cartier bleu)
  • Donderdag - Gent (station en campus Schoonmeersen)
  • Vrijdag - Leuven (station)
  • Zaterdag - Antwerpen (Meir)
Is er iemand gisteren gaan zien? Of iemand die een idee heeft van hoe laat tot hoe laat de trailer er ongeveer staat?
Gebruikersavatar

zoekenmaar04 mei 2022, 10:12

 32  Sven
Ik hoop/verwacht/verlang/suggereer dat in de finale de nodige én gepaste aandacht zal gaan naar :

- de presentatoren GillesDC en MichielD
- de kandidaten een favoriet moment van het seizoen mogen kiezen en wij dan fragmenten zien die niet in De Mol getoond werden
- last but not least Philippe (de terecht eerst gekozen mol) Misschien zaal verduisteren en Philippe in een spotlight laten binnenkomen met een fakkel en hij deze doorgeeft aan de nieuwe Mol ( Sven, Uma of Yens )en op dat moment de gele of blauwe of roze spotlights opblinken.
Tussendoor natuurlijk nog de act van de finalisten en het "spel" met de gekleurde buttons.

Afwachten maar en op 8 mei voor de buis (of in paleis 12) genieten.
Gebruikersavatar

Paraceta05 mei 2022, 19:22

 717  Sven
Ik heb op dit moment nog geen mail gehad, dus ik veronderstel jammer genoeg dat ik niks gewonnen heb.
Alleszins heel veel plezier gewenst zondag @marc.roose!
Gebruikersavatar

masterveecee05 mei 2022, 19:36

 3547  Sven
Ben wel verward, is het nu de bedoeling om het ticket weg te geven?? Anders, me me me!

SPOILER
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 mei 2022, 21:06

 1690  Sven
Davy schreef: 01 mei 2022, 22:07 Tijd om kleur te bekennen

Afbeelding
Deze week trekt de 'Moltrailer' door Vlaanderen en houdt halt in vijf provincies. Ook jij kan er laten weten wie je verdenkt, en een gekleurde mol-button van jouw verdachte ophalen. Kies alvast de juiste verdachte, want die kleuren... daarvan hebben we vernomen dat ze nog een rol krijgen in de finale op 8 mei.

  • Maandag - Antwerpen (station en Meir)
  • Dinsdag - Brugge (achter het station)
  • Woensdag - Hasselt (Campus PXL en cartier bleu)
  • Donderdag - Gent (station en campus Schoonmeersen)
  • Vrijdag - Leuven (station)
  • Zaterdag - Antwerpen (Meir)
Zou dit iets te maken kunnen hebben met de extra opdracht waar het publiek mee invloed op heeft? Dat de kandidaten naargelang het stemgedrag nog kunnen zorgen voor geld in of uit de pot?
Bvb, als de mol het meest verdacht is door Vlaanderen komt er 5000euro in de pot, is de mol het minst verdacht gaat er 5000euro uit de pot. Heel simplistisch voorgesteld hier, maar iets in die zin.

Ik wil niet refereren naar Nederland, maar daar werd dit jaar iets soortgelijks gedaan in het begin van hun reis, ook live.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 16