Bouba is niet De Mol
Gebruikersavatar

Wack_a_mole09 feb 2017, 23:03

 26
christof.demol schreef:Hij salueert de afdrukkers, nadat hij ze judassen noemt. I salute you = een eerbetoon.
Hij komt aan zijn neus als ze het over de mol hebben gehad en de kans betrapt te worden als hij zou drukken. En hij drukt inderdaad niet.
Ze zetten hem bij twee anderen, 'toevallig', maar dan kan hij er ineens twee uithoren en tegen elkaar uitspelen.
Het is een bevoorrechte positie of kan dat zijn, maar anderzijds geldt dat dan even goed voor de andere twee. Bovendien zaten ze gewoon op alfabet. Annelies, Bertrand en Bouba.
Gebruikersavatar

bart.steps10 feb 2017, 11:04

 9
geertn444 schreef:Er i s ergens een shot, "een ervan is de winnaar, een ervan is de mol" en bij winnaar komt Bouba in beeld.
Kort daarna is er ook een soortgelijk shot in de wagens waarbij Davey in beeld komt op het moment dat het woord "saboteur" valt.
De mol is de saboteur in dit spel. Dus ik sluit Davey ook niet uit.
Gebruikersavatar

frederic.vandenpoel11 feb 2017, 01:30

 12
bart.steps schreef:Kort daarna is er ook een soortgelijk shot in de wagens waarbij Davey in beeld komt op het moment dat het woord "saboteur" valt.
De mol is de saboteur in dit spel. Dus ik sluit Davey ook niet uit.
Op exact 22:59 in E01 zit er zo'n scene waar je Davey zijn rug ziet en twee blauwe tentjes, en de voiceover heeft het dan net over de mol. Het zit er dus meerdere keren in. Volgens mijn vriendin die de vorige mol ontmaskerde bij de eerste zin die Gilles moest uitspreken, is dit keer Davey de mol. Ze zag het al op het korte stukje tot aan het vliegtuig.

Bouba, waarschijnlijk dus niet.