Bertrand is niet De Mol
Gebruikersavatar

Nanna21 feb 2017, 19:54

 3
Mij is opgevallen dat Bertrand bij de proef in het museum de all stars LIJKT te dragen die Marzena & Jolien in afl 1 hebben weggedaan bij hun weegschaalproef.
Wat denken jullie?






[ external image ]
[ external image ]
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2017, 20:06

 3483  Uma
Nanna schreef:Mij is opgevallen dat Bertrand bij de proef in het museum de all stars LIJKT te dragen die Marzena & Jolien in afl 1 hebben weggedaan bij hun weegschaalproef.
Wat denken jullie?
Nee, niet echt. In aflevering 1 zie je dat schoeisel in daglicht, in aflevering 2 in kunstlicht en op basis van de beelden kan ik zeker niet zeggen dat het dezelfde zijn, en ik ben zelfs eerder geneigd ze als verschillend te beschouwen.
Ik ben wel vergeten te kijken naar een eerder moment op de dag (misschien is het daar wel zichtbaar).
Gebruikersavatar

lindsay.degros22 feb 2017, 07:46

 8
Nee hoor,
Ze houden de grijze bij en laten de bruine achter in eerste aflevering.
En de grijze heeft hij dan ook aan bij de dierenproef. 🙂
Gebruikersavatar

Nanna22 feb 2017, 10:48

 3
lindsay.degros schreef:Nee hoor,
Ze houden de grijze bij en laten de bruine achter in eerste aflevering.
En de grijze heeft hij dan ook aan bij de dierenproef. 🙂
Neen dat weet ik. Het gaat hem om de kleur schoenen die hij bij de museumproef heeft (aflevering 3). Hier ben ik gewoon niet overtuigd dat hij de grijze aan heeft...
Gebruikersavatar

Bonanza22 feb 2017, 20:01

 71
Misschien hebben ze intussen hun "achtergelaten" spullen al terug? Heb ook al gemerkt dat hun bagage niet meer in de trekrugzakken zit waar ze in alf 1 in werd overgeladen.
Gebruikersavatar

Nanna23 feb 2017, 00:07

 3
Bonanza schreef:Misschien hebben ze intussen hun "achtergelaten" spullen al terug? Heb ook al gemerkt dat hun bagage niet meer in de trekrugzakken zit waar ze in alf 1 in werd overgeladen.
Had ik ook eerst overwogen maar Gilles zegt duidelijk bij de uitleg van de proef (afl 1) dat de kandidaten hun spullen pas terugkrijgen bij hun vertrek naar huis.