Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

oldgrumpy03 mar 2017, 13:29

 88
Hoewel Eline al van afl 1 mijn hoofdverdachte is, blijf ik het raar vinden dat Annelies nog in het spel zit.
Zover ik het me goed herinner (maar ik kan mis zijn) , heeft zij weinig meegedaan aan proeven waarin de meeste kandidaten zaten.
Heeft iemand toevallig een lijstje met welke opdrachten en met wie ?
Gebruikersavatar

oldgrumpy03 mar 2017, 13:57

 88
Frolva schreef:Kan je hier de nodige info uithalen?

http://widm2012.nl/vier/overzichtmol5.htm
Thx !
Is prima zo !
Was dus wel zoals ik dacht, ze heeft aan 2 proeven niet deelgenomen , eigenlijk 3 want bij de fietsproef lag ze er ook direct uit.
Daarnaast bijna enkel proven die met 2 waren .
Ze kon natuurlijk wel alles volgen bij de proef in het museum.
Ze had ook niet het rode scherm bij die speciale eliminatieproef.
Ofwel zit ze van in het begin op het juiste spoor
Gebruikersavatar

Frolva03 mar 2017, 14:04

 2204
oldgrumpy schreef:Ofwel zit ze van in het begin op het juiste spoor
Volgens mij is het de andere ofwel. :mrgreen:
Gebruikersavatar

oldgrumpy03 mar 2017, 14:10

 88
Frolva schreef:Volgens mij is het de andere ofwel. :mrgreen:
Zou kunnen maar ik vraag me af of de programmamakers dan zoveel fysieke proeven in het spel zouden stoppen als ze Annelies als mol hadden genomen.
Gebruikersavatar

ex-molinator03 mar 2017, 14:50

 3483  Uma
oldgrumpy schreef:Zou kunnen maar ik vraag me af of de programmamakers dan zoveel fysieke proeven in het spel zouden stoppen als ze Annelies als mol hadden genomen.
Dit is toch een perfecte dekmantel waardoor sommige opdrachten al met een handicap afgewerkt moeten worden?
Gebruikersavatar

oldgrumpy03 mar 2017, 14:55

 88
ex-molinator schreef:Dit is toch een perfecte dekmantel waardoor sommige opdrachten al met een handicap afgewerkt moeten worden?
ja maar dat maakt dat het aantal "molmogelijkheden" wel beperkter wordt
Gebruikersavatar

tom.hoebrechts03 mar 2017, 15:44

 20
Ze doet toch niks, als dat mollen is vind ik maar triestig hoor. De enigste mollestreek is haar verdacht maken bij het gesprek omtrent het rode scherm. Dit zou dan een enorme zwakke mol zijn! En dan zijn de proeven te zwaar of de groep niet slim genoeg wnt er loopt wel veel mis en komt weinig binnen zonder dat zij iets moet doen. Steek er dan geene mol in...
Gebruikersavatar

Z.MOL03 mar 2017, 19:25

 3
Bij de vorige aflevering zei ze dat ze Bertrand heel verdacht vond...maar die ligt eruit?
Gebruikersavatar

Jansen03 mar 2017, 19:59

 3423  Yens
Z.MOL schreef:Bij de vorige aflevering zei ze dat ze Bertrand heel verdacht vond...maar die ligt eruit?
Ik denk dat deze uitspraak eerder wil zeggen dat ze vindt dat Bertrand dingen doet die verdacht zijn, niet zozeer omdat ze denkt dat hij de mol is maar omdat hij zichzelf probeert verdacht te maken. Persoonlijk denk ik dat Annelies al van in het begin weet wie de mol is en daarom nog in het spel is. Ik denk dus dat Annelies nog wel eventjes in het spel zal zitten. Geen leuke gedachte trouwens want haar passiviteit begint irritant te worden. Voor degenen die Annelies verdenken: sorry maar als Annelies de Mol zou blijken te zijn dan vind ik dat Vier een verkeerde keuze als mol gemaakt heeft.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 mar 2017, 20:18

 767  Yens
Ik zou het ook heel raar vinden als Annelies over een paar weken uiteindelijk de mol zou blijken te zijn. Niet dat ik dan echt teleurgesteld zou zijn, ofzo, maar ik zou dan wel vinden dat ze niet de beste keuzen hebben gemaakt. Of het nu een oude of een jonge mol is, er moeten natuurlijk ook wel een paar (heel) fysieke proeven in 'De Mol' zitten, maar om dan inderdaad iemand te kiezen als mol die er echt werkelijk helemaal NIETS van bakt als het over fysieke proeven gaat. In het verleden is al gebleken dat ook met heel wat fysieke en andere intensieve opdrachten er een oude mol perfect kan worden gekozen, die dan heel normaal gewoon aan alle opdrachten meewerkt: Kijk bijvoorbeeld maar naar Hugo uit het tweede seizoen. Ook al was Manuella vorig jaar niet de mol, dan nog vond ik dat ook zij nog heel goed meewerkte aan de fysieke proeven en dat ze zich er ook helemaal voor inzette, in tegenstelling tot Annelies. Maar goed, mijn écht punt dan eindelijk... Aangezien de programmamakers en het hele team van 'De Mol' alle kandidaten op voorhand toch heel goed screenen, zouden ze toch op voorhand al weten dat Annelies niet de geschikte persoon is om al deze opdrachten te doen en dan zou ik haar ook logischerwijs helemaal niet als mol aanduiden. Dat is wat ik ervan denk.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mar 2017, 20:35

 8153
Frolva schreef:Volgens mij is het de andere ofwel. :mrgreen:
Of nog een andere ofwel: ze slaat er zich tot nu toe altijd door met een portie geluk.

Mol 2: Hugo was de mol, Marianne de winnaar en Niki verliezend finalist. Niki's mol was... Marianne!