Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2017, 22:44

 3483  Uma
Noptje schreef:Dat cadeau had ze gekregen nadat ze de test hadden ingevuld, dus heeft geen invloed meer gehad op haar al of niet verdenken van Annelies.
Volgens mij was het voor de test ingevuld werd, het is in ieder geval getoond in de aflevering alsof het voor het beantwoorden van de vragen was.
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mar 2017, 11:17

 3483  Uma
sherlock schreef:...
2. De vraag is of de makers een mol zouden selecteren die fysiek niet zo sterk is. Met alle respect voor Annelies, maar op een bepaalde leeftijd worden sommige proeven die heel wat inspanning vergen erg lastig. Wil je een mol waarvan je bij voorbaat weet dat zij daar gaat moeten passen? Waardoor je eigenlijk al heel wat opties tot controle, bijsturen, of saboteren uitschakelt?
Valabel punt.
Maar ik kan als (mogelijk) tegenargument gooien dat
a) het dus onverwacht is en de mol in de eerste paar afleveringen wat meer speelruimte heeft,
b) fysiek zware proeven misschien al op voorhand een lagere kans op slagen hebben, waardoor meer samenwerking nodig is en de groep goed moet kunnen inschatten wat de mogelijkheden van de "fysiek zwakkere" kandidaat is om je (voor de groep) juiste beslissingen te nemen.
c) dat het zich (schijnbaar) voor 100% inzetten in de andere proeven als vanzelfsprekend overkomt en een foutje misschien makkelijker aanvaard wordt (waardoor een molactie dus onopgemerkt zou kunnen blijven.
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2017, 12:15

 2204
ex-molinator schreef:het is in ieder geval getoond in de aflevering alsof het voor het beantwoorden van de vragen was.
Juist niet, toch?



[ external image ]



[ external image ]
Gebruikersavatar

Noptje12 mar 2017, 15:26

 181
ex-molinator schreef:Volgens mij was het voor de test ingevuld werd, het is in ieder geval getoond in de aflevering alsof het voor het beantwoorden van de vragen was.
Hmm op min 46 sec 58 van die aflevering (aflevering 3 dus) komt het op mij toch over alsof ze de test al hebben ingevuld? Want GDC zegt: "Na het invullen van de vragen, maakt iedereen zijn bagage klaar om te vertrekken." En dan zie je het fragment waarin Annelies die ketting aan Marzena heeft.

Edit: Frolva was me al voor 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mar 2017, 16:05

 3483  Uma
I plead guilty :oops:
Excuses aangeboden aan diegenen die ik onterecht op een foutje zou hebben gewezen.
Dan is het toch niet onmogelijk dat Annelies (als mol) door had dat er een risico was voor Marzena.
Gebruikersavatar

Jansen13 mar 2017, 23:19

 3423  Yens
Social schreef:Conclusie 2: Annelies is de mol?
Ik hoop van harte dat ze NIET de Mol is... Als zij de Mol is dan heeft de organisatie toch al een aantal keren gedacht, wat hebben we nu gedaan om haar als Mol te nemen. Ik kan echt niet geloven dat die paniekaanval in de "bubble" komedie was... Als het dat wel was, vind ik dat de ongelooflijkste molactie ooit... Daar staat dan wel tegenover dat ze ondanks haar "aanval" er toch in slaagde om haar vlag te memoriseren.

Ik wil gewoon niet dat ze de mol is en Robin ook niet - ook al wordt hij elke week sympathieker. Ik hoop, nu dat Sam er uit ligt, dat Eline de Mol is en dat Davey het spel wint.
Gebruikersavatar

Molliarty13 mar 2017, 23:48

 157
eveline.vanhemel schreef:Ik hoop van harte dat ze NIET de Mol is... Als zij de Mol is dan heeft de organisatie toch al een aantal keren gedacht, wat hebben we nu gedaan om haar als Mol te nemen. Ik kan echt niet geloven dat die paniekaanval in de "bubble" komedie was... Als het dat wel was, vind ik dat de ongelooflijkste molactie ooit... Daar staat dan wel tegenover dat ze ondanks haar "aanval" er toch in slaagde om haar vlag te memoriseren.

Ik wil gewoon niet dat ze de mol is en Robin ook niet - ook al wordt hij elke week sympathieker. Ik hoop, nu dat Sam er uit ligt, dat Eline de Mol is en dat Davey het spel wint.
Waarom MOET een mol sympathiek zijn? Ik vind Annelies nog wel een cava dameke. Zeer kloek voor haar leeftijd. Ik moet toegeven, ze is HEEEL passief in haar "gemol", persoonlijk ben ik ook liever voor slimme, doordachte, sluwe molstreken. Maar zeggen dat de productie fout was of dat ze spijt hebben? Waarom? Ze heeft goed gedaan wat ze moest doen, veel geld weerhouden, als ze effectief de mol is. 🙂

Ik ben niet pro Annelies, als in, het is niet mijn soort type mens. MAAR als ze de mol is, heeft ze dat toch puik gedaan.
Gebruikersavatar

stijn.beelprez14 mar 2017, 00:03

 33
Veel bijgeleerd hebben we niet vanavond. Dat er eentje met de firmawagen ging opgepikt worden, wisten we al langer. Het enige wat we eindelijk weten is welke type bril het best gebruikt om goed en helder te zien. Die met het duikersmontuur. Maar als je dan al eens helder om je heen kunt kijken, pas dan besef je de nare bijwerkingen, en dient er een dokter bijgehaald te worden.
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2017, 00:13

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Ik hoop van harte dat ze NIET de Mol is... Als zij de Mol is dan heeft de organisatie toch al een aantal keren gedacht, wat hebben we nu gedaan om haar als Mol te nemen. Ik kan echt niet geloven dat die paniekaanval in de "bubble" komedie was... Als het dat wel was, vind ik dat de ongelooflijkste molactie ooit... Daar staat dan wel tegenover dat ze ondanks haar "aanval" er toch in slaagde om haar vlag te memoriseren.

Ik wil gewoon niet dat ze de mol is en Robin ook niet - ook al wordt hij elke week sympathieker. Ik hoop, nu dat Sam er uit ligt, dat Eline de Mol is en dat Davey het spel wint.
Ik kan wel geloven dat ze zeer nerveus was in die bubble, maar een paniekaanval was er wel wat over.En zoals je zegt, dan toch nog "haar" vlag memoriseren 😲 ofwel puur geluk, ofwel een molactie.
Gebruikersavatar

Molliarty14 mar 2017, 00:15

 157
ex-molinator schreef:Ik kan wel geloven dat ze zeer nerveus was in die bubble, maar een paniekaanval was er wel wat over.En zoals je zegt, dan toch nog "haar" vlag memoriseren 😲 ofwel puur geluk, ofwel een molactie.
Voor iemand die regelmatig paniekaanvallen heeft, vind ik het enorm straf dat ze zich die vlag nog kon herinneren. Ik vergeet alles rondom mij, laat staan dat ik onderwater en met dubbele kleuren (blauwe kleur als rood geschreven) nog iets zou weten. En DAT voor iemand die de nummer van haar ventje niet eens kende he...... :')
Gebruikersavatar

ONBEKEND14 mar 2017, 00:23

 
Ze kan ook gewoon goed gegokt hebben, of gewoon een paar kleuren, maar niet allemaal onthouden hebben. Ik twijfel er niet aan dat de paniekaanval echt was, we moeten deze proef ook niet onderschatten. De proeven worden duidelijk steeds moeilijker.
Gebruikersavatar

Molliarty14 mar 2017, 00:26

 157
sandra.impe schreef:Ze kan ook gewoon goed gegokt hebben, of gewoon een paar kleuren, maar niet allemaal onthouden hebben. Ik twijfel er niet aan dat de paniekaanval echt was, we moeten deze proef ook niet onderschatten. De proeven worden duidelijk steeds moeilijker.
*Whispers* Of ze was op voorhand ingelicht.... hihi :albino: :albino: :albino:
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14