Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

kristien.leys15 mar 2017, 09:13

 46
Mke schreef:Euhm wat? Dat is vrij uitzonderlijk hoor... zeker bij de cardioselectieve (degene die meestal gebruikt worden voor hypertensie)
Er gebruiken massa's mensen dat, het zou vrij dramartisch zijn moesten die allemaal het carpale tunnel syndroom ontwikkelen :p
Ja ex-molinator maakt graag grapjes hoor! Niet te serieus nemen! Er is al een gezegde"een annelieske doen" dwz niets doen!
Wij zitten in met lichamelijke toestand van Annelies: ze kan niet lopen(valt), ze kan maar 3 km fietsen, ze ziet nie goe zonder bril, krijgt paniekaanval onder water, is vlug moe, valt in slaap op bank, nu ook al neemt ze hartmedicatie, heeft black-out ,is vlug zenuwachtig(kan dit niet onder controle houden) en ze is pas 58j! Ik begrijp niet dat Woestijnvis zo iem. toegelaten heeft met zo' n slechte conditie(tenzij ze over alles liegt en ze de mol is....).
Gebruikersavatar

Mke15 mar 2017, 09:40

 112
kristien.leys schreef:Ja ex-molinator maakt graag grapjes hoor! Niet te serieus nemen! Er is al een gezegde"een annelieske doen" dwz niets doen!
Wij zitten in met lichamelijke toestand van Annelies: ze kan niet lopen(valt), ze kan maar 3 km fietsen, ze ziet nie goe zonder bril, krijgt paniekaanval onder water, is vlug moe, valt in slaap op bank, nu ook al neemt ze hartmedicatie, heeft black-out ,is vlug zenuwachtig(kan dit niet onder controle houden) en ze is pas 58j! Ik begrijp niet dat Woestijnvis zo iem. toegelaten heeft met zo' n slechte conditie(tenzij ze over alles liegt en ze de mol is....).
Haha πŸ™‚

Voor alle duidelijkheid, dat van die bloeddrukmedicatie was pure speculatie he! Omdat dat een andere manier was om de hartslag te verklaren zonder dat de conclusie per se zou zijn dat ze de mol is πŸ™‚

Op 58 zijn er veeeeel mensen die een bril nodig hebben om te lezen hoor! Dat is perfect normaal. En de ene persoon is nu eenmaal sneller zenuwachtig dan de andere, maar als ik de mensen rondom mij bekijk van die leeftijd, lijkt mij dat niet per se uitzonderlijk πŸ™‚

Ik vind dat jullie precies allemaal (of toch velen) vrij hard zijn voor de kandidaten... Struikelen als je loopt op een bergpad, zeker als je al wat moe bent, lijkt mij geen afwijking. Moe worden als je enkele km bergop moet fietsen in de warmte, het zou vele anderen ook niet zomaar lukken denk ik. En waarom zou je je kapot fietsen als je weet dat je het sowieso toch niet lang genoeg zal uithouden?
Om maar te zeggen dat ik denk dat Annelies haar lichamelijke toestand perfect binnen de normen valt voor haar leeftijd.

Ik denk ook niet dat deelnemers van de mol een zotte conditie moeten hebben, het is spartacus niet he, ze zullen ongetwijfeld medisch getest geweest zijn (of dergelijk), maar zo lang ze fysiek ok zijn, denk ik dat het verder weinig uitmaakt. Moesten alle kandidaten op topsporterniveau zitten (bij wijze van spreken), zou het een heel ander spel worden, zouden sommige proeven een pak minder uitdagend zijn voor de groep en zou er een stuk van het mysterie wegvallen (is ze gwn moe? heeft ze echt zo'n slechte conditie? speelt ze komedie?)
Gebruikersavatar

kristien.leys15 mar 2017, 10:12

 46
vorig antwoord precies niet doorgegaan?
Ik wil gewoon zeggen dat wij niet hard zijn voor de kandidaten! Annelies is waarschijnlijk heel sportief in haar echte leven! Misschien rijdt ze nog de mont ventoux op met de fiets. Ze is ook wel intelligent want ze organiseert quizen en dat zijn meestal slimme mensen. Maar wat ze wel goed kan is"toneel spelen"! Niet voor niets dat 30% van ons denkt dat ze de mol is.
Gebruikersavatar

Gillesisdemol15 mar 2017, 13:48

 373
Sam vertelde in een interview op Youtube dat hij nog steeds iedere morgen opstaat en iedere avond indommelt met Shosholoza in zijn hoofd 😎
Gebruikersavatar

johan.maes15 mar 2017, 15:36

 153  Sven
Gillesisdemol schreef:Sam vertelde in een interview op Youtube dat hij nog steeds iedere morgen opstaat en iedere avond indommelt met Shosholoza in zijn hoofd 😎
Was dan ook zijn "moment de gloire" πŸ™‚
Gebruikersavatar

Jansen15 mar 2017, 15:37

 3423  Yens
Gillesisdemol schreef:Sam vertelde in een interview op Youtube dat hij nog steeds iedere morgen opstaat en iedere avond indommelt met Shosholoza in zijn hoofd 😎
Heb je een link? Even gezocht maar vindt het niet echt.
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2017, 17:18

 3483  Uma
Gillesisdemol schreef:Sam vertelde in een interview op Youtube dat hij nog steeds iedere morgen opstaat en iedere avond indommelt met Shosholoza in zijn hoofd 😎
Dit toont hoe die ervaring die ze gehad hebben een (fantastische) indruk nagelaten heeft. ZElfs als moet je het spel verlaten (tja, de eerste of tweede aflevering eruit liggen moet wel pijnlijk zijn, en nog pijnlijker wanneer je ziet wat de rest allemaal meemaakt.)

Die tranen van Sam zijn helemaal begrijpbaar voor mij - ik zou waarschijnlijk ook snotteren.
* sorry, emoties pakken mij momenteel - ff glas koud water nemen, snik :cry:
Gebruikersavatar

Jansen15 mar 2017, 18:40

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Dit toont hoe die ervaring die ze gehad hebben een (fantastische) indruk nagelaten heeft. ZElfs als moet je het spel verlaten (tja, de eerste of tweede aflevering eruit liggen moet wel pijnlijk zijn, en nog pijnlijker wanneer je ziet wat de rest allemaal meemaakt.)

Die tranen van Sam zijn helemaal begrijpbaar voor mij - ik zou waarschijnlijk ook snotteren.
* sorry, emoties pakken mij momenteel - ff glas koud water nemen, snik :cry:
Heb het net gezien, wat een lieve jongen is het toch :cry: . Hij heeft de eer van Limburg echt hoog gehouden! Proficiat Sam, iedereen gaat je missen, zowel de kijkers en de kandidaten :(
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mar 2017, 21:37

 8153
kristien.leys schreef:Ja ex-molinator maakt graag grapjes hoor! Niet te serieus nemen! Er is al een gezegde"een annelieske doen" dwz niets doen!
Wij zitten in met lichamelijke toestand van Annelies: ze kan niet lopen(valt), ze kan maar 3 km fietsen, ze ziet nie goe zonder bril, krijgt paniekaanval onder water, is vlug moe, valt in slaap op bank, nu ook al neemt ze hartmedicatie, heeft black-out ,is vlug zenuwachtig(kan dit niet onder controle houden) en ze is pas 58j! Ik begrijp niet dat Woestijnvis zo iem. toegelaten heeft met zo' n slechte conditie(tenzij ze over alles liegt en ze de mol is....).
En ze hebben ook nog nen bleiter meegenomen met hoogtevrees en angst voor het donker en die gewend is aan luxe en nog nooit gekampeerd heeft. Maar vaarangst heeft hij niet want een boot, da zinkt nie.

Gelukkig konden ze die 2 gezellig samen laten scrabbelen terwijl de anderen zich fysiek inspanden πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

nyckelpiga15 mar 2017, 22:17

 69
chicawah schreef:En ze hebben ook nog nen bleiter meegenomen met hoogtevrees en angst voor het donker en die gewend is aan luxe en nog nooit gekampeerd heeft. Maar vaarangst heeft hij niet want een boot, da zinkt nie.

Gelukkig konden ze die 2 gezellig samen laten scrabbelen terwijl de anderen zich fysiek inspanden πŸ˜ƒ
toch raar dat Robin dan zo op zijn gemak zit in het donker bij de mol, terwijl hij zo'n angst heeft voor het donker :roll:
Gebruikersavatar

FlightWolf2394915 mar 2017, 23:06

 183
nyckelpiga schreef:toch raar dat Robin dan zo op zijn gemak zit in het donker bij de mol, terwijl hij zo'n angst heeft voor het donker :roll:
Awel eh, dees is een heel goed punt!