Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Frolva17 mar 2017, 16:48

 2204
janne.adams schreef:Wat denken jullie?
Ik denk dat dat knap gevonden is. 😉

En niet alleen omdat het past in mijn Annelies-verhaal. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Bonanza17 mar 2017, 19:26

 71
Goed gevonden! Die filmfragmentjes kiezen ze niet voor niks.
Gebruikersavatar

Jay-Lo17 mar 2017, 19:45

 1690  Sven
Mooi gevonden!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2017, 19:49

 8153
Er zijn wel meer krakende mensen in de wereld hoor. Ik ben er 1 van :mrgreen:
Gebruikersavatar

weyns196017 mar 2017, 21:55

 426
chicawah schreef:Da's waar, maar misschien vonden zij het net goed omdat het bij de kijker controverse oproept? De ene zal denken dat hij de mol uit zijn pijp probeerde te lokken, de ander zal denken dat hij op zijn ongemakken was en zich geen houding wist te geven en nog een ander (waaronder ik) zal het een bewijs vinden dat hij de mol is en eigenlijk wat zat te spotten met de proef en met de kijker (en een deel van de laatste groep zal vinden dat het nog slecht geacteerd was bovendien).
Het is alleen de kijker die de beelden in de donkere kamer te zien krijgt. De deelnemers zelf weten niet van elkaar hoe ze zich gedragen hebben, ze kennen alleen het resultaat (geld kwijt en indien ja, hoeveel?).
Brings back memories: deed Bruno verleden jaar tijdens de proef in de radiostudio met de doorkijkspiegel ook geen babbeltje met elke kandidaat-mol?
Gebruikersavatar

Frolva17 mar 2017, 22:13

 2204
chicawah schreef:Er zijn wel meer krakende mensen in de wereld hoor. Ik ben er 1 van :mrgreen:

* KRAK *

Da was uwen enkel, he.

De dju, seg.

:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2017, 22:18

 8153
weyns1960 schreef:Brings back memories: deed Bruno verleden jaar tijdens de proef in de radiostudio met de doorkijkspiegel ook geen babbeltje met elke kandidaat-mol?
Dat herinner ik mij niet goed meer. Ik vond Bruno nen helen toffen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2017, 22:20

 8153
Frolva schreef:* KRAK *

Da was uwen enkel, he.

De dju, seg.

:mrgreen:
Mis! 't Was mijne nek 😛
Gebruikersavatar

ex-molinator18 mar 2017, 09:11

 3483  Uma
weyns1960 schreef:Brings back memories: deed Bruno verleden jaar tijdens de proef in de radiostudio met de doorkijkspiegel ook geen babbeltje met elke kandidaat-mol?
Ja, iedereen toch.
Gebruikersavatar

bert.verhaegen20 mar 2017, 20:04

 129
Eline meende de geur van de mol te herkennen in proef in het donker. Er staat ook al een topic bij Eline hierover, maar er kan ook een theorie bij voor Annelies:

Als de volgorde in de montage klopt, dan zat Annelies vóór Eline in dezelfde stoel. Misschien hing er daarom nog een geur (parfum of zo?) van Annelies rond de stoel. En daarna ging Annelies natuurlijk als mol ook nog eens rond haar lopen. In de beelden zien we wel dat Eline in het donker de mol aanspreekt alsof het Davey is, maar als ze het heeft over de geur, dan zegt ze er niet specifiek bij dat ze het over Davey heeft. Volgens mij is dit een sterk stukje montage waarin ze ons willen doen geloven dat Eline Davey verdenkt, terwijl ze al heel lang Annelies als hoofdverdachte heeft volgens mij. Misschien wou Eline Annelies doen geloven dat ze Davey ook nog verdenkt door haar zo aan te spreken in het donker?
Gebruikersavatar

ex-molinator20 mar 2017, 20:11

 3483  Uma
bert.verhaegen schreef:Eline meende de geur van de mol te herkennen in proef in het donker. Er staat ook al een topic bij Eline hierover, maar er kan ook een theorie bij voor Annelies:

Als de volgorde in de montage klopt, dan zat Annelies vóór Eline in dezelfde stoel. Misschien hing er daarom nog een geur (parfum of zo?) van Annelies rond de stoel. En daarna ging Annelies natuurlijk als mol ook nog eens rond haar lopen. In de beelden zien we wel dat Eline in het donker de mol aanspreekt alsof het Davey is, maar als ze het heeft over de geur, dan zegt ze er niet specifiek bij dat ze het over Davey heeft. Volgens mij is dit een sterk stukje montage waarin ze ons willen doen geloven dat Eline Davey verdenkt, terwijl ze al heel lang Annelies als hoofdverdachte heeft volgens mij. Misschien wou Eline Annelies doen geloven dat ze Davey ook nog verdenkt door haar zo aan te spreken in het donker?
De mol zal zeker gebrieft zijn over mogelijke herkenbare geurtjes, dus ik denk dat dit een geurloos spoor is.
Los daarvan zijn er die kaarsen die aangestoken worden en dan weer uitgeblazen. Dat zal wel veel maskeren.