Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Frolva19 mar 2017, 08:30

 2204
glashelder schreef:En omgekeerd werkt het ook. No way dat iemand als Robin er in de eerste paar afleveringen uit zou vliegen. Niet dat Woestijnvis daarin manipuleert (in de eliminaties, bedoel ik), maar wél omdat ze die zo leuk in beeld brengen met zijn opvliegendheid en al die kleine irritante trekjes... No way dat ze van hem een heel typetje maken terwijl ze weten dat hij er na twee afleveringen uit ligt 😉
Mooie redenering. 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator19 mar 2017, 09:19

 3483  Uma
glashelder schreef:En omgekeerd werkt het ook. No way dat iemand als Robin er in de eerste paar afleveringen uit zou vliegen. Niet dat Woestijnvis daarin manipuleert (in de eliminaties, bedoel ik), maar wél omdat ze die zo leuk in beeld brengen met zijn opvliegendheid en al die kleine irritante trekjes... No way dat ze van hem een heel typetje maken terwijl ze weten dat hij er na twee afleveringen uit ligt 😉 ...
Bouba lag er nochtans snel uit en die was ook leuk in beeld gebracht.
Gebruikersavatar

Frolva19 mar 2017, 10:42

 2204
Tja, ik vond Jessica ook heel leuk in beeld gebracht ... :hartje:


:mrgreen:
Gebruikersavatar

weyns196021 mar 2017, 10:04

 426
chicawah schreef:Iek em aur dan oek nog gien seconde verdaacht! :mrgreen:
Welke taal is dit? Want als het Antwerps moet voorstellen, moet je nog een beetje oefenen 😉

Ze wet gewoewen wieda de winnor is...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 10:34

 8153
weyns1960 schreef:Welke taal is dit? Want als het Antwerps moet voorstellen, moet je nog een beetje oefenen 😉

Ze wet gewoewen wieda de winnor is...
Het is Antwaarps uitgesproken door ne Genteneire. 😃