Annelies is niet De Mol
Gebruikersavatar

Frolva23 mar 2017, 08:40

 2204
chicawah schreef:Ja, zo helemaal naar het einde van de reeks is dit een heel mooie hint waarvoor je geen ingewikkelde berekeningen en halsbrekende toeren moet uithalen om het te doen kloppen.

Ik volg helemaal!


Maar wacht je nog even met het opeisen van de credits tot na de volgende aflevering? :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator23 mar 2017, 09:06

 3483  Uma
chicawah schreef:...
Annelies heeft vroeger al gezegd dat je niemand mag vertrouwen (jy moet niemand vertrou nie) en herhaalt dit nog eens expliciet in een tête-a-tête met Robin.
Of het echt een hint is weet ik niet maar ik vond dat ze wel te lang pauzeerde alvorens te antwoorden. Wat is er nu verkeerd aan bvb gewoon te antwoorden dat je hebt niet zeker bent. Niet de eerste keer dat Annelies dat Annelies zich afschermt een cavalier seul speelt.
Gebruikersavatar

rolhad23 mar 2017, 10:08

 434
weyns1960 schreef: Wat niet betekent dat ik er niet grandioos naast kan zitten want inderdaad, Annelies verbergt al sinds aflevering 1 heel dikwijls haar gezicht, en dat stoorde me op de duur enorm, dus, misschien toch een hint? :mrgreen:
Of gewoon een Annelies trekje? :p
radek.sidorski schreef:Als ze in de auto zitten met hun vieren (op het moment dat het over het liedje van Justin Timberlake gaat) bedekt Annelies haar ogen ook.
Mocht dit een tip zijn, doet dit mij wel een beetje denken aan de tip van vorig jaar met het zoutvaatje van GVB.
Het verschil met het zoutvatje was wel dat deze verwees naar Judas... (als verrader).
Hoe kun je Eva aan zoiets linken?
Laatst gewijzigd door rolhad op 23 mar 2017, 10:18, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Klaartje23 mar 2017, 10:14

 2245  Uma
Het kan natuurlijk ook zijn dat Annelies haar handen voor haar gezicht houdt uit pure plaatsvervangende schaamte voor het zoveelste bewijs van het beperkte zangtalent van ons Eline! In plaats van haar oren dicht te stoppen, verbergt ze "het afgrijzen" van haar gezicht bij de regelrechte verkrachting van dé zomerhit van 2016 door de kwelende politieinspecteur.

She just tries to stop the feeling, but she can't. 🙂

Het "ketst" in haar hoofd. 🙂
Gebruikersavatar

daniel.bauwens23 mar 2017, 10:20

 63
Als het een hint is: chapeau. Ben wel niet in de Annelies tunnel, maar toch zeker een mogelijke hint naar haar.

Goe gevonden :bomb:
Gebruikersavatar

rolhad23 mar 2017, 10:27

 434
Damn kon mijn vorige post niet meer wijzigen..
chicawah schreef: Voor wie nog een stapje verder wil gaan: Annelies is haar geloof afgevallen, Eva werd verbannen uit het paradijs.
Zou kunnen! Maar zouden de makers echt 2 jaar op elkaar +- dezelfde soort hint erin steken?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2017, 10:45

 8153
rolhad schreef:Damn kon mijn vorige post niet meer wijzigen..


Zou kunnen! Maar zouden de makers echt 2 jaar op elkaar +- dezelfde soort hint erin steken?
Zou kunnen, zou niet kunnen.
Ik ben in ieder geval beslist dat Annelies de mol is nadat ik alles eens op een rijtje heb gezet:
http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=29&t=2787

Vanaf nu nog nauwelijks tijd want ik vertrek vanavond op reis.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2017, 10:46

 8153
rolhad schreef:

Het verschil met het zoutvatje was wel dat deze verwees naar Judas... (als verrader).
Hoe kun je Eva aan zoiets linken?
Eva gedroeg zich ook niet al te voorbeeldig hé! Waarom denk je dat ze verbannen werd uit het paradijs? 😉
Zie ook http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=29&t=2787
Gebruikersavatar

Mateo23 mar 2017, 13:19

 870
Heel goed gevonden door Social en mooi verduidelijkt door Chicawah!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2017, 15:52

 8153
Mateo schreef:Heel goed gevonden door Social en mooi verduidelijkt door Chicawah!
Merci 😃
Gebruikersavatar

Jansen23 mar 2017, 16:28

 3423  Yens
chicawah schreef:Zou kunnen, zou niet kunnen.
Ik ben in ieder geval beslist dat Annelies de mol is nadat ik alles eens op een rijtje heb gezet:
http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=29&t=2787

Vanaf nu nog nauwelijks tijd want ik vertrek vanavond op reis.
Veel plezier 🙂.
Gebruikersavatar

bert.verhaegen23 mar 2017, 18:59

 129
Klaartje schreef:Het "ketst" in haar hoofd. 🙂
Knetst hé. 😉