Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

masterveecee29 mar 2017, 15:41

 3547  Sven
masterveecee schreef:Een dikke chapeau voor deze Mol!! En de winnaar.

Als ze nu nog hier zou aanmelden (of de rest ook natuurlijk), zou het het forum nog een stukje completer maken 😎
Robin is er al, komaan Eline, laat je niet kennen ^^
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2017, 19:44

 8153
masterveecee schreef:Robin is er al, komaan Eline, laat je niet kennen ^^
Come on Eileen!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2017, 19:45

 8153
Ik zou graag eens weten wat ze op haar werk gezegd hebben over haar schitterende sluiptechniek en haar tactiek bij de paintball :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen29 mar 2017, 20:30

 3423  Yens
chicawah schreef:Come on Eileen!
Dit was volgens mij ook een hint hoor πŸ™‚. De affiche in het kantoor van GVB πŸ™‚.
Gebruikersavatar

Jansen29 mar 2017, 20:31

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik zou graag eens weten wat ze op haar werk gezegd hebben over haar schitterende sluiptechniek en haar tactiek bij de paintball :mrgreen:
Vooral de sluiptechniek πŸ™‚. Ik hoop echt dat daar maandag iets over gezegd wordt!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2017, 20:35

 8153
eveline.vanhemel schreef:Vooral de sluiptechniek πŸ™‚. Ik hoop echt dat daar maandag iets over gezegd wordt!
Ik vond het raar dat de anderen daar niet op reageerden. Ik zou zeker gevraagd hebben of ze die manier van kruipen geleerd had bij de politie. Maar misschien waren ze allemaal te zat - hoewel Hans en Robin volgens mij niet zat waren en de anderen zich zatter voordeden dan ze waren.
Gebruikersavatar

Yvo29 mar 2017, 20:43

 1111  Uma
chicawah schreef:Ik vond het raar dat de anderen daar niet op reageerden. Ik zou zeker gevraagd hebben of ze die manier van kruipen geleerd had bij de politie. Maar misschien waren ze allemaal te zat - hoewel Hans en Robin volgens mij niet zat waren en de anderen zich zatter voordeden dan ze waren.
Zij vond het niet zo raar.
https://www.youtube.com/watch?v=G_AZio6chNQ 2:22
Gebruikersavatar

Jansen29 mar 2017, 20:53

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik vond het raar dat de anderen daar niet op reageerden. Ik zou zeker gevraagd hebben of ze die manier van kruipen geleerd had bij de politie. Maar misschien waren ze allemaal te zat - hoewel Hans en Robin volgens mij niet zat waren en de anderen zich zatter voordeden dan ze waren.
Inderdaad, is zeker vreemd. Toen ik het haar zag doen, kwam ik bijna niet meer bij van het lachen en moest ik onmiddellijk denken: "haar collega's op het werk gaan hun ogen gewoon niet geloven" πŸ˜ƒ