Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

joni.hindryckx17 dec 2017, 14:30

 4
Flying back from ... Morgen verklapt Gilles in Gert Last Year waar hij de afgelopen weken heeft doorgebracht. Iemand een gokje wagen?

Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 dec 2017, 14:35

 2354  Uma
joni.hindryckx schreef:Flying back from ... Morgen verklapt Gilles in Gert Last Year waar hij de afgelopen weken heeft doorgebracht. Iemand een gokje wagen?

Afbeelding
Waar heb je die foto gevonden?
Gebruikersavatar

MolSchip17 dec 2017, 14:45

 50
Ik gok op Australië!
Gebruikersavatar

MolSchip17 dec 2017, 14:47

 50
Die foto komt van Gilles De Coster zijn instagram Robbe!
Gebruikersavatar

Jansen17 dec 2017, 15:26

 3423  Yens
Ik gok op Australië of Nieuw-Zeeland maar ik hoop het laatste 😃
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 dec 2017, 15:47

 2354  Uma
Een dik uurtje geleden plaatste De Mol pagina dit:

Flying back from ... Morgen verklapt Gilles in Gert Last Year waar hij de afgelopen weken heeft doorgebracht. Iemand een gokje wagen?

Afbeelding

Het valt op dat hij er een beetje moe uitziet. Was het een lange reis? Of was hij gewoon moe?
Zou hier een hint inzitten? Gilles staat er maar voor de helft op. En er staan op zijn T-shirt 3 letters. De M, T en vermoedelijk ook een O? Misschien kan je met deze letters de naam van een kandidaat vormen?

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in! En ik denk dat de nieuwe locatie zich in Australië afspeelt. Jullie?
Gebruikersavatar

MolSchip17 dec 2017, 15:51

 50
Vinden jullie ook niet dat hij er wat gebruind uitziet?
Waarschijnlijk een warm land dus...
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 dec 2017, 15:53

 2354  Uma
MolSchip schreef:Vinden jullie ook niet dat hij er wat gebruind uitziet?
Waarschijnlijk een warm land dus...
Ik denk ook dat hij lang in het vliegtuig heeft gezeten. Hij ziet er heel moe uit. Zou kunnen zeggen dat hij van ver komt... Ik blijf bij mijn gedacht (Australië)
Gebruikersavatar

Jansen17 dec 2017, 16:20

 3423  Yens
De eerste twee letters zijn volgens mij ook M en T (kan misschien ook een I zijn in de Romeinse schrijfwijze). De laatste letter kan een O zijn maar ook een C.
Als je beide afkortingen opzoekt op Wikipedia dan je krijg je heel veel mogelijkheden. Verder lijkt het me eerder maar een deel van een woord of een afkorting.
Bij de afkorting MTC vind je wel Melbourne Theatre Company dat onderdeel is van Melbourne University, maar dit is echt wel heeeeeeel ver gezocht 😉.
Gebruikersavatar

Kobe17 dec 2017, 16:54

 429
Ik gok ijsland, aangezien er nog niet zo veel koude bestemmingen geweest zijn
Gebruikersavatar

Kobe17 dec 2017, 16:56

 429
Volgens mij een koud land, Ijsland of zo? Ma ja hij ziet er redelijk gebruind uit...