Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 dec 2017, 12:39

 2354  Uma
Ik heb nog eens ingezoomd op de bril/ogen

Afbeelding
Op het eerste zicht niet echt iets te zien, zijn linkerarm ligt opzij, en met zijn rechterhand maakt hij zijn foto.

Voor de rest heb je dan ook nog die 3 letters op zijn trui, misschien eens opletten of we die trui niet nog zien voorbijkomen in een aflevering. Op die trui staat een M, T of I (Romeins), een O of C...
Daar kunnen we misschien een naam van een kandidaat mee vormen.

Zelf denk ik dat er geen hint inzit, maar je kan toch beter eens kijken. Niet is wat het lijkt bij De Mol

Iemand anders nog iets gevonden?
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 dec 2017, 14:42

 2354  Uma
eveline.vanhemel schreef:De eerste twee letters zijn volgens mij ook M en T (kan misschien ook een I zijn in de Romeinse schrijfwijze). De laatste letter kan een O zijn maar ook een C.
Als je beide afkortingen opzoekt op Wikipedia dan je krijg je heel veel mogelijkheden. Verder lijkt het me eerder maar een deel van een woord of een afkorting.
Bij de afkorting MTC vind je wel Melbourne Theatre Company dat onderdeel is van Melbourne University, maar dit is echt wel heeeeeeel ver gezocht 😉.
Ik heb helemaal vanboven zien staan MTC - Mol. Het is een tennis club. Misschien een verwijzing naar een hobby van de mol?
http://www.moltennisclub.be/
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 dec 2017, 14:44

 2354  Uma
Het is een afkorting, daar zijn we zeker van. Je kan een wel een woord mee maken als je de letters door elkaar gooit, TOM, THOMAS, TOMMY,... Maar als je het op volgorde laat staan, kan je er geen woord mee vormen.
Gebruikersavatar

MolSchip18 dec 2017, 21:36

 50
Dus toch geen Australië Haha!
Gebruikersavatar

Kobe18 dec 2017, 22:01

 429
Zalig (al had ik liever eens iets totaal anders...)
Hij zei trouwens ook dat het OP ZIJN MINST zo goed ging zijn als vorig seizoen (als we elke vorm van reclame maken buiten beschouwing houden) VEELBELOVEND!!!
Gebruikersavatar

masterveecee19 dec 2017, 10:06

 3547  Sven
Kobe schreef:Zalig (al had ik liever eens iets totaal anders...)
Dacht ik eigenlijk ook ^^
Gebruikersavatar

OrthoMol22 dec 2017, 18:16

 219
robbe.vermesen schreef:
Afbeelding
Op het eerste zicht niet echt iets te zien, zijn linkerarm ligt opzij, en met zijn rechterhand maakt hij zijn foto.

Voor de rest heb je dan ook nog die 3 letters op zijn trui, misschien eens opletten of we die trui niet nog zien voorbijkomen in een aflevering. Op die trui staat een M, T of I (Romeins), een O of C...
Daar kunnen we misschien een naam van een kandidaat mee vormen.

Zelf denk ik dat er geen hint inzit, maar je kan toch beter eens kijken. Niet is wat het lijkt bij De Mol

Iemand anders nog iets gevonden?
Ik heb nog eens ingezoomd op de bril/ogen

Het moet er om te bakken en braden geweest zijn ( Of GDC is 'n type wat snel verbrand in de Zon tijdens activiteit, dat kan natuurlijk ook ) want aan zn neusvleugel is duidelijk te zien dat hij verbrand en verveld is geweest..verder niks opmerkelijks spijtig genoeg..
Gebruikersavatar

ONBEKEND04 feb 2018, 17:25

 
De Mol 2018=Mexico!
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 mar 2018, 16:43

 2354  Uma
robbe.vermesen schreef:Ik heb helemaal vanboven zien staan MTC - Mol. Het is een tennis club. Misschien een verwijzing naar een hobby van de mol?
http://www.moltennisclub.be/
Deze klopt al niet, want er tennist niemand volgens de folder van decathlon (waar de 10 kandidaten vertellen over hun sport)
Gebruikersavatar

sara.pantoja05 mar 2018, 11:41

 100
robbe.vermesen schreef:Deze klopt al niet, want er tennist niemand volgens de folder van decathlon (waar de 10 kandidaten vertellen over hun sport)
Toch wel
C. uit Limburg zegt: "als kind heb ik gelopen en tennis gespeeld"
En Mol ligt vlak naast Limburg, dus afhankelijk waar deze persoon woont/gewoond heeft zou het dus best kunnen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen19 mar 2018, 13:29

 2354  Uma
robbe.vermesen schreef:
Afbeelding
Je hebt 3 letters op zijn trui, misschien eens opletten of we die trui niet nog zien voorbijkomen in een aflevering. Op die trui staat een M, T of I (Romeins), een O of C...
Daar kunnen we misschien een naam van een kandidaat mee vormen. Bv. Tom.
Dit was ong. mijn bericht dat in 'Café De Mol' voorbij kwam! Natuurlijk gaat dit geen hint zijn, maar hier toch nog een foto van zijn trui in geheel

Afbeelding