Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

koen.willen04 mar 2018, 13:05

 187  Uma
robbe.vermesen schreef:Heb je HET gemist heb ik nog nergens gehoord... Ik kom wel soms tegen heb je ME gemist, maar officieel is het heb je MIJ gemist. Toch?
Wat me opviel aan de site is dat de link hebjemijgemist.be was maar bovenaan in de titel heb je ME gemist stond. Geen idee of dit al hier gezegt was. In elk geval wisselen ze redelijk af dus
Gebruikersavatar

Vermoljoen04 mar 2018, 14:41

 2354  Uma
koen.willen schreef:Wat me opviel aan de site is dat de link hebjemijgemist.be was maar bovenaan in de titel heb je ME gemist stond. Geen idee of dit al hier gezegt was. In elk geval wisselen ze redelijk af dus
Klopt
Gebruikersavatar

kenneth.laeremans05 mar 2018, 17:32

 6
anseric.soete schreef:Ik weet niet of dit relevant is maar in Sherlock (BBC) werd een heel stukje toegewijd aan het zinnetje "did you miss me".
Dit werd gezegd door Moriarty. (Spoiler voor sherlock: Moriarty was eigenlijk dood)

Link naar het stukje in sherlock. (https://www.youtube.com/watch?v=RJl5EPBa2Bw)

Ik weet niet of dit relevant is, maar wie weet!
Misschien is het ook wel een verwijzing naar de mol. We hebben dan vier mogelijkheden dat de naam van de mol (voor of achternaam desnoods) begint met een J, M, A of S (want Jim Moriarty gespeeld door Andrew Scott). Wel jammer dat het volledig stuk (want dat was denk ik ong. 2 minuten) op youtube staat.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh08 mar 2018, 12:10

 344  Sven
LDF schreef:https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180302_03386132

Link naar artikel in het nieuwsblad
Verschillende cadeaus die onder andere verstuurd zijn door L. vanuit restaurant de zwarte kat uit Aalst.
Finale/Onthulling De Mol 2018 in dat restaurant? Zal me niets verbazen.
Gebruikersavatar

masterveecee08 mar 2018, 12:47

 3547  Sven
Wat ik wel vind, is dat al die kandidaten wel toch redelijk sportief zijn, amai!
L. uit West-Vlaanderen: voetbalt en doet aan atletiek
P. uit West-Vlaanderen: squasht en fietst
K. uit Oost-Vlaanderen: loopt
B. uit Oost-Vlaanderen: loopt en doet aan fitness
S. uit Vlaams-Brabant: loopt
K. uit Limburg: turnt en fietst
P. uit West-Vlaanderen: loopt
C. uit Limburg: loopt
J. uit West-Vlaanderen: fietst en loopt
J. uit Antwerpen: fietst en doet aan fitness
Gebruikersavatar

Davy08 mar 2018, 13:50

Site Admin  1167  Uma
masterveecee schreef:Wat ik wel vind, is dat al die kandidaten wel toch redelijk sportief zijn, amai!
Dat was me ook al opgevallen inderdaad.
Ligt natuurlijk in de lijn van de sponser om daarop te focussen, maar als je het zo ziet staan is het wel een héél sportieve groep.
Gebruikersavatar

masterveecee08 mar 2018, 15:01

 3547  Sven
Allé, met mij zouden ze dus al niet veel zijn. Buiten een speedo mss 😂
Gebruikersavatar

Mateo11 mar 2018, 01:23

 870
masterveecee schreef:Allé, met mij zouden ze dus al niet veel zijn. Buiten een speedo mss 😂
😂
Gebruikersavatar

yevo12 mar 2018, 23:20

 281  Uma
koen.willen schreef:Nieuwe beelden van De Mol!

'Dag iedereen. Welkom in dit prachtige Mexico'
Klein detail.. Alle kandidaten liggen begraven, je weet gewoon dat dit seizoen goed wordt!

Link naar de beelden: https://twitter.com/KoenWillen/status/9 ... 5664476160
Vanwaar heb jij deze trailer? Van VIER zelf? of?
Gebruikersavatar

koen.willen13 mar 2018, 11:51

 187  Uma
yevo schreef:Vanwaar heb jij deze trailer? Van VIER zelf? of?
Deze zijn gisteren avond tijdens Control Pedro uitgezonden, later op de avond zag ik ze nog eens voorbij komen op VIER
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15