Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

luc kindt22 mar 2018, 16:30

 5
Volgens Het Laatste Nieuws van 17 maart verscheen er een plattegrond van Mol in....Tielt ! Dit plan zou te vinden zijn op de achterkant van een reclamepaneel, op de hoek van de Ringlaan en de Deken Darraslaan.
Laat nu net Joke van Tielt zijn....
Gebruikersavatar

Kobe25 mar 2018, 09:58

 429
Is het zeker dat er in de gemeentes van de andere kandidaten geen andere plattegronden hangen?
Gebruikersavatar

Jansen25 mar 2018, 11:19

 3423  Yens
Kobe schreef:Is het zeker dat er in de gemeentes van de andere kandidaten geen andere plattegronden hangen?
Ik vind dat er veel "mist" hangt rond dat plan van Mol in Tielt. We hebben dus een krantenartikel waarin je een foto hebt met het plan van Mol en volgens HLN terug te vinden in Tielt. Verder heb ik hier niets meer over gehoord. Hangt dat plan er nog steeds? Is er iemand hier op het forum die daar in de buurt woont en kan bevestigen dat het plan er (nog) hangt? Verder heeft Kobe zeker gelijk als hij zich afvraagt of dat plan ook is opgedoken in andere gemeenten waar de kandidaten wonen.

Indien niet, zie ik hier eerlijk gezegd een vrij flauwe manier in om de verdenking op Joke te laden: ik kan me echt niet voorstellen dat dit al een echte hint richting de mol is. Verder heeft Joke in mijn ogen te veel Eline gehalte, net zoals vorig jaar Bertrand te veel Gilles gehalte had en ik hem daarom nooit verdacht heb van de mol te zijn. Ook heb je nog de vreemde manier van indeling bij de voorstelling van de kandidaten in Café De Mol vorige week: Joke wordt niet samen met de andere West-Vlamingen voorgesteld.

Volgens mij zijn ze bezig om ons richting Joke te leiden zodat we de echte mol niet te snel ontmaskeren 🙂.
Gebruikersavatar

mollig1809 apr 2018, 15:02

 229  Bert
dit blijft voor mij toch wel een van de meest duidelijke "verborgen hints"
het straffe vind ik dat hier nog amper over gesproken wordt
Gebruikersavatar

JKpowned09 apr 2018, 15:06

 259
mollig18 schreef:dit blijft voor mij toch wel een van de meest duidelijke "verborgen hints"
het straffe vind ik dat hier nog amper over gesproken wordt
Omdat het een te duidelijke hint is en dat men wel zou weten dat dit snel gevonden wordt. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat Joke de Mol heeft ontmaskerd maar ik denk niet dat men doelde op het feit dat Joke de mol is want dan was het al verklapt alvorens het begon...
Gebruikersavatar

mollig1809 apr 2018, 15:12

 229  Bert
iedereen zijn idee blijkt te zijn dat het er te veel op ligt.
Het zelfde met de tshirts gedragen door mensen wiens naam met een J begint.

Misschien schatten de makers de mollenjagers net goed in omdat ze uit vorige ervaringen weten dat te duidelijke hints worden afgedaan als "te opzichtig"?