Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

nite26 mar 2018, 09:49

 110
Zogezegd de eerste afvaller, maar in de vorige reeksen was de eerste die een rood scherm kreeg ook niet altijd de eerste afvaller. Als ik mij goed herinner zei Gilles vorig jaar iets in de zin van: de eerste afvaller dat is altijd wat gokken, daarom geven we die nog een laatste kans.

Zouden ze zoiets dit jaar opnieuw doen? Degene die dat briefje kreeg (ben even de naam kreeg), leek toch niet echt goed nieuws te krijgen. Misschien was het iets in de zin van: "doe een opdracht tegen kelly, als je wint mag je blijven en krijg je een vrijstelling, als je verliest wint de groep 2500EUR en ga je naar huis en mag kelly terug".
Gebruikersavatar

masterveecee26 mar 2018, 09:55

 3547  Sven
Zo'n dingen kunnen altijd in de Mol 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 10:32

 8153
nite schreef:Zogezegd de eerste afvaller, maar in de vorige reeksen was de eerste die een rood scherm kreeg ook niet altijd de eerste afvaller. Als ik mij goed herinner zei Gilles vorig jaar iets in de zin van: de eerste afvaller dat is altijd wat gokken, daarom geven we die nog een laatste kans.

Zouden ze zoiets dit jaar opnieuw doen? Degene die dat briefje kreeg (ben even de naam kreeg), leek toch niet echt goed nieuws te krijgen. Misschien was het iets in de zin van: "doe een opdracht tegen kelly, als je wint mag je blijven en krijg je een vrijstelling, als je verliest wint de groep 2500EUR en ga je naar huis en mag kelly terug".
Wie weet. Gelukkig zag Joke er niet bepaald uit nadat ze te lezen gekregen had wat in haar brief stond. Kan natuurlijk ook gespeeld geweest zijn.
Gebruikersavatar

jerodev26 mar 2018, 10:35

 5
nite schreef:Zouden ze zoiets dit jaar opnieuw doen? Degene die dat briefje kreeg (ben even de naam kreeg), leek toch niet echt goed nieuws te krijgen. Misschien was het iets in de zin van: "doe een opdracht tegen kelly, als je wint mag je blijven en krijg je een vrijstelling, als je verliest wint de groep 2500EUR en ga je naar huis en mag kelly terug".
Dit vind ik eerlijk gezegd wel een leuke theorie, zo had ik er nog niet over gedacht.
Zou wel een hele plottwist zijn dat iets waarvoor spelers zich inzetten zo negatief voor hen kan zijn. :p
Gebruikersavatar

kris.vandenbergh26 mar 2018, 10:51

 8
Denk niet dat joke en Kelly een opdracht tegen elkaar hadden hoor! Eerder iets wat ze al moest doen in voorbereiding van de tweede aflevering leek het me! iets wat haar idd niet blij maakte!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 10:58

 8153
kris.vandenbergh schreef:Denk niet dat joke en Kelly een opdracht tegen elkaar hadden hoor! Eerder iets wat ze al moest doen in voorbereiding van de tweede aflevering leek het me! iets wat haar idd niet blij maakte!
Joke en Kelly hadden wel een opdracht tegen elkaar: die met de dominostenen.
Maar hier gaat het om de mogelijkheid dat ze in de volgende aflevering een proef tegen elkaar zouden moeten doen. Bij De Mol kan alles...
Gebruikersavatar

sara.pantoja26 mar 2018, 11:05

 100
Is het dan niet een beetje vreemd dat we Kelly achteraf gezien hebben bij Café De Mol als eerste afvaller ? En volgens mij hebben er ook verschillende radiozenders vanmorgen met haar gebeld (heb ik niet zelf gehoord trouwens).
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2018, 11:21

 3423  Yens
sara.pantoja schreef:Is het dan niet een beetje vreemd dat we Kelly achteraf gezien hebben bij Café De Mol als eerste afvaller ? En volgens mij hebben er ook verschillende radiozenders vanmorgen met haar gebeld (heb ik niet zelf gehoord trouwens).
Denk het ook, in de aflevering van Café De Mol gisteren, "verontschuldigde" ze zich ook uitgebreid aan haar kinderen omdat die zo fier waren dat hun mama had deelgenomen aan de Mol. Het kan natuurlijk, maar ik denk het niet.
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2018, 11:22

 3483  Uma
sara.pantoja schreef:Is het dan niet een beetje vreemd dat we Kelly achteraf gezien hebben bij Café De Mol als eerste afvaller ? En volgens mij hebben er ook verschillende radiozenders vanmorgen met haar gebeld (heb ik niet zelf gehoord trouwens).
Ah, Café De Mol bekijk ik niet.
Het zal dus wel zeker zijn dat de exit van Kelly definitief is.
Gebruikersavatar

frank.troch26 mar 2018, 11:23

 253  Yens
Ze zei ook in Café de Mol dat ze nog tot op de luchthaven achterom heeft gekeken of ze haar kwamen terughalen. Moest er nog iets komen dan zou ze dat niet gezegd hebben denk ik. Ik denk dus definitief exit Kelly :cry:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 11:48

 8153
ex-molinator schreef:Ah, Café De Mol bekijk ik niet.
Het zal dus wel zeker zijn dat de exit van Kelly definitief is.
Café De Mol ook niet gezien.
Met al wat ik hier lees, lijkt het wel duidelijk dat Kelly niet terugkomt.
Gebruikersavatar

Rik26 mar 2018, 12:30

 122  Uma
Ik verwacht het niet eigenlijk. Het zou grote risico's zijn die ze nemen door haar dan interviews te laten doen gisteren en vandaag.