Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2018, 13:05

 3483  Uma
Het is niet ondenkbeeldig dat Kelly terugkomt. 😎
Gebruikersavatar

Suspicious26 mar 2018, 14:43

 106
Zolang ze niets inhoudelijk over de volgende aflevering zegt, kan het nog denk ik. Ze kunnen haar gewoon gevraagd hebben in elk interview te zeggen dat ze haar helaas niet terug zijn komen halen...

Maar, ik denk dat er op het blad van Joke stond dat ze moest weglopen naar die truck en dat ze wss onder tijdsdruk het molboekje van Kelly zal kunnen inkijken ofzo? Of mss moet ze Kelly achterna om... (ik weet niet wat) 🙂 Het heeft iets te maken met dat molboekje volgens mij, sowieso.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh27 mar 2018, 09:20

 344  Sven
Joke zie je in het voorstukje van volgende week. Kelly niet. Ik denk dat dat reactie van Joke in de brief stond. Zo van "Sta op zonder emotie en loop weg zonder iets te zeggen en je maakt kans op XXXX." Zoals je in het voorstukje kon zien heeft ze iets van een paintball masker op, dus waarschijnlijk moet ze of niet afgeschoten worden of juist de andere afschieten.

Hieronder de screens uit het stukje, het is heel kort en aan het eind van het fragment. Komt na een zwarte fade zo uit mijn hoofd.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2018, 09:23

 8153
Het is niet met paint, maar je ziet aan haar masker alleszins duidelijk dat er al flink op haar geschoten is.
Gebruikersavatar

jarne.april27 mar 2018, 12:52

 16
Ik zie waar je naartoe wil met de referentie naar vorig seizoen en de terugkeer van Hans. MAAR GDC heeft toen ook gezegd:" in de mol ben je pas definitief uitgeschakeld als je een rood scherm te zijn krijgt". Vorig seizoen was dit niet het geval en kon Hans dus terugkomen. Dit is echter niet zo dit jaar, ook zou het iets minder origineel zijn om deze stunt 2 keer na-een te doen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 mar 2018, 13:08

 2354  Uma
jarne.april schreef:Ik zie waar je naartoe wil met de referentie naar vorig seizoen en de terugkeer van Hans. MAAR GDC heeft toen ook gezegd:" in de mol ben je pas definitief uitgeschakeld als je een rood scherm te zijn krijgt". Vorig seizoen was dit niet het geval en kon Hans dus terugkomen. Dit is echter niet zo dit jaar, ook zou het iets minder origineel zijn om deze stunt 2 keer na-een te doen.
Ruth kon ook nog terugkomen NA een rood scherm....
Maar Kelly zien we pas terug in afl. 9, vorige twee jaren zagen we dan op het einde van de aflevering Hans of Ruth en nu bij Kelly niet. Dus het is wel gedaan voor haar.
Gebruikersavatar

Frolva27 mar 2018, 13:35

 2204
robbe.vermesen schreef:Kelly zien we pas terug in afl. 9
Waar komt die informatie vandaan?
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 mar 2018, 13:59

 2354  Uma
Frolva schreef:Waar komt die informatie vandaan?
Dan komen ze terug bijeen om samen naar de finale te kijken, en dan zien we alle molacties.
Gebruikersavatar

Frolva27 mar 2018, 15:15

 2204
robbe.vermesen schreef:Dan komen ze terug bijeen om samen naar de finale te kijken, en dan zien we alle molacties.
:oops:

Even niet bij stilgestaan wat aflevering 9 juist is. :mrgreen:
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh27 mar 2018, 15:25

 344  Sven
chicawah schreef:Het is niet met paint, maar je ziet aan haar masker alleszins duidelijk dat er al flink op haar geschoten is.
Dat is om te zorgen dat het masker niet beslaat door het ademen. Als die gaatjes er niet zijn dan kan ze binnen no-time niets meer zien.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2018, 16:34

 8153
lorenzo.dejongh schreef:Dat is om te zorgen dat het masker niet beslaat door het ademen. Als die gaatjes er niet zijn dan kan ze binnen no-time niets meer zien.
Ah, oeps! 't Is inderdaad niet de bedoeling dat ze stikken en/of niets meer kunnen zien.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh28 mar 2018, 09:05

 344  Sven
chicawah schreef:Ah, oeps! 't Is inderdaad niet de bedoeling dat ze stikken en/of niets meer kunnen zien.
Haha, dat lijkt me inderdaad geen fijne opdracht voor de kandidaat in kwestie. Maar we zullen zien, het ziet er in ieder geval spannend uit.