Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2018, 12:03

 3423  Yens
chicawah schreef:Merci zenne!
Trek het je niet aan... als je gisteren Steve en Katrien zag lopen tijdens de stadsproef en daarna van die rots naar beneden komen, dan ben ik blij dat ik vijftigplusser ben (ook al doe ik het hen niet na 😉 ).
Gebruikersavatar

Kleintje26 mar 2018, 12:07

 125  Sven
chicawah schreef:Merci zenne!
Daarmee dat ik 'oud' tussen haakjes heb gezet hé 😛 Ik wist niet hoe het anders te verwoorden. Het zijn geen profielen van 20-jaar oud. Gilles en Eline waren beide 20-ers, dus ik denk dat de mol dit jaar een ouder profiel is.

Maar 'ouder' is daarom natuurlijk niet minder hé! 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 12:11

 8153
av.er schreef:Daarmee dat ik 'oud' tussen haakjes heb gezet hé 😛 Ik wist niet hoe het anders te verwoorden. Het zijn geen profielen van 20-jaar oud. Gilles en Eline waren beide 20-ers, dus ik denk dat de mol dit jaar een ouder profiel is.

Maar een ouder profiel is daarom natuurlijk niet minder hé! 😉
Ik denk ook dat ze niet voor de 3de keer op rij een twintiger als mol zullen kiezen. Hugo, mol 2, was ouder dan 60 en een fantastische mol.
Gebruikersavatar

Kleintje26 mar 2018, 12:18

 125  Sven
chicawah schreef:Ik denk ook dat ze niet voor de 3de keer op rij een twintiger als mol zullen kiezen. Hugo, mol 2, was ouder dan 60 en een fantastische mol.
Zeker en vast.

Trouwens even wat research gedaan naar wat die 3 profielen met Mexico te maken hebben.

Pamela Anderson is in 1995 getrouwd in Cancun, Mexico (23 jaar geleden)
Jean-Marie Pfaff is bekend geworden in Mexico na de wedstrijd in 1986 (32 jaar geleden)
En de eerste keer dat Trump negatief tweette over Mexico (voor zijn periode als president), is in 2013 (5 jaar geleden)
=> Opgeteld: 60. Steve is 60
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 12:30

 8153
av.er schreef:Zeker en vast.

Trouwens even wat research gedaan naar wat die 3 profielen met Mexico te maken hebben.

Pamela Anderson is in 1995 getrouwd in Cancun, Mexico (23 jaar geleden)
Jean-Marie Pfaff is bekend geworden in Mexico na de wedstrijd in 1986 (32 jaar geleden)
En de eerste keer dat Trump negatief tweette over Mexico (voor zijn periode als president), is in 2013 (5 jaar geleden)
=> Opgeteld: 60. Steve is 60
Aha! Dat is wel een leuke 🙂
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2018, 13:06

 3423  Yens
av.er schreef:=> Als je 23+32+5 met elkaar optelt, krijg je 60. Steve is 60
Toeval, of hint?
Je kan het ook zien als 3x 5, 2+3 = 5, 3+2=5, en 5 is natuurlijk 5.
Er is hier al ergens op het forum een theorie rond het getal 5.
Desalniettemin vind ik je vondsten ivm Mexico zeker interessant 😃.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 13:14

 8153
Ik vind het verwarrend dat je dit nogmaals post op een andere plaats.
Het is de bedoeling de site netjes te houden en overlappingen te vermijden. Vandaar o.a. dat Davy een topic gemaakt heeft per proef.
Jij post nu iets bij Steve dat ook op Pascale en Pieter slaat...
Het zou jammer zijn dat de site al na 1 aflevering een warboel wordt, toch?
Gebruikersavatar

dino.vanhauwaert26 mar 2018, 16:02

 13
Denken jullie dat het hier iets kan mee te maken hebben:
paMeLa andersOn: kun je MOL uit halen.
jean-marie pfaff:... niets, zou kunnen verwijzen dat de mol in het midden zat (tussen twee namen waaruit je MOL kan vormen).. Steve?
dOnaLd truMp: kun je ook MOL uit halen.

Misschien wat te makkelijk maar wie weet.
Kan het maar in de groep gooien!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 16:27

 8153
dino.vanhauwaert schreef:Denken jullie dat het hier iets kan mee te maken hebben:
paMeLa andersOn: kun je MOL uit halen.
jean-marie pfaff:... niets, zou kunnen verwijzen dat de mol in het midden zat (tussen twee namen waaruit je MOL kan vormen).. Steve?
dOnaLd truMp: kun je ook MOL uit halen.

Misschien wat te makkelijk maar wie weet.
Kan het maar in de groep gooien!
Misschien eerst eens lezen wat anderen al schreven voor je met oude wijn in nieuwe vaten komt aandraven?
Als je zou gelezen hebben wat anderen al schreven, dan had je ook al ontdekt dat je niet in Pfaffs echte naam maar wel in zijn bijnaam eL siMpáticO het woord mol kan vinden...
Staat wel niet in dit topic, maar werd zeker al ergens vermeld in een ander topic.
Gebruikersavatar

joachim.morrens26 mar 2018, 16:48

 200  Yens
chicawah schreef:Misschien eerst eens lezen wat anderen al schreven voor je met oude wijn in nieuwe vaten komt aandraven?
Als je zou gelezen hebben wat anderen al schreven, dan had je ook al ontdekt dat je niet in Pfaffs echte naam maar wel in zijn bijnaam eL siMpáticO het woord mol kan vinden...
Staat wel niet in dit topic, maar werd zeker al ergens vermeld in een ander topic.

Ik begrijp niet goed waarom je zo "boos" reageert? 🙂

Niet slecht bedoeld hoor maar Is iedereen dan verplicht om 24/7 het forum continu te lezen en mag iemand pas iets posten als hij 100 procent zeker als het nog nergens anders staat?

Ik ben heel geinteresseerd in de mol maar niet zo fanatiek (en goed in het opsporen van tips en bedenken van theorieen) zoals jij, masterveecee en molinator en nog enkele anderen... en ik kan dus ook zeker zo'n "fouten" maken in mijn posts. Ik heb al bang om nog iets te posten volgende keer....

Ik had bijvoorbeeld deze wijn in het oude vat niet gezien in de andere (eerdere post), dus voor mij was het wel nieuwe informatie.

Allez mannen, een beetje vriendelijker voor elkaar 😉
Gebruikersavatar

dino.vanhauwaert26 mar 2018, 17:07

 13
chicawah schreef:Misschien eerst eens lezen wat anderen al schreven voor je met oude wijn in nieuwe vaten komt aandraven?
Als je zou gelezen hebben wat anderen al schreven, dan had je ook al ontdekt dat je niet in Pfaffs echte naam maar wel in zijn bijnaam eL siMpáticO het woord mol kan vinden...
Staat wel niet in dit topic, maar werd zeker al ergens vermeld in een ander topic.
Ten eerste, ik heb wel gezien dat iemand ergens anders el sympatico had neergeschreven, mij ging dit louter en alleen om de LETTERLIJKE namen die op hun gezicht te zien waren.
Als je de mol in "bijnamen" zal beginnen zoeken welja. Dan zou je ook kunnen stellen dat de mol achter JM. PFAFF dus ook Steve zou kunnen zijn..

Ten tweede, bedankt Joachim, ik post hier ook al minder, ik probeer zoveel mogelijk alles op dit forum te bekijken en mee te zoeken maar met een fulltime job spiek ik af en toe eens tussenin en zal ik wel nog dingen over het hoofd zien. Ik denk dat iedereen aan dezelfde kant moet stond hier. Tja...
Dit gezegd zijnde.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 17:12

 8153
joachim.morrens schreef:Ik begrijp niet goed waarom je zo "boos" reageert? 🙂

Niet slecht bedoeld hoor maar Is iedereen dan verplicht om 24/7 het forum continu te lezen en mag iemand pas iets posten als hij 100 procent zeker als het nog nergens anders staat?

Ik ben heel geinteresseerd in de mol maar niet zo fanatiek (en goed in het opsporen van tips en bedenken van theorieen) zoals jij, masterveecee en molinator en nog enkele anderen... en ik kan dus ook zeker zo'n "fouten" maken in mijn posts. Ik heb al bang om nog iets te posten volgende keer....

Ik had bijvoorbeeld deze wijn in het oude vat niet gezien in de andere (eerdere post), dus voor mij was het wel nieuwe informatie.

Allez mannen, een beetje vriendelijker voor elkaar 😉
Het was niet echt boos bedoeld, sorry.
Maar er is al verschillende malen gevraagd om te proberen het forum overzichtelijk te houden. Als je niet alles wil lezen, kan je ook altijd even de zoekfunctie gebruiken en/of de titels van de topics overlopen.