Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Kleintje26 mar 2018, 22:06

 125  Sven
Misschien onwaarschijnlijk omdat de kleur van het mollenboekje al gelinkt werd aan Eline, maar toch, ik wil het even meegeven. You never know 🙂

Taupe wordt vaak gezien als de kleur beige (vorig jaar had Eline een beige boekje), maar je hebt ook paars taupe. Het paarse taupe boekje wordt gekozen door Jeffrey. En om aan te vullen op de theorie van het getal 5 in deze aflevering: dit is het 5e boekje in de rij.

Het lijkt ook Jeffrey te zijn die de boekjes neemt en uitdeelt aan de rest, dus kan het wel zijn dat hij dit bewust zo gedaan heeft.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

yevo26 mar 2018, 22:11

 281  Uma
av.er schreef:Misschien onwaarschijnlijk omdat de kleur van het mollenboekje al gelinkt werd aan Eline, maar toch, ik wil het even meegeven. You never know 🙂

Taupe wordt vaak gezien als de kleur beige (vorig jaar had Eline een beige boekje), maar je hebt ook paars taupe. Het paarse taupe boekje wordt gekozen door Jeffrey. En om aan te vullen op de theorie van het getal 5 in deze aflevering: dit is het 5e boekje in de rij.

Het lijkt ook Jeffrey te zijn die de boekjes neemt en uitdeelt aan de rest, dus kan het wel zijn dat hij dit bewust zo gedaan heeft.

Afbeelding
Afbeelding
Tbf, de boekjes werden redelijk willekeurig uitgedeeld. De 2 personen die het dichtst bij Gilles zaten hadden eigenlijk eerste keus.

Ik denk dat ze met deze beelden net wilden laten zien dat de kleuren van de boekjes dit jaar volledig willekeurig zijn.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 22:15

 8153
Gilles heeft hier in ieder geval een mooie Mexicaanse snor :mrgreen:
Gebruikersavatar

Kleintje26 mar 2018, 22:21

 125  Sven
yevo schreef:Tbf, de boekjes werden redelijk willekeurig uitgedeeld. De 2 personen die het dichtst bij Gilles zaten hadden eigenlijk eerste keus.

Ik denk dat ze met deze beelden net wilden laten zien dat de kleuren van de boekjes dit jaar volledig willekeurig zijn.
True, maar nadat Bahador vrij snel het eerste (blauwe) boekje heeft genomen, heeft Jeffrey meteen 3 boekjes vastgepakt om uit te delen. Lloyd kreeg zelfs niet eens de kans en kreeg pas het 6e boekje te pakken. Misschien deed hij dit om te voorkomen dat iemand anders dat taupekleurige boekje nam?

Het kan inderdaad pure willekeur zijn en geen bruikbare tip, maar ik geef het maar mee.
Gebruikersavatar

Frolva26 mar 2018, 22:26

 2204
Het 'uitdelen' van de boekjes lijkt willekeurig, maar ik vind het toch vreemd hoe het taupe mollenboekje wordt genomen.

Iemand (Jeffrey, neem ik aan) neemt een deel van de stapel aan (van GDC, neem ik aan) en neemt voor zichzelf het onderste boekje.

'k Zou er zelf niets achter zoeken, maar nu ik de theorie van av.er lees ... :mrgreen:


Afbeelding
Gebruikersavatar

Suspicious26 mar 2018, 22:38

 106
Frolva schreef:Het 'uitdelen' van de boekjes lijkt willekeurig, maar ik vind het toch vreemd hoe het taupe mollenboekje wordt genomen.

Iemand (Jeffrey, neem ik aan) neemt een deel van de stapel aan (van GDC, neem ik aan) en neemt voor zichzelf het onderste boekje.

'k Zou er zelf niets achter zoeken, maar nu ik de theorie van av.er lees ... :mrgreen:


Afbeelding
Als je een stapel boekjes in je handen hebt en je moet er eentje van nemen voor jezelf, dan is het toch onhandiger om het onderste te nemen ipv het bovenste...
Gebruikersavatar

bart.steps26 mar 2018, 23:13

 9
Suspicious schreef:Als je een stapel boekjes in je handen hebt en je moet er eentje van nemen voor jezelf, dan is het toch onhandiger om het onderste te nemen ipv het bovenste...
Bahador neemt het eerste (blauwe) boekje. Jeffrey lijkt dan met 1 hand de 4 eerstvolgende boekjes vast te nemen, terwijl Lloyd met zijn rechterhand het daarop volgende (zwarte) boekje neemt. Jeffrey geeft de bovenste 3 boekjes door naar links en houdt het onderste boekje. Lijkt toch logisch?
Voor mij blijft Jeffrey hoofdverdachte nr 1 😃
Gebruikersavatar

melissa.janssens27 mar 2018, 06:59

 18
Je kan er inderdaad vanuit gaan dat dit bewust gedaan is, maar dit heeft volgens mij gewoon te maken met het feit dat hij Beerschotsupporter is (paars-wit =clubkleuren), net zoals een supporter van Antwerp het rode boekje zou nemen, een Club Brugge-supporter het blauwe (en zeker geen paars -> Anderlecht) enz.
Gebruikersavatar

Frolva27 mar 2018, 09:03

 2204
bart.steps schreef:Jeffrey geeft de bovenste 3 boekjes door naar links en houdt het onderste boekje. Lijkt toch logisch?
Mogelijk wel.

Maar als je de beelden bekijkt komt het toch vreemd over (maar dat heb je misschien bij alle beelden die je met een reden herbekijkt :mrgreen: ).
En dat het zo expliciet wordt getoond (en Jeffrey nadien zijn boekje kust) maakt het nog verdachter.

Maar het kan natuurlijk ook gewoon een 'afspraak' zijn tussen GDC en Jeffrey over het paarse boekje, zoals melissa.janssens opmerkt. 😉
Gebruikersavatar

Jansen27 mar 2018, 09:25

 3423  Yens
Frolva schreef:En dat het zo expliciet wordt getoond (en Jeffrey nadien zijn boekje kust) maakt het nog verdachter.
Het feit dat hij het boekje kust en dat dit zo nadrukkelijk in beeld gebracht wordt, maakt het voor mij minder verdacht en lijkt het toch vooral te gaan over de kleur van zijn favoriete voetbalclub.
Gebruikersavatar

mollig1827 mar 2018, 15:38

 229  Bert
Heeft iemand de kleuren van de boekjes van iedereen?

Ik herinner mij enkel Kelly Roze en Lloyd Zwart.

Is dat elk jaar met verschillende kleuren en dat dit zo duidelijk vermeld wordt?

Lloyd pakt wel heel gedecideerd naar zwart.
Gebruikersavatar

frank.troch27 mar 2018, 16:52

 253  Yens
mollig18 schreef:Heeft iemand de kleuren van de boekjes van iedereen?

Ik herinner mij enkel Kelly Roze en Lloyd Zwart.

Is dat elk jaar met verschillende kleuren en dat dit zo duidelijk vermeld wordt?

Lloyd pakt wel heel gedecideerd naar zwart.
Jeffrey Paars
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8