Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

joachim.morrens25 mar 2018, 23:49

 200  Yens
ik heb zelden iemand schijnbaar zoveel stress zien hebben bij een eliminatie als Katrien. Is er nog iemand die dat vond? Sluit haar dat uit als mol? Of voelde ze zich net 'schuldig' om wie ging afvallen door haar schuld? 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2018, 00:20

 3483  Uma
joachim.morrens schreef:Ik weet niet goed waar ik dit bericht juist moet plaatsen, dus plaats ik het hier...

't is geen verborgen hint, maar ik heb zelden iemand schijnbaar zoveel stress zien hebben bij een eliminatie als Katrien. Is er nog iemand die dat vond? Sluit haar dat uit als mol? Of voelde ze zich net 'schuldig' om wie ging afvallen door haar schuld? 🙂
Op basis daarvan uitsluiten als mol? Zeker niet doen. Vorig jaar heeft Eline het in een aflevering eens zo overtuigend gespeeld dat ik geweigerd heb om haar nog als mogelijke Mol te beschouwen. In de NL reeks dit jaar heb ik Jan ook echt zeer overtuigend nerveus en bang zien doen. Hoewel ik Jan in het vizier bleef houden heeft dat me toch het "voordeel" doen geven aan Olcay. Fout dus!

Ik denk dat De Mol wel op voorhand getest wordt op zijn/haar lichaamscontrole en dat bezwarende beelden niet uitgezonden worden.
Gebruikersavatar

joachim.morrens26 mar 2018, 00:24

 200  Yens
Alright ! Bedankt om me weg te houden van enige vorm van tunnelvisie 🙂
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2018, 09:09

 3423  Yens
Het feit dat ze Katrien zo nadrukkelijk in beeld brachten om haar "stress" te tonen, doet me haar juist nog meer verdenken. Ze versterkt na deze aflevering nog meer mijn idee van een mysterieuze vrouw waar ik moeilijk hoogte van krijg. In sommige opdrachten lijkt ze haar best te doen, in andere dan weer niet. Ik hou haar nog altijd in het vizier 😎
Gebruikersavatar

masterveecee26 mar 2018, 09:50

 3547  Sven
Ivm stress en de mol zijn: ik denk dat de Mol sowieso stress heeft, wetende dat je iemand naar huis gestuurd hebt (niet rechtstreeks, maar je bent in een zeker zijn wel verantwoordelijk voor de exit)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 10:34

 8153
eveline.vanhemel schreef:Het feit dat ze Katrien zo nadrukkelijk in beeld brachten om haar "stress" te tonen, doet me haar juist nog meer verdenken. Ze versterkt na deze aflevering nog meer mijn idee van een mysterieuze vrouw waar ik moeilijk hoogte van krijg. In sommige opdrachten lijkt ze haar best te doen, in andere dan weer niet. Ik hou haar nog altijd in het vizier 😎
Ik heb ook nog steeds geen hoogte gekregen van Katrien.
Gebruikersavatar

femke.bergen26 mar 2018, 21:59

 1
ze is niet perse mijn verdachte nr 1 maar snap toch niet hoe je als eventmanager een gans uur in een kist ligt en niet eens het eerste raadsel opgelost krijgt...
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2018, 22:08

 3423  Yens
femke.bergen schreef:ze is niet perse mijn verdachte nr 1 maar snap toch niet hoe je als eventmanager een gans uur in een kist ligt en niet eens het eerste raadsel opgelost krijgt...
Vind dat ook, Pascale - de eerste vrouwelijke bevelhebber van een mijnenjager in België - bleef voor mij ook te apathisch. Beide dames bleken nadien toch wel hun "mannetje" te kunnen staan, dus beiden blijven verdacht. Katrien voor mij wat meer dan Pascale omdat ik vond dat Pascale wat te veel in kijker gezet werd.

Ik vind het momenteel nog te vroeg om al definitieve uitspraken te doen maar ik hou beide dames zeker in het oog 🙂.
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2018, 22:24

 3483  Uma
Wat mij vooral opviel ivm Katrien bij de eliminatie was hoe vermoeid ze leek. (zeker in vergelijking met de anderen)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2018, 08:53

 8153
ex-molinator schreef:Wat mij vooral opviel ivm Katrien bij de eliminatie was hoe vermoeid ze leek. (zeker in vergelijking met de anderen)
Ja, zij leek echt heel vermoeid, maar ook daarvoor al.
Jetlag? Moeten wennen aan het slapen in een vreemd bed en/of samen op een kamer met iemand die ze totaal niet kent? Zenuwen en stress omdat ze echt niet als eerste wilde afvallen? Nog veel te regelen gehad voor haar vertrek naar Mexico?

Gilles is ook moe (zeer begrijpelijk want die krijgt nauwelijks slaap): 's avonds draagt hij zijn bril i.p.v. zijn lenzen.
Gebruikersavatar

Jansen27 mar 2018, 10:48

 3423  Yens
chicawah schreef:Ja, zij leek echt heel vermoeid, maar ook daarvoor al.
Jetlag? Moeten wennen aan het slapen in een vreemd bed en/of samen op een kamer met iemand die ze totaal niet kent? Zenuwen en stress omdat ze echt niet als eerste wilde afvallen? Nog veel te regelen gehad voor haar vertrek naar Mexico?

Gilles is ook moe (zeer begrijpelijk want die krijgt nauwelijks slaap): 's avonds draagt hij zijn bril i.p.v. zijn lenzen.
Klopt, ook al vond ik ook dat Katrien er heel bang en zenuwachtig uitzag tijdens de eliminatie. Wat ik wel verdacht vond, is dat ze heel nadrukkelijk in beeld werd gebracht, ook voordat ze - als eerste - haar scherm te zien kreeg. Dit is vooral de reden waarom ik ben gaan twijfelen aan haar als mol. Maar we weten van vorig jaar dat dat gevaarlijk is, Eline kon ook heel overtuigend toneelspelen bij de eliminatie.