Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Suspicious26 mar 2018, 14:56

 106
masterveecee schreef:Ivm de letters van den basket:

als je alles samen neemt, hebt je krdnulpsaoetmeoinl
met "krdnulpsaoetme" kan je "doelpuntmaker" maken. Zou het dan Katrien of Jeffrey zijn?
Wow, sterk!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 15:02

 8153
Suspicious schreef:Wow, sterk!
De makers kunnen onmogelijk weten dat Katrien en Jeffrey zullen scoren.
Met krdnulpsaoetmeoinl krijg je trouwens niet doelpuntmaker maar doelpuntmakerS en dan heb je ook nog een i over.
Gebruikersavatar

Suspicious26 mar 2018, 15:11

 106
chicawah schreef:De makers kunnen onmogelijk weten dat Katrien en Jeffrey zullen scoren.
Met krdnulpsaoetmeoinl krijg je trouwens niet doelpuntmaker maar doelpuntmakerS en dan heb je ook nog een i over.
Er vanuit gaande dat het klopte, vond ik het goed gevonden 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2018, 15:14

 8153
Suspicious schreef:Er vanuit gaande dat het klopte, vond ik het goed gevonden 😉
Ik ook hoor.
Gebruikersavatar

vincent.huysmans26 mar 2018, 16:37

 2
gilles.claeys schreef:De 3 letters die teveel waren: RAT
De Kielse Ratten is de bijnaam van Beerschot Wilrijk, Jeffrey is van Wilrijk
Of ARTs => Steve
Gebruikersavatar

masterveecee27 mar 2018, 08:49

 3547  Sven
Even een apart topic maken.

Ivm de letters van den basket (eerder vermeld in dit topic), zie ik 2 theorieën. Vandaar de 3 namen in de titel:

als je alles samen neemt, hebt je krdnulpsaoetmeoinl en met "krdnulpsaoetme" kan je "doelpuntmaker(s)" maken.

1) Zou het Katrien of Jeffrey zijn? Die hebben gescoord bij de basket. Is natuurlijk moeilijk te voorzien op voorhand wie scoort en de proef doet...
2) wie "doelpunt" zegt, denkt vlug aan voetbal. En wie voetbalt er:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door masterveecee op 27 mar 2018, 08:54, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Jansen27 mar 2018, 09:12

 3423  Yens
In de omschrijving van Lloyd staat dat hij tijdens zijn parachutesprong niet kon genieten omdat hij hoogtevrees had. Toch vreemd dat diezelfde Lloyd dat blijkbaar niet had tijdens de afdaling van de rots 😎 .
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2018, 09:19

 8153
eveline.vanhemel schreef:In de omschrijving van Lloyd staat dat hij tijdens zijn parachutesprong niet kon genieten omdat hij hoogtevrees had. Toch vreemd dat diezelfde Lloyd dat blijkbaar niet had tijdens de afdaling van de rots 😎 .
Ik denk dat dat toch 2 totaal verschillende zaken zijn hoor.
Mijn man zou voor de dooie dood niet uit een vliegtuig springen en ik wel. Maar hij zou de rappel zonder problemen doen en zelfs handig/goed terwijl ik daar boven toch wat zou staan bibberen. Ik zou wel afdalen, maar dan eerder op z'n Jeffreys dan op z'n Jokes (ik ben nogal een onhandig type wat dergelijke dingen betreft).
Gebruikersavatar

Jansen27 mar 2018, 09:29

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik denk dat dat toch 2 totaal verschillende zaken zijn hoor.
Mijn man zou voor de dooie dood niet uit een vliegtuig springen en ik wel. Maar hij zou de rappel zonder problemen doen en zelfs handig/goed terwijl ik daar boven toch wat zou staan bibberen. Ik zou wel afdalen, maar dan eerder op z'n Jeffreys dan op z'n Jokes (ik ben nogal een onhandig type wat dergelijke dingen betreft).
Ik maak de link met mezelf, ik heb zelf zware hoogtevrees en heb ooit eens gewoond op een appartement op de tweede verdieping en als ik daar naar beneden keek dan draaide ik al weg. Ik zou dus zo'n afdaling van een rots zeker niet kunnen 🙂. Maar blijkbaar zijn er gradaties in hoogtevrees.
Gebruikersavatar

masterveecee27 mar 2018, 10:53

 3547  Sven
(er heeft hier iemand mijn topic zitten editeren 😛)

Mja, wat er wel is, je "moet" sowieso naar beneden, hetzelfde als sowiesoe "moeten" springen uit het vliegtuig. Gewoon je even erover zetten en dan lukt het wel.

Maar nu: wat met die voetbal?? 😃
Gebruikersavatar

Moleskine27 mar 2018, 12:48

 88
In het topic "HELP-BE tegen Mexico" wordt hierop verder geborduurd (n.a.v. de wie is het-proef / Jean-Marie Pfaff). 😉
Gebruikersavatar

stefany.gysels27 mar 2018, 23:46

 10
Als je de letters van dre basket gebruikt kan je ook ma enkel 2 namen maken en dat is Katrien en Pieter ! En je Khan met die letters ook is de mol maken nu is het zo Pieter is met veel e’s dus misschien valt die dan weg en dus denk ik dat Katrien de mol is maar dat zullen de volgende afleveringen duidelijkmaken