Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

tim.vanhoutte28 mar 2018, 09:28

 7
In de proef 'levend begraven' wordt er een horloge gevonden die staat op 19:26 u., waardoor ze de juiste bijbelvers kunnen vinden. Nu valt mij op dat op de foto bij de voorstelling van de kandidaten, Bahador een horloge draagt. Dit horloge staat op 19:26u. ...

Afbeelding
Gebruikersavatar

Frolva28 mar 2018, 09:35

 2204
Het betere speurwerk, Tim!

Vorig seizoen was er ook al iets met klokken, dus of het dit jaar een hint zou kunnen zijn ...?
Gebruikersavatar

gilles.claeys28 mar 2018, 09:36

 28  Philippe
tim.vanhoutte schreef:In de proef 'levend begraven' wordt er een horloge gevonden die staat op 19:26 u., waardoor ze de juiste bijbelvers kunnen vinden. Nu valt mij op dat op de foto bij de voorstelling van de kandidaten, Bahador een horloge draagt. Dit horloge staat op 19:26u. ...

Afbeelding
Mooi gezien! Misschien in volgende afleveringen eens kijken op welke manier Bahador zijn armen kruist? Als hij dit op een 'natuurlijke' wijze anders doet dan op de foto dan lijkt mij de foto geforceerd en als tip bedoeld
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2018, 09:37

 3483  Uma
tim.vanhoutte schreef:Dit horloge staat op 19:26u. ...
Wow! Knap dat zo'n detail onderzocht wordt (ik denk niet dat ik er ooit op zou gekomen zijn).
Dit kan bijna geen toeval zijn en Bahador wordt dus vanaf nu nog scherper in de gaten gehouden.
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 mar 2018, 09:54

 1690  Sven
Mooi!!
Gebruikersavatar

noor.kerstens28 mar 2018, 09:57

 23
wauw! knap gevonden!! Bahador kunnen we dus beter in de gaten gaan houden de volgende aflevering!!
Gebruikersavatar

yevo28 mar 2018, 10:03

 281  Uma
tim.vanhoutte schreef:In de proef 'levend begraven' wordt er een horloge gevonden die staat op 19:26 u., waardoor ze de juiste bijbelvers kunnen vinden. Nu valt mij op dat op de foto bij de voorstelling van de kandidaten, Bahador een horloge draagt. Dit horloge staat op 19:26u. ...

Afbeelding
Heel mooi gevonden... Dit is voor mij de #1 tip en ik zat niet eens in een Bahador tunnel...
Gebruikersavatar

tim.vanhoutte28 mar 2018, 10:08

 7
yevo schreef:Heel mooi gevonden... Dit is voor mij de #1 tip en ik zat niet eens in een Bahador tunnel...
Het kan natuurlijk ook een tip naar de winnaar zijn. Bij de mol weet je nooit ...
Maar het lijkt mij te opvallend om toeval te zijn.
Gebruikersavatar

yevo28 mar 2018, 10:11

 281  Uma
tim.vanhoutte schreef:Het kan natuurlijk ook een tip naar de winnaar zijn. Bij de mol weet je nooit ...
Maar het lijkt mij te opvallend om toeval te zijn.
Kan, maar ik weet niet zeker of deze foto's voor of na de opnames worden genomen.

Kan natuurlijk zijn dat Bahador zogezegd weet 'hoe laat het is' en dus weet wie de mol is 😂 .
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2018, 10:22

 3483  Uma
yevo schreef:Kan, maar ik weet niet zeker of deze foto's voor of na de opnames worden genomen.
1 zaak is bijna 100% zeker: Dit is geen toeval.
Ik heb even het horloge van Bahador onderzocht maar zie geen spoor van collages of fotoshop. Dat sluit natuurlijk niet uit dat het horloge op 19:26 ingesteld zou zijn en dan stilgelegd.
Gebruikersavatar

Frolva28 mar 2018, 10:28

 2204
ex-molinator schreef:Ik heb even het horloge van Bahador onderzocht maar zie geen spoor van collages of fotoshop.
Ik zie ook geen spoor van collage of photoshop.
Maar bij mij wil dat NIETS zeggen. :mrgreen:

Bij jou wel?
Gebruikersavatar

tim.vanhoutte28 mar 2018, 10:31

 7
Frolva schreef:Het betere speurwerk, Tim!

Vorig seizoen was er ook al iets met klokken, dus of het dit jaar een hint zou kunnen zijn ...?
De klokken van vorig jaar gaven mij ook de aanzet om dit te onderzoeken. Ergens vind ik het ook wel straf dat de makers dit opnieuw zouden doen.