Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2018, 10:31

 3483  Uma
Frolva schreef:Ik zie ook geen spoor van collage of photoshop.
Maar bij mij wil dat NIETS zeggen. :mrgreen:

Bij jou wel?
Neen, die NIETS betekent echt niets, of is een dwaalspoor. STINE was niet de NL mol ! 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2018, 11:45

 8153
tim.vanhoutte schreef:In de proef 'levend begraven' wordt er een horloge gevonden die staat op 19:26 u., waardoor ze de juiste bijbelvers kunnen vinden. Nu valt mij op dat op de foto bij de voorstelling van de kandidaten, Bahador een horloge draagt. Dit horloge staat op 19:26u. ...

Afbeelding
Echt heel scherpzinnig opgemerkt!
Vanaf nu hou ik onze Baha extra in de gaten. Sympathieke gast, maar tot nu toe low profile en echt ijverig is hij ook nog niet geweest.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2018, 11:52

 8153
yevo schreef:Kan, maar ik weet niet zeker of deze foto's voor of na de opnames worden genomen.

Kan natuurlijk zijn dat Bahador zogezegd weet 'hoe laat het is' en dus weet wie de mol is 😂 .
Het lijkt voor de hand liggend om te denken dat de foto's na de opnames genomen worden, maar de kandidaten zien elkaar pas terug bij aflevering 8, de aflevering met de ontknoping.
Maar als het voor de opnames is, hebben ze elkaar al gezien nog voor de eerste proef en dat lijkt me niet logisch.
Misschien na de eerste proeven maar voor de eliminatie?
Ofwel komt er photoshop aan te pas.
Maar eigenlijk doet dat er allemaal niet toe denk ik.
Gebruikersavatar

Vermoljoen28 mar 2018, 11:56

 2354  Uma
De foto's worden denk ik in België gemaakt voor het vertrek.
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2018, 12:11

 3423  Yens
robbe.vermesen schreef:De foto's worden denk ik in België gemaakt voor het vertrek.
Denk het niet Robbe. Dan is er toch veel toneelgespeeld tijdens de eerste opdracht als ze uit de kisten kwamen.
Gebruikersavatar

sara.pantoja28 mar 2018, 12:30

 100
robbe.vermesen schreef:De foto's worden denk ik in België gemaakt voor het vertrek.
Denk het ook niet. Op HLN staat het volgende (niet dat die site nu zo super betrouwbaar is, maar soit 🙂) :
“Alle kandidaten zijn individueel naar Mexico gereisd, zonder elkaar te ontmoeten”, vertelt presentator Gilles De Coster. “Bij aankomst hebben ze in verschillende hotels overnacht, ze hadden alleen contact met ­iemand van de productie.”
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2018, 13:13

 8153
eveline.vanhemel schreef:Denk het niet Robbe. Dan is er toch veel toneelgespeeld tijdens de eerste opdracht als ze uit de kisten kwamen.
Ik zou nog eens moeten herbekijken wie het precies waren, maar er waren mensen bij die een ander met zijn/haar naam begroet hebben zonder dat die ander zijn/haar naam al gezegd had.
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2018, 13:32

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik zou nog eens moeten herbekijken wie het precies waren, maar er waren mensen bij die een ander met zijn/haar naam begroet hebben zonder dat die ander zijn/haar naam al gezegd had.
Dat klopt. Ik weet ook niet meer wie het zei, maar ik denk dat het tegen Lloyd gezegd werd. Ook maar eens terug bekijken.
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2018, 13:37

 3423  Yens
Even nog tussendoor: in het onderschrift bij de video van de 1e aflevering, staat volgende zin: "Tijdens deze eerste aflevering maken ze eindelijk kennis met elkaar" 🙂.
Gebruikersavatar

sara.pantoja28 mar 2018, 13:54

 100
chicawah schreef:Ik zou nog eens moeten herbekijken wie het precies waren, maar er waren mensen bij die een ander met zijn/haar naam begroet hebben zonder dat die ander zijn/haar naam al gezegd had.
Komt dit niet omdat ze in hun kist een foto en/of naam van de persoon waarmee ze in contact stonden hadden staan ?
Channy en Jeffrey zeggen dat ze een foto van mekaar hebben. Pascale zegt dit ook tegen Katrien (andersom werd niet gezegd).
Terwijl Joke en Steve dan weer zeggen dat ze mekaars naam zien staan.

Daarnaast wordt de naam van sommigen dan weer vernoemd in de tekst die ze hebben hangen. Dit was sowieso het geval bij Jeffrey, Joke, Steve, Kelly, Lloyd en Pieter. Van de rest hebben ze de tekst niet laten zien aan de kijkers.
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2018, 14:02

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik zou nog eens moeten herbekijken wie het precies waren, maar er waren mensen bij die een ander met zijn/haar naam begroet hebben zonder dat die ander zijn/haar naam al gezegd had.
Hier is het bewuste fragment: als Jeffrey en Channy uit hun kisten komen, zegt Lloyd "het zou wel sterk zijn, mochten dat Jeffrey en Channy zijn":

Afbeelding

Maar dat is natuurlijk niet zo vreemd dat Lloyd dat zegt, hij ziet de volgorde van kandidaten op zijn blad waar ze het telefoonnummer samenstellen. In principe zouden Katrien en Pascale er als volgende uitkomen (want gemakkelijker dan de 1000 € die Jeffrey en Channy waard zijn). Als hij dan een man (en Channy) uit de kisten ziet komen, maakt hij de gevolgtrekking dat het Jeffrey en Channy moeten zijn 🙂.
Gebruikersavatar

commisaris Witse28 mar 2018, 14:20

 260
tim.vanhoutte schreef: Dit horloge staat op 19:26u. ...
Wat een vondst zeg ! Maar of Baha daarmee de mol is ?? Hoewel verdacht in aflevering 1, kan ik me moeilijk voorstellen dat de mol 2018 weerom een twintiger zou zijn (Gilles in 2016 en Eline in 2017 waren ook twintigers)... Gewoon een truukje van Vier om ons hier bezig te houden ? :roll: