Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Holmes28 mar 2018, 18:33

 395
In de eerste 50 seconden van de eerste aflevering van de Mol (terwijl Gilles nog aan het rijden is) wordt elke kandidaat getoond op het moment dat hij of zij de ogen opent in het graf, behalve 1 persoon.

Je ziet in volgorde van verschijnen :
Kelly (rode nagels)
Katrien
Joke
Lloyd
Pieter
Steve
Channy
Bahador
Jeffrey (blonde mannenhand)

maar waar is... Pascale ? Iemand die ze toch opmerkt ? Volgens mij ontbreekt ze in het rijtje.
Heeft dit iets te betekenen ?
De enige niet onder de grond => winnares ?
of de mol ?
of een dwaalspoor ?
Gebruikersavatar

Frolva28 mar 2018, 18:56

 2204
Tussen Lloyd en Pieter wordt nog iemand getoond (in een kist die sluit). Zou dat Joke zijn? (edit: ik bedoel: Pascale!)


Afbeelding
Laatst gewijzigd door Frolva op 28 mar 2018, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Margot328 mar 2018, 19:09

 91
nee Joke heeft iets met bloemetjes aan.
Tussen Lloyd en Pieter zie je inderdaad nog een vrouw en ik denk dat dat Pascale is
Gebruikersavatar

Frolva28 mar 2018, 19:12

 2204
Margot3 schreef:nee Joke heeft iets met bloemetjes aan.
Tussen Lloyd en Pieter zie je inderdaad nog een vrouw en ik denk dat dat Pascale is
Die bedoel ik natuurlijk, degene die Holmes niet zag. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Margot328 mar 2018, 19:14

 91
Margot3 schreef:nee Joke heeft iets met bloemetjes aan.
Tussen Lloyd en Pieter zie je inderdaad nog een vrouw en ik denk dat dat Pascale is

Alhoewel als ik het opnieuw bekijk denk ik dat Pascale niet is, maar Katrien (enige met grijs-achtig t-shirt) maar dan Katrien 2x en Pascale niet dan??!
Gebruikersavatar

Holmes28 mar 2018, 19:17

 395
De persoon die je tussen Lloyd en Pieter ziet is Lloyd zelf : een grijs t-shirt en een gele grafsteen (kan alleen Kelly of Lloyd zijn maar Kelly had iets zwarts aan).

Afbeelding

Pascale had een zwart t-shirt aan...

Afbeelding
Gebruikersavatar

Frolva28 mar 2018, 19:22

 2204
Margot3 schreef:Alhoewel als ik het opnieuw bekijk denk ik dat Pascale niet is, maar Katrien (enige met grijs-achtig t-shirt) maar dan Katrien 2x en Pascale niet dan??!
Daar lijkt het inderdaad op ...

Vreemd.
Gebruikersavatar

Margot328 mar 2018, 19:27

 91
Holmes schreef:De persoon die je tussen Lloyd en Pieter ziet is Lloyd zelf : een grijs t-shirt en een gele grafsteen (kan alleen Kelly of Lloyd zijn maar Kelly had iets zwarts aan).

Afbeelding

Pascale had een zwart t-shirt aan...

Afbeelding
Haha het is gewoon Lloyd, ik maar denken dat het een vrouw was 😂 (sorry Lloyd)
dus enkel Pascale niet inderdaad
Gebruikersavatar

Klaartje28 mar 2018, 20:09

 2245  Uma
Heb zelf ook nog eens gekeken op mijn tv aan 1/4 van de normale afspeelsnelheid en inderdaad: ik zie ook geen beeld van Pascale. Maar wel dus twee keer Lloyd.

Dat is inderdaad vreemd.

Ofwel is het een vergissing van de monteurs (maar dat kan ik me niet voorstellen), die een kort beeld van alle kandidaten moesten selecteren en hebben ze per ongeluk er twee keer Lloyd in gestoken, ofwel zit er wel degelijk een bedoeling achter.

Zeker te noteren in ons molboekje, deze vaststelling!
Gebruikersavatar

Holmes28 mar 2018, 20:21

 395
In de beelden daarna, waarin de kandidaten worden voorgesteld, wordt er telkens een beeld getoond van de foto op grafsteen of van de kandidaat in de kist, gevolgd door een beeld in een witte studio, behalve voor 2 personen : opnieuw... Pascale en nu ook Bahador. Voor hen wordt enkel de studio-opname getoond.
Bij Jeffrey, die Bahador voorafgaat in de beelden, heeft men de volgorde omgewisseld : eerst studio dan pas graf, maar dus wel 2 beelden.

Maar dus ook hier valt Pascale uit de toon...
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 mar 2018, 21:34

 1690  Sven
Holmes schreef:In de beelden daarna, waarin de kandidaten worden voorgesteld, wordt er telkens een beeld getoond van de foto op grafsteen of van de kandidaat in de kist, gevolgd door een beeld in een witte studio, behalve voor 2 personen : opnieuw... Pascale en nu ook Bahador. Voor hen wordt enkel de studio-opname getoond.
Bij Jeffrey, die Bahador voorafgaat in de beelden, heeft men de volgorde omgewisseld : eerst studio dan pas graf, maar dus wel 2 beelden.

Maar dus ook hier valt Pascale uit de toon...
Ja, dat viel mij ook op. De vorige jaren was er steeds iets af te leiden uit de introductiebeelden, al hebben ze dat vorig jaar denk ik niet als hint laten zien.
Misschien wil dat hier zeggen: degenen die eerst in hun graf worden getoond vallen af gedurende de reeks, de andere 3 spelen de finale?
Gebruikersavatar

Kobe04 apr 2018, 23:27

 429
We hebben ons Pascale letterlijk gemist... 💡