Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Molloot 2.027 mar 2018, 09:46

 27
Het valt mij op uit de vorige seizoenen dat het vaak de mol was die de voordelen kreeg. Ik denk bijvoorbeeld aan Gilles in seizoen 1 met de paintballopdracht en de vraag waarmee hij zeker te weten kon komen wie de mol was. (Wat hij niet nodig had, hij was namelijk zelf de mol.) Dit is nergens op gebaseerd maar alle beetjes helpen.

O ja, in het voorstukje over de volgende aflevering konden we zien dat Joke een soort paintballkledij aan had. Is er iemand die wat beter kan vertellen wat dit is?
Gebruikersavatar

Margot328 mar 2018, 17:44

 91
ik vraag mij vooral af: als Joke de brief maar mag openen na de eliminatie, wat dan met de brief als zij er als eerste uit ging??
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle28 mar 2018, 17:49

 263
Margot3 schreef:ik vraag mij vooral af: als Joke de brief maar mag openen na de eliminatie, wat dan met de brief als zij er als eerste uit ging??
Dat vraag ik me dus ook al hele tijd af: hoe kunnen ze nu zo zeker zijn dat ze niet afvalt?

Alles lijkt me zo geoefend, de snelle rappel, de brief, het vertrek...

Maar het kan zijn dat ik in een tunnel zit :mrgreen:
Gebruikersavatar

yevo28 mar 2018, 17:51

 281  Uma
Margot3 schreef:ik vraag mij vooral af: als Joke de brief maar mag openen na de eliminatie, wat dan met de brief als zij er als eerste uit ging??
Hmmm goeie! Misschien zou ze de brief dan aan iemand anders mogen geven... Maar je hebt een heel goed punt.
Gebruikersavatar

Margot328 mar 2018, 17:53

 91
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Dat vraag ik me dus ook al hele tijd af: hoe kunnen ze nu zo zeker zijn dat ze niet afvalt?

Alles lijkt me zo geoefend, de snelle rappel, de brief, het vertrek...

Maar het kan zijn dat ik in een tunnel zit :mrgreen:

toch zou ik dit te duidelijk vinden moest ze de mol zijn.
ofwel ging ze de brief dan aan Lloyd moeten geven (2de snelste) ofwel stond er in de brief dat als je afvaller bent misschien toch nog kans maakt.
Gebruikersavatar

mollig1828 mar 2018, 18:21

 229  Bert
Het voordeel van Joke moet wel relevant zijn om verder te geraken in het spel. Ik denk dat enkel het boekje inkijken van Kelly niet genoeg waarde heeft.

Vermoedelijk zal ze volgende aflevering een vrijstelling kunnen winnen.
Hopelijk is dat door een dag/aflevering zelf letterlijk mol te moeten spelen tijdens opdracht van de groep.

Anders lijkt mij die envelope eerder nadeel, ervan uitgaand dat ze minstens een dag weg zal zijn bij de groep en dus minder kan observeren en dus weinig aanwijzingen zal hebben voor tweede eliminatie.

Uiteindelijk heeft Joke enkel nog maar proef kunnen doen met Steve (die voor zover zij het in handen hadden, geslaagd is) en een proef met Kelly (die er al uit ligt). Er is ook dat telefoontje met Lloyd
In de laatste proef, zie ik niet goed in wat je als deelnemer kan observeren als mollengedrag ( zeker niet omdat er 3 vd 5 vragen correct werden beantwoord en zij 1 vd foute antwoorden gaf).

Tenzij ze zelf de mol is natuurlijk.
Maar voorlopig heeft zij amper iets om zich op te baseren om een mol te verdenken
Gebruikersavatar

Frolva28 mar 2018, 19:10

 2204
De envelop kan je heel veel voordeel opleveren, werd gezegd.
We weten nog niet wat die mogelijke voordelen zijn.

Misschien is het dat je in geval van eliminatie in het spel mag blijven?
Gebruikersavatar

Margot328 mar 2018, 19:19

 91
Misschien is het dat je in geval van eliminatie in het spel mag blijven?[/quote]

ja kan ook, maar dan moeten ze wel rekening houden dat er een andere keer 2 mensen naar huis zouden moeten anders kloppen hun eliminatierondes niet meer.
Maar ik heb er ook aan gedacht
Gebruikersavatar

Klaartje28 mar 2018, 19:26

 2245  Uma
Frolva schreef:De envelop kan je heel veel voordeel opleveren, werd gezegd.
We weten nog niet wat die mogelijke voordelen zijn.

Misschien is het dat je in geval van eliminatie in het spel mag blijven?
Ik ben ook benieuwd naar het voordeel van het bemachtigen van deze envelop voor Joke.

Te oordelen naar het aangezicht dat ze opzette toen ze in de laadbak van die pick-uptruck stapte, leek de inhoud van de brief die ze net had gelezen toch niet zo "voordelig". Ze zette me daar een gezicht op waar ik zelfs angst in las. Alsof het een dreigbrief was of iets dergelijks.

Ofwel was dat echte "angst" ofwel was het slecht geacteerd. Maar zoals ik al eerder heb gezegd, ik vind Joke maar een rare. Je moet ook eens letten op haar gelaatsuitdrukking nadat ze die enveloppe heeft in ontvangst genomen. Een blik als van een roofdier, verbeten, klaar om de prooi te bespringen en te verscheuren. Het is een vrouw met vele gezichten. Qua fanatisme doet ze me een beetje aan Cathy denken, die ook vol voor het spel ging en absoluut wou winnen.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh28 mar 2018, 21:00

 344  Sven
Ik denk dat dan de opdracht gewoon vervallen was als Joke er uit was gegaan.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT28 mar 2018, 21:15

 767  Yens
mollig18 schreef:Het voordeel van Joke moet wel relevant zijn om verder te geraken in het spel. Ik denk dat enkel het boekje inkijken van Kelly niet genoeg waarde heeft.

Vermoedelijk zal ze volgende aflevering een vrijstelling kunnen winnen.
Hopelijk is dat door een dag/aflevering zelf letterlijk mol te moeten spelen tijdens opdracht van de groep.

Anders lijkt mij die envelope eerder nadeel, ervan uitgaand dat ze minstens een dag weg zal zijn bij de groep en dus minder kan observeren en dus weinig aanwijzingen zal hebben voor tweede eliminatie.

Uiteindelijk heeft Joke enkel nog maar proef kunnen doen met Steve (die voor zover zij het in handen hadden, geslaagd is) en een proef met Kelly (die er al uit ligt). Er is ook dat telefoontje met Lloyd
In de laatste proef, zie ik niet goed in wat je als deelnemer kan observeren als mollengedrag ( zeker niet omdat er 3 vd 5 vragen correct werden beantwoord en zij 1 vd foute antwoorden gaf).

Tenzij ze zelf de mol is natuurlijk.
Maar voorlopig heeft zij amper...
Ik denk dat je inderdaad ongeveer gelijk hebt. In de eerste trailers van het nieuwe seizoen kon je al zien dat er iemand een geweer richt op een helikopter. De proef met de helikopter is volgende week en Joke kon je ook al zien met een soort van paintballhelm op. Volgens mij zal ze dus inderdaad tijdens minstens één (/deze) opdracht een beetje de mol moeten spelen. Ze zal op de kandidaten of op de helikopter moeten schieten voor een vrijstelling ofzo, vermoed ik dan.
Gebruikersavatar

sara.pantoja29 mar 2018, 10:30

 100
Vanaf het moment dat Joke de brief opent, totdat ze in die laadbak zit, horen we het nummer Evil Ways van Blues Saraceno.

Dit zijn de lyrics:
Its been so long
Long hard days
They dont say
Gods change my ways
Change my ways
Those evil ways

So I set out
Cross that way
Strike them down
To make them pay
Change their ways
Their evil ways

But I can’t hide
Ooooooo
And I won't hide
Oooooo Yeah!
My Evil Ways

I found out
The hate grow cold
The god rise up
Damn my soul
Cause I ain't change
Change my ways
I ain't change

So I won't hide
Ooooo
I won't hide
Oooooo
I can't hide Yeah!
Ooooooo
I can't hide HEY!
My evil ways

(Long Solo)

Well I can't hide
Ooooo
And I won't hide
Ooooo yeah!
Well I can't hide
Ooooo ouh!
Caus’ I can't hide
My evil ways

Ondanks dat Joke momenteel niet 1 van mijn verdachten is, vind ik de tekst toch wel ergens verdacht.