Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Frolva28 mar 2018, 14:38

 2204
sara.pantoja schreef:Op HLN staat het volgende (niet dat die site nu zo super betrouwbaar is, maar soit 🙂) :
“Alle kandidaten zijn individueel naar Mexico gereisd, zonder elkaar te ontmoeten”, vertelt presentator Gilles De Coster. “Bij aankomst hebben ze in verschillende hotels overnacht, ze hadden alleen contact met ­iemand van de productie.”
Staat vandaag ook in De Standaard. Is dat wat betrouwbaarder? :mrgreen:
Gebruikersavatar

sara.pantoja28 mar 2018, 14:55

 100
Frolva schreef:Staat vandaag ook in De Standaard. Is dat wat betrouwbaarder? :mrgreen:
Toch al iets 😂
Gebruikersavatar

Niffler28 mar 2018, 16:14

 62
Tip van topkwaliteit, die schrijf ik op mijn lijstje om mee te nemen. Laat ons vooral elke klok vanaf nu bekijken om te zien of er ergens nog een verwijzing hiernaar is, dan kunnen we toeval volledig uitsluiten!
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle28 mar 2018, 17:13

 263
Very nice!!!

Joke en Bahador zijn hier mijn verdachten!

Bovendien, zie mijn vorige post in 'Levend begraven', klopt er iets niet met dat bijbelvers. De tekst van Genesis 19:26 is niet dezelfde als degene die ze tonen, en Lot is in de bijbel geen vrouw maar een man. Daar is dus zeker gemold!
Gebruikersavatar

billie.holiday28 mar 2018, 18:25

 462  Bert
eveline.vanhemel schreef:Hier is het bewuste fragment: als Jeffrey en Channy uit hun kisten komen, zegt Lloyd "het zou wel sterk zijn, mochten dat Jeffrey en Channy zijn":

Afbeelding

Maar dat is natuurlijk niet zo vreemd dat Lloyd dat zegt, hij ziet de volgorde van kandidaten op zijn blad waar ze het telefoonnummer samenstellen. In principe zouden Katrien en Pascale er als volgende uitkomen (want gemakkelijker dan de 1000 € die Jeffrey en Channy waard zijn). Als hij dan een man (en Channy) uit de kisten ziet komen, maakt hij de gevolgtrekking dat het Jeffrey en Channy moeten zijn 🙂.
De namen staan op het graf, is niet moeilijk om te weten wie er uit komt.
Gebruikersavatar

billie.holiday28 mar 2018, 18:27

 462  Bert
ze hadden tijd genoeg om die grondig te bestuderen.
Gebruikersavatar

Davy28 mar 2018, 18:42

Site Admin  1167  Uma
Een hogere resolutie foto van het uurwerk van Bahador
Afbeelding
Lijkt dus inderdaad te kloppen al is de kleine wijzer niet heel duidelijk vind ik

Wat betreft de foto's... die worden volgens mij individueel genomen en achteraf samengevoegd tot 1 'groepsfoto'
Net zoals het shot uit de trailer... ook gemaakt van individuele beelden die achteraf zijn samengeplakt denk ik.

Afbeelding
De kandidaten zien elkaar dus niet voor de reeks normaal, en na de reeks ook niet tot de opnames van de reunie aflevering
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2018, 22:17

 3483  Uma
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Is dat niet half negen ipv half acht?
tja, ik begin nu ook te twijfelen.

edit: de foto van Davy is het horloge van Bahador terwijl hij in de kist ligt (denk ik toch). De eerste foto van het horloge komt uit de "groeps"foto en lijkt toch wel 19:26 aan te wijzen.
Gebruikersavatar

Davy28 mar 2018, 22:57

Site Admin  1167  Uma
ex-molinator schreef:tja, ik begin nu ook te twijfelen.

edit: de foto van Davy is het horloge van Bahador terwijl hij in de kist ligt (denk ik toch). De eerste foto van het horloge komt uit de "groeps"foto en lijkt toch wel 19:26 aan te wijzen.
Mijn foto van hierboven komt uit deze versie van de groepsfoto
Afbeelding

Het is niet helemaal duidelijk, maar mijn interpretatie:
Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2018, 22:59

 8153
Mooi gereconstrueerd Davy!

Wel grappig dat het een horloge is van Fossil. Zo erg lang hebben ze nu toch ook weer niet onder de grond gelegen he :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator29 mar 2018, 07:58

 3483  Uma
Davy schreef:..;
Het is niet helemaal duidelijk, maar mijn interpretatie:
Afbeelding
En hier lijkt het dan 19: 28u.