Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

joachim.morrens29 mar 2018, 17:06

 200  Yens
Hallo,

Zopas is me iets opgevallen dat misschien een verborgen hint kan zijn.

Als Bahador en Lloyd horen dat ze een foute gok hebben gemaakt bij de cliffhanger proef beneden, dan
vertragen de beelden een beetje terwijl Bahador en Lloyd in beeld zijn. Bahador heeft in dat shot een groen t-shirt aan.

Niet zo speciaal. Het speciale is wel dat net op dat moment het geluidje komt dat gespeeld wordt als een kandidaat een groen scherm te zien krijgt. Luister maar eens. Je hoort het op dit moment:


Afbeelding

Dit is op 01:08:03 in de aflevering...

Toeval? ๐Ÿ™‚ Joke verdiende ook geen geld, en daar heb ik die tune niet gehoord toen zij feedback kregen... Of ik moet het gemist hebben.
Een hint naar winnaar of mol? ๐Ÿ™‚
Gebruikersavatar

Frolva29 mar 2018, 17:43

 2204
Zou wel een mooie hint zijn.

Naar de mol, want naar de winnaar kunnen ze dan nog niet weten, natuurlijk (ik weet wel dat het geluid er achteraf onder gemonteerd is, maar het T-shirt zal wel echt groen geweest zijn :mrgreen: ).
Gebruikersavatar

joachim.morrens29 mar 2018, 17:44

 200  Yens
Inderdaad, maar het kan ook dat Baha toevallig iets groen aanhad en dat ze dan inderdaad dat met de montage er ingestoken hebben. Dat ze dachten, oh hij had toevallig iets groen aan... Waar kunnen we een hint insteken? ๐Ÿ™‚

Ma kvind het wel heel opvallend hoor.
Gebruikersavatar

JKpowned29 mar 2018, 18:10

 259
Net zoals dit waarom een Groene blokfluit dit is na het gesprek dat ze weten dat ze gekozen zijn want ze hebben andere T-Shirts aan.

Afbeelding
Gebruikersavatar

joachim.morrens29 mar 2018, 20:57

 200  Yens
Die fluit kan je ook zien als een beetje geelachtig ๐Ÿ™‚ Ik heb er ookzo een ๐Ÿ˜‰ maar waarom zit hij daar eigenlijk met die fluit?

In ieder geval die groene scherm tune kan idd ook perfect op Lloyd van toepassing zijn ๐Ÿ™‚
Gebruikersavatar

Klaartje29 mar 2018, 21:16

 2245  Uma
joachim.morrens schreef:Die fluit kan je ook zien als een beetje geelachtig ๐Ÿ™‚ Ik heb er ookzo een ๐Ÿ˜‰ maar waarom zit hij daar eigenlijk met die fluit?
Ik had ergens gelezen dat Lloyd een stukje van de soundtrack van Titanic op blokfluit kon spelen. Misschien heeft hij dat daar toen gedaan?
Gebruikersavatar

JKpowned29 mar 2018, 21:18

 259
Klaartje schreef:Ik had ergens gelezen dat Lloyd een stukje van de soundtrack van Titanic op blokfluit kon spelen. Misschien heeft hij dat daar toen gedaan?
Zat ik ook aan te denken maar waarom zou hij? Hij was reeds geselecteerd...
Tenzij dat filmpje dateert van bij de selectie en ze werkelijk aan iedereen dat gevraagd hebben maar het is sowieso wel bizar om een blokfluit mee te nemen en dat aan te tonen het is namelijk geen talentenjacht xD
Gebruikersavatar

Klaartje29 mar 2018, 21:22

 2245  Uma
JKpowned schreef:Zat ik ook aan te denken maar waarom zou hij? Hij was reeds geselecteerd...
Hij zal graag op zijn fluit spelen zeker? Oei, ik had bijna "met" als voorzetsel gebruikt. ๐Ÿ˜‚
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 mar 2018, 21:37

 2354  Uma
joachim.morrens schreef:Hallo,

Zopas is me iets opgevallen dat misschien een verborgen hint kan zijn.

Als Bahador en Lloyd horen dat ze een foute gok hebben gemaakt bij de cliffhanger proef beneden, dan
vertragen de beelden een beetje terwijl Bahador en Lloyd in beeld zijn. Bahador heeft in dat shot een groen t-shirt aan.

Niet zo speciaal. Het speciale is wel dat net op dat moment het geluidje komt dat gespeeld wordt als een kandidaat een groen scherm te zien krijgt. Luister maar eens. Je hoort het op dit moment:


Afbeelding

Dit is op 01:08:03 in de aflevering...

Toeval? ๐Ÿ™‚ Joke verdiende ook geen geld, en daar heb ik die tune niet gehoord toen zij feedback kregen... Of ik moet het gemist hebben.
Een hint naar winnaar of mol? ๐Ÿ™‚
WOW! Goed gezien/gehoord! Goed bezig! Ik ga Bahador toch wat meer in de gaten houden.
Gebruikersavatar

jarne.lanckriet30 mar 2018, 18:24

 1
joachim.morrens schreef:Die fluit kan je ook zien als een beetje geelachtig ๐Ÿ™‚ Ik heb er ookzo een ๐Ÿ˜‰ maar waarom zit hij daar eigenlijk met die fluit?

In ieder geval die groene scherm tune kan idd ook perfect op Lloyd van toepassing zijn ๐Ÿ™‚

OMG jongens! Eerste keer dat ik zo oplettend kijk, maar Lloyd is nu wel heel verdacht voor me!
Ik had al gezien dat in de er bij een proef 18 ballen waren waarvan 1 een gele kleur had (met de letter N), het woord erbij was limoen (vrucht). Dit seizoen draait wel veel rond cijfer 6 (6e seizoen) en de zesde letter van limoen is N. Limoenen (werd ook al in een ander topic gemeld) zijn geel-groen van kleur, net zoals de fluit di eLloyd vast had in het voorgesprek. Maar ook had Lloyd een groen tshirt aan bij de proef waar het hierboven over ging waarbij ook het geluidje te horen was als iemand doorgaat naar de volgende ronde. & ik las ook al eerder dat in de eerste aflevering op een moment het ook is opgevallen dat Lloyd een geel T-shirt droeg.
Dus kortom
- limoen
- zesde letter: N (zesde seizoen)
- Groen tshirt (doorgaansscherm groen en geluidje)
- groengelig blokfluit
- geel tshirt

Ook heeft Lloyd twee nummers van Kendirck Lamar in zijn lijst staan, waar ook een referentie leek te zitten in de trailer van het nieuwe seizoen.

Er was ook nog een link met AMNR (de overige letters bij een proef) waarbij er een link kon gelegd worden met de oogaandoening AMNR, wat wel mooi gelinkt kan worden aan een mol die blind is. Maar wie kan er gelinkt worden aan iets medisch? Ja, ook Lloyd, want hij is student geneeskunde.


Ik ben exited ove rmijn eerste links die ik legde haha!
Gebruikersavatar

joachim.morrens31 mar 2018, 00:00

 200  Yens
Jarne, mooi overzichtje! Maar het is wel Bahador met het groene shirt in dat shot, niet Lloyd. Maar dat hoeft ook niet. Het is wel initieel iets wat me heel fel opviel, maar eigenlijk hoeft dat niet. Dat groene schermgeluid kan eigenlijk op allebei slaan.
Gebruikersavatar

bbbrrrt31 mar 2018, 22:55

 24  Uma
De groen-scherm-tune wordt tijdens die opdracht nog een tweede keer gebruikt. Vlak nadat Joke haar omslag kreeg zegt Gilles: โ€œ... je mag ze nog niet opendoen, dat mag je pas doen vanavond na de eerste eliminatie.โ€ Daarna horen we opnieuw het geluid, opnieuw tijdens een close van Baha. ( samen in beeld met Jeffrey )