Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

ruben.lodewijckx01 apr 2018, 12:55

 65
Steve heeft het meest aantal gewonnen tafels gewonnen van canvascrack ( digitaal niet in studio ) Hij had er maar liefst 50 op een rij en staat zo in de gouden lijst en is record houder . De presentator van het spel was Herman Vanmolle ...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 13:02

 8153
Leuk opgegraven, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ze het zo ver gaan zoeken.
Ik blijf er trouwens bij dat het niet de bedoeling kan/mag zijn om te gaan graven in het privéleven van de kandidaten.
Gebruikersavatar

kim.baudart01 apr 2018, 13:06

 138
Ik ook, ik wil mijn zoektocht beperken tot wat ik in de afleveringen en op de site van VIER zie.

Hier en daar eens iets Googlen omdat je het een opvallende term vindt of meer info rond een onderwerp wil (zoals bijvoorbeeld het verhaal van Lot in Genesis), OK, maar niet de kandidaten zelf uitpluizen. Uiteindelijk is het toch zo dat het verleden van de kandidaten niets wil zeggen over hun rol in een spelprogramma...
Gebruikersavatar

ruben.lodewijckx01 apr 2018, 13:11

 65
Heeft toch niks met prive leven te maken ? Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken ?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 13:16

 8153
ruben.lodewijckx schreef:Heeft toch niks met prive leven te maken ? Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken ?
Jawel toch? Dit is info die je niet uit de reeks haalt, toch? Je kan dit alleen te weten komen door googelen en graven in het verleden van Steve. En kan zit je in zijn privéleven.
Enfin, dat is zoals ik het zie. Misschien trek ik de grens te strikt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 13:17

 8153
kim.baudart schreef:Ik ook, ik wil mijn zoektocht beperken tot wat ik in de afleveringen en op de site van VIER zie.

Hier en daar eens iets Googlen omdat je het een opvallende term vindt of meer info rond een onderwerp wil (zoals bijvoorbeeld het verhaal van Lot in Genesis), OK, maar niet de kandidaten zelf uitpluizen. Uiteindelijk is het toch zo dat het verleden van de kandidaten niets wil zeggen over hun rol in een spelprogramma...
Mijn gedacht!
Gebruikersavatar

ruben.lodewijckx01 apr 2018, 13:19

 65
Prive leven is voor mij , familie vrienden hobbys werk adress vrouw kinderen , dat is prive en zijn dingen die je niet gaat zoeken , Maar een resultaat van een TV jaja TV kwis , als dat prive is en erin graven ? Doe dan dit forum maar weg want iedereen doet niks anders als dat ... Tenslotte ook een programma van woestijnvis .
Laatst gewijzigd door ruben.lodewijckx op 01 apr 2018, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Frolva01 apr 2018, 13:21

 2204
ruben.lodewijckx schreef:Heeft toch niks met prive leven te maken ? Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken ?
Ik denk dat wordt bedoeld dat de mol moet gevonden worden aan de hand van wat we in de afleveringen van het programma op TV zien, en niet van wat een kandidaat vroeger ooit heeft gedaan.

Mij lijkt er op zich ook geen hint in te zitten (in de naam van de presentator van een programma waaraan een kandidaat ooit heeft mee gedaan (of enkel digitaal, wat dat ook betekend). 😉

Er zijn er nog die met zulke gegevens aan de slag gaan, maar dan enkel naar aanleiding van wat in het programma (of begeleidend programma / website wordt vrijgegeven door de makers); zo bijvoorbeeld de verwijzing naar een loopwedstrijd door Steve.
Gebruikersavatar

kim.baudart01 apr 2018, 13:32

 138
ruben.lodewijckx schreef:Prive leven is voor mij , familie vrienden hobbys werk adress vrouw kinderen , dat is prive en zijn dingen die je niet gaat zoeken , Maar een resultaat van een TV jaja TV kwis , als dat prive is en erin graven ? Doe dan dit forum maar weg want iedereen doet niks anders als dat ...
Aan digitale quizzen meedoen valt dan toch onder de hobby's, lijkt mij?

En het gaat mij vooral over de manier waarop je dat vindt. Ik vermoed dat dit toch wel vertrekkende vanuit de naam van de kandidaat zal geweest zijn. En dan kan je dus ook privé zaken vinden.
En natuurlijk, het is voor een groot deel ieders eigen verantwoordelijkheid wat er qua privé zaken op het internet terecht komt en als je aan zo'n programma deelneemt weet je ook wel dat dit onvermijdelijk is dat mensen gaan graven, maar voor mij persoonlijk gaat dit te ver.
Gebruikersavatar

Kobe01 apr 2018, 15:41

 429
Kalm blijven iedereen he...Uiteindelijk weten de kandidaten maar al te goed dat hun privé-leven (wat dat ook precies moge zijn) niet volledig veilig is. De laatste tijd is niemands "privé-leven" nog veilig, niet waar...

Soit, tof gevonden van die canvascrack, maar ook ik ben van mening dat de tv-makers zich beperken tot wat wij te zien krijgen.

Het mag dan waarschijnlijk geen hint zijn (ik sluit niks uit), we kunnen hieruit toch duidelijk stellen dat Steve héél slim is. Met zijn verstand had hij misschien wel iets vroeger de raadsels in zijn graf kunnen vinden (maar we gaan niet muggenziften, ik zou zelf ook de kluts kwijt zijn)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 15:50

 8153
Kobe schreef:Het mag dan waarschijnlijk geen hint zijn (ik sluit niks uit), we kunnen hieruit toch duidelijk stellen dat Steve héél slim is. Met zijn verstand had hij misschien wel iets vroeger de raadsels in zijn graf kunnen vinden
Ik vond hem nogal passief. Hij liet Joke bijna al het werk doen. Stel dat Steve de mol is: hij laat zich begraven met iemand waarvan hij weet dat ze in staat is de raadsels op te lossen, want de kisten moeten open. Maar hij is niet al te behulpzaam, zodat er zoveel mogelijk tijd verloren gaat.
Gebruikersavatar

Kobe01 apr 2018, 16:01

 429
chicawah schreef:Ik vond hem nogal passief. Hij liet Joke bijna al het werk doen. Stel dat Steve de mol is: hij laat zich begraven met iemand waarvan hij weet dat ze in staat is de raadsels op te lossen, want de kisten moeten open. Maar hij is niet al te behulpzaam, zodat er zoveel mogelijk tijd verloren gaat.
Inderdaad, volledig mee eens! Hoe meer ik er over nadenk, begin ik Steve toch verdachter te vinden. Hij heeft echt niet zoveel goed gedaan hoor (alhoewel dat wel zo lijk!)