Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Kobe01 apr 2018, 00:42

 429
Het klinkt misschien heel "stom" en alhoewel ik zelf vermoed dat het puur toeval is, zou ik het volgende toch graag met jullie willen delen:

De naam BahadOR doet me erg denken aan Spaanse (dus ook Mexicaanse) uitgangen zoals bij salvadOR, contestadOR...
(Toevallig laat hij ook systematisch de -(D)OR wegvallen, met als "bijnaam" dus Baha)

De naam Lloyd is daarenboven ook redelijk 'vreemd'. In het Spaans/Mexicaans worden 2 ll'en gebruikt voor een soort LJ-klank, denk maar aan San Miguel de Allende. In het Engels heb je dan weer namen zoals Lloyd of woorden zoals Llama (die niet zo vaak voorkomen).

Het viel me gewoon even op, waarschijnlijk niks bijzonders me 😉 :roll:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 11:15

 8153
Kobe schreef:Het klinkt misschien heel "stom" en alhoewel ik zelf vermoed dat het puur toeval is, zou ik het volgende toch graag met jullie willen delen:

De naam BahadOR doet me erg denken aan Spaanse (dus ook Mexicaanse) uitgangen zoals bij salvadOR, contestadOR...
(Toevallig laat hij ook systematisch de -(D)OR wegvallen, met als "bijnaam" dus Baha)

De naam Lloyd is daarenboven ook redelijk 'vreemd'. In het Spaans/Mexicaans worden 2 ll'en gebruikt voor een soort LJ-klank, denk maar aan San Miguel de Allende. In het Engels heb je dan weer namen zoals Lloyd of woorden zoals Llama (die niet zo vaak voorkomen).

Het viel me gewoon even op, waarschijnlijk niks bijzonders me 😉 :roll:
Ik vind vooral de llink 😉 die je llegt tussen Lloyd en llama prachtig 😛
Ik kijk reikhalzend uit naar de volgende afleveringen :mrgreen:
Gebruikersavatar

Kobe01 apr 2018, 11:27

 429
Misschien nog een toffe toevoeging: in het Spaans heb je ook llamarse, wat betekent "heten, noemen".
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 11:33

 8153
Yo sé, estudio español 😉 Mijn lerares is zelfs een Mexicaanse (met de prachtige familienaam López de la Cruz), een groot talent in het drinken van tequila trouwens.
Lama's doen mij eerder aan Peru denken, maar dat komt misschien doordat ik die daar persoonlijk ontmoet heb.
Gebruikersavatar

Frolva01 apr 2018, 12:28

 2204
Leuk gevonden, maar de kans dat er kandidaten worden geselecteerd op basis van hun voornaam, lijkt mij héél klein.
Dat ze onder een valse naam mee doen, nog veel kleiner.

Met uitzondering van Stephan, dan. Maar die gaat al een tijdje door het leven als Steve. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Kobe01 apr 2018, 16:11

 429
Frolva schreef:Leuk gevonden, maar de kans dat er kandidaten worden geselecteerd op basis van hun voornaam, lijkt mij héél klein.
Dat ze onder een valse naam mee doen, nog veel kleiner.

Met uitzondering van Stephan, dan. Maar die gaat al een tijdje door het leven als Steve. :mrgreen:
Denk het zelf ook niet hoor, maar wou het toch even delen (wie weet blijkt dit wel dé hint te zijn 😎 😂 )
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 16:23

 8153
Frolva schreef: Met uitzondering van Stephan, dan. Maar die gaat al een tijdje door het leven als Steve. :mrgreen:
Misschien was het aanvankelijk Stephanie? Zie de transgenderconversatie in een ander topic... 😉
Gebruikersavatar

Kobe01 apr 2018, 16:31

 429
chicawah schreef:Misschien was het aanvankelijk Stephanie? Zie de transgenderconversatie in een ander topic... 😉
Hahahaha ik geloof nog steeds in de 'transgendertheorie' (wie weet is Pieter wel een transgender naast zijn priesterschap 😂 )
Gebruikersavatar

Kobe01 apr 2018, 16:34

 429
Afbeelding

Is dit geen toeval 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 16:36

 8153
Kobe schreef:Afbeelding

Is dit geen toeval 😂
Ik zie je afbeelding niet :(
Gebruikersavatar

Kobe01 apr 2018, 17:11

 429
Afbeelding

nu wel?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2018, 17:20

 8153
Kobe schreef:Afbeelding

nu wel?
Ja!
😂 😂 😂 😂 😂
Nu snap ik ook de llink tussen Lloyd en llama 😃