Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

brian.jason02 apr 2018, 09:09

 22
Het feit dat Channey eruit ligt zegt voor mij voldoende: Steve is de mol niét.
Gebruikersavatar

pieter.grauwels02 apr 2018, 09:36

 69
ruben.lodewijckx schreef:Interactief[bewerken]
Winnaar werd uiteindelijk de Leuvense huisarts Stephan Thumas, die vijftig tafels op zijn naam schreef.
Ik denk Ruben, dat we het gevonden hebben.
Weet je nog hoe Steve's beste eigenschap "Empatisch vermogen" een bevestiging van mijn theorie van Mexico 1986 was?
Nu jouw theorie in verband met de Canvascrack wordt bevestigd door zijn slechtste eigenschap "de tafel te snel afruimen" - dat was al op zich een eigenschap die op niets slaat, maar perfect verwijst naar iedereen die hij weg heeft gespeeld met de Canvascrack 😉
Gebruikersavatar

Frolva02 apr 2018, 10:10

 2204
pieter.grauwels schreef:Ik wil ook nog even opmerken dat volgens de informatie van de Canvascrack de naam staat op Stephan Thumas. Ik vind dit heel leuk gevonden en dit bevestigt mijn theorie verder in verband met Mexico 1986 waar de enige doelpuntmaker ook vervangen werd door "STEPHAN" DEMOL.
Het is Stéphane Demol.

Ik denk niet dat er een hint zit in de naam van de mol. 😉
Laatst gewijzigd door Frolva op 02 apr 2018, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Frolva02 apr 2018, 10:11

 2204
Dubbel.
Gebruikersavatar

pieter.grauwels02 apr 2018, 10:33

 69
Frolva schreef:Het is Stéphane Demol.

Ik denk niet dat er een hint zit in de naam van de mol. 😉
Neen inderdaad! Maar als je mijn theorie rond MEXICO 1986 helemaal nakijkt dan kwam je uiteindelijk uit op STEPHAN DEMOL, ik linkt dat aan STEVE, maar nu blijft dat hij werkelijk STEPHAN heet is dat nog toevalliger
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2018, 10:46

 8153
david.willems schreef:Inderdaad. Maar dan rest gewoon de vraag; waarom zou Steve als mol zichzelf zo in de kijker zetten met quizvragen, waarvan iedereen VERWACHT dat hij (bijna) alles op alles zou halen? Ofwel is dat dan gewoon een slechte mol actie ofwel hoopt hij door te overdrijven dat andere mensen denken dat hij hun probeert om de tuin te leiden als een gewone kandidaat. Strange anyways...
Remember de Oostkantons van Eline en haar, voor een politievrouw, slechte fysieke conditie waardoor ze bij de fietsproef heel snel opgaf...
Gebruikersavatar

Jay-Lo02 apr 2018, 10:59

 1690  Sven
pieter.grauwels schreef:Neen inderdaad! Maar als je mijn theorie rond MEXICO 1986 helemaal nakijkt dan kwam je uiteindelijk uit op STEPHAN DEMOL, ik linkt dat aan STEVE, maar nu blijft dat hij werkelijk STEPHAN heet is dat nog toevalliger
Vorig jaar hadden we ook zo'n theorie: iets met een stripverhaal en een pijp 😂
Te ver gezocht.

chicawah schreef:Remember de Oostkantons van Eline en haar, voor een politievrouw, slechte fysieke conditie waardoor ze bij de fietsproef heel snel opgaf...
Maar Eline gaf nog wel de indruk dat Annelies gewoon de verkeerde, te moeilijke vragen stelde.
Gebruikersavatar

Kobe02 apr 2018, 11:19

 429
pieter.grauwels schreef:Neen inderdaad! Maar als je mijn theorie rond MEXICO 1986 helemaal nakijkt dan kwam je uiteindelijk uit op STEPHAN DEMOL, ik linkt dat aan STEVE, maar nu blijft dat hij werkelijk STEPHAN heet is dat nog toevalliger
En hoe betrouwbaar is al die informatie? Klinkt toch wel allemaal vreemd, niet?
Gebruikersavatar

Frolva02 apr 2018, 11:51

 2204
Kobe schreef:En hoe betrouwbaar is al die informatie? Klinkt toch wel allemaal vreemd, niet?
Het klopt dat in de wedstrijd tegen Mexico Stéphane Demol is ingevallen, en dat Steve officieel Stephan heet. 😉

Maar ook mij lijkt de theorie te ver gezocht.
Gebruikersavatar

ruben.lodewijckx02 apr 2018, 17:31

 65
pieter.grauwels schreef:Ik denk Ruben, dat we het gevonden hebben.
Weet je nog hoe Steve's beste eigenschap "Empatisch vermogen" een bevestiging van mijn theorie van Mexico 1986 was?
Nu jouw theorie in verband met de Canvascrack wordt bevestigd door zijn slechtste eigenschap "de tafel te snel afruimen" - dat was al op zich een eigenschap die op niets slaat, maar perfect verwijst naar iedereen die hij weg heeft gespeeld met de Canvascrack 😉
Ik denk het ook dat deze 2 tips van empatisch vermogen en de tafel te snel afruimen voor mij nu doorslaggevend zijn
Ik geloof nu de volle 100 % dat " STEVE " de mol is
Gebruikersavatar

james.waker03 apr 2018, 15:55

 417
iemand die het zo goed doet in de canvascrack zou altijd 20/20 moeten halen op die test, dat lijkt me evident. maar daarom is hij de mol nog niet... fanatiek alles goed antwoorden helpt je niet verder in dit spel, je moet regelmatig eens iets verdacht doen, natuurlijk had dit in dit geval enkel invloed op Channy, al zal heel de groep het toch wel een opmerkelijke lage score gevonden hebben veronderstel ik. voor mij is dit geen goede opdracht voor de mol als hij Steve is, want zijn slecht resultaat valt te erg op. de vraagt blijft evenwel : was het bewuste mol sabotage of probeerde hij zich verdacht te maken bij de rest....
Gebruikersavatar

ruben.lodewijckx03 apr 2018, 19:23

 65
james.waker schreef:iemand die het zo goed doet in de canvascrack zou altijd 20/20 moeten halen op die test, dat lijkt me evident. maar daarom is hij de mol nog niet... fanatiek alles goed antwoorden helpt je niet verder in dit spel, je moet regelmatig eens iets verdacht doen, natuurlijk had dit in dit geval enkel invloed op Channy, al zal heel de groep het toch wel een opmerkelijke lage score gevonden hebben veronderstel ik. voor mij is dit geen goede opdracht voor de mol als hij Steve is, want zijn slecht resultaat valt te erg op. de vraagt blijft evenwel : was het bewuste mol sabotage of probeerde hij zich verdacht te maken bij de rest....
vind ik niet , wat maakt het uit als jij ze laat denken dat jij mss de mol bent ? hij moet het zelf weten en heeft het lot in eigen handen