Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Sam02 apr 2018, 02:40

 35
Als Katrien en Jeffrey bij de lift zijn in Guanajuato staat er in de lift geschreven:

"Dear visitor, if you don't receive the ticket of the funicular ask for a t-shirt in the ticket office."

Ik vind dit zeer vreemd. Waarom zou je in godsnaam om een t-shirt moeten gaan vragen als je het ticket-je van de lift niet hebt ontvangen?
Gebruikersavatar

commisaris Witse02 apr 2018, 08:24

 260
Frolva schreef:... Het moeten T-shirts zijn die de mol al heeft, of die goed bij zijn kledingstijl passen. 😉
In Café De Mol werden alle T-shirts één voor één getoond... Een hint die zo duidelijk door de makers in de verf gezet wordt is er geen... Jeffrey is voor mij niet de mol.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2018, 10:07

 8153
Elysia1985 schreef:... of misschien moeten we deze keer op de schoenen letten of zo. 😂
Was er vorig jaar niet een verkeerd spoor met kousen en schoenveters? :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2018, 10:09

 8153
Frolva schreef:Dat was - in mijn herinnering - vorig jaar zo met de T-shirts van Robin.

Ik had dat door, omdat ik al lang wist dat Annelies de mol was. :mrgreen:
😂 😂 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2018, 10:12

 8153
samira.schamp schreef:Als Katrien en Jeffrey bij de lift zijn in Guanajuato staat er in de lift geschreven:

"Dear visitor, if you don't receive the ticket of the funicular ask for a t-shirt in the ticket office."

Ik vind dit zeer vreemd. Waarom zou je in godsnaam om een t-shirt moeten gaan vragen als je het ticket-je van de lift niet hebt ontvangen?
Daar heb ik niet op gelet. Eens herbekijken dus. Inderdaad héél vreemd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2018, 10:14

 8153
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Volgende week heeft hij iets met een fiets aan tijdens de autoproef...
😂 😂 😂
Gebruikersavatar

commisaris Witse02 apr 2018, 11:47

 260
samira.schamp schreef:... Waarom zou je in godsnaam om een t-shirt moeten gaan vragen als je het ticket-je van de lift niet hebt ontvangen?
Afbeelding


Afbeelding
Gebruikersavatar

JKpowned02 apr 2018, 12:40

 259
elias.vervacke schreef:Aflevering 1: Opdracht 1 - Levend begraven: Jeffrey had een T-shirt aan met Maria op. Er stond ook een fiets op en een tekst: "Madonna ... "

Opdracht 2 - Tocht met de mariachiband: Jeffrey heeft een witte polo aan met een logo van een beer, gelijkend op die van het wapenschild van Beerschot. De letters van de basketbal waren RAT. De Kielse Ratten is de bijnaam voor de supporters van Beerschot. En laat Jeffrey nu ook juist supporter zijn van Beerschot.

Opdracht 3 - Cliffhanger: Hier draagt hij een T-shirt met een fiets en vleugels op en de tekst: "Living your dream".

Aflevering 2: Opdracht 1 - De jacht op Joke: Jeffrey draagt een T-shirt waarop de bekende scene staat afgebeeld van de film Pulp Fiction waar Samuel L. Jackson en John Travolta hun geweren aan het richten zijn.

Opdracht 2 - Blinde wandeling: Jeffrey draagt een T-shirt met 2 kussende ezels.

Dit is allemaal zo extreem duidelijk dat het bijna niet meer leuk is. Zeker het opvolgen waard.
Jeffrey heeft ook een directe link met de koers. Dit beeld vond ik dan ook verdacht:

Afbeelding

Fietsen zijn namelijk helemaal niet populair in Mexico en al helemaal koersfietsen niet dit wordt vaak gezien als speelgoed voor kinderen. Tevens waren de wegen daar bijna uitsluitend zandwegen wie gaat daar nu fietsen met een koersfiets?
Gebruikersavatar

Vermoljoen02 apr 2018, 12:45

 2354  Uma
[/quote]In Café De Mol werden alle T-shirts één voor één getoond... Een hint die zo duidelijk door de makers in de verf gezet wordt is er geen... Jeffrey is voor mij niet de mol.[/quote]
Voor de duidelijkheid: Gilles en Frances weten ook niet wie de mol is!! Zij vertellen daar alleen maar wat hun opvalt, of wat ze zien op twitter/facebook/forums.
Gebruikersavatar

Klaartje02 apr 2018, 13:53

 2245  Uma
commisaris Witse schreef:In Café De Mol werden alle T-shirts één voor één getoond... Een hint die zo duidelijk door de makers in de verf gezet wordt is er geen... Jeffrey is voor mij niet de mol.
Ik zou het ook een absolute weggever vinden als dit een hint naar de mol zou zijn. Zo overduidelijk telkens een t-shirt dragen met een link naar de opdracht.

Anderzijds is het wel een heel gelukkig toeval (als het geen hint is) dat Jeffrey net dan die twee t-shirts draagt.
Gebruikersavatar

tibo.smolders02 apr 2018, 14:30

 1
Aflevering 1

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Aflevering 2

Afbeelding
Afbeelding