Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

commisaris Witse02 apr 2018, 15:10

 260
En hier beelden uit het café de Mol...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

marc.roose02 apr 2018, 16:25

 193  Sven
commisaris Witse schreef:Afbeelding


Afbeelding
Wel eigenaardig dat maar 1 iemand op tripadvisor van de honderden commentaren dat vermeldt ...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2018, 16:33

 8153
marc.roose schreef:Wel eigenaardig dat maar 1 iemand op tripadvisor van de honderden commentaren dat vermeldt ...
Hoe oud is die post op TripAdvisor?
Gebruikersavatar

commisaris Witse02 apr 2018, 16:35

 260
chicawah schreef:Hoe oud is die post op TripAdvisor?
Staat erboven : maart 2017... de funicular was trouwens een hele tijd gesloten vorig jaar.
Gebruikersavatar

Laleia02 apr 2018, 16:39

 306
Die T-shirt lijken mij ook gewoon te passen bij Jeffrey zijn persoonlijkheid en zijn achtergrond als coureur. Ik zou er niet te veel achter zoeken. Het zou wat al te duidelijk zijn.
Wat die schoenen betreft, dat was ook al eens een tip in seizoen 2 of 3 toen de mol altijd slippers droeg tijdens de eliminatie omdat hij heel gerust was dat hij niet ging moeten vertrekken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2018, 16:53

 8153
commisaris Witse schreef:Staat erboven : maart 2017... de funicular was trouwens een hele tijd gesloten vorig jaar.
Ah, oei, niet op gelet.
In maart 2017 liep de vorige reeks op TV. Ik kan mij niet voorstellen dat de makers toen al wisten dat de volgende reeks opgenomen zou worden in Mexico en daarbij van plan waren iets te doen met de funicular en daardoor al op het t-shirt idee gekomen waren.
Maar toch bizar dat wie geen ticket heeft een t-shirt kan halen i.p.v. een ticket. Tenzij... een flauwe plezante van het woord ticket t-shirt gemaakt heeft (lukt net wel denk ik). De uitbaters hebben dat ofwel nog niet opgemerkt of ze hebben het opgemerkt en laten staan omdat ze het grappig vonden of omdat het hen niet kon schelen. En een brave toerist die al mooi een ticket gekocht had, nam de boodschap ernstig en vond ze grappig en het vermelden waard in zijn review.
Maar dit alles samen zijn wel veel toevalligheden bij elkaar.

Kan je een review op Tripadvisor antidateren? Volgens mij wel. Als ik het goed voorheb, kan je een review schrijven en bij "wanneer was je daar" een datum in het verleden ingeven. Ik heb allleszins al ooit reviews geschreven voor hotels en bezienswaardigheden die ik het maanden ervoor bezocht had.
Dus... het kán dat dit een valse review is, geplaatst door de makers van De Mol.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2018, 17:09

 8153
Laleia schreef:Die T-shirt lijken mij ook gewoon te passen bij Jeffrey zijn persoonlijkheid en zijn achtergrond als coureur. Ik zou er niet te veel achter zoeken. Het zou wat al te duidelijk zijn.
Wat die schoenen betreft, dat was ook al eens een tip in seizoen 2 of 3 toen de mol altijd slippers droeg tijdens de eliminatie omdat hij heel gerust was dat hij niet ging moeten vertrekken.
Juist ja: Hugo, mol 2, zat altijd op zijn sloefen tijdens de eliminatie! 😃

Jeffreys t-shirts lijken inderdaad te passen bij zijn persoonlijkheid en achtergrond en passen misschien ook puur toevallig bij de afleveringen?

Gilles droeg bij de eliminatie telkens een t-shirt in de kleur van het molboekje van de afvaller. Er zaten hints in zijn playlist.
So good so far.
Vorig jaar ging iedereen letten op de kleur van de molboekjes, de playlists en t-shirts, waarbij de Robinbelievers met elk t-shirt van hun mol verder en dieper in hun tunnel verzeilden.
Omdat iemand op het lumineuze idee gekomen was dat het dit jaar misschien om een ander kledingstuk zou gaan, werden plots in alle sokken, petten en zelfs schoenveters hints gevonden.
Wat petten betreft: Marc, mol 3, had iets gedaan met petten maar ik weet er het fijne niet meer van.
Gebruikersavatar

Jansen02 apr 2018, 18:51

 3423  Yens
Laleia schreef:Die T-shirt lijken mij ook gewoon te passen bij Jeffrey zijn persoonlijkheid en zijn achtergrond als coureur. Ik zou er niet te veel achter zoeken. Het zou wat al te duidelijk zijn.
Wat die schoenen betreft, dat was ook al eens een tip in seizoen 2 of 3 toen de mol altijd slippers droeg tijdens de eliminatie omdat hij heel gerust was dat hij niet ging moeten vertrekken.
Inderdaad, Jeffrey was zelf geen onverdienstelijke coureur en hij is de zoon van de groene trui winnaar in de Ronde van Frankrijk van 1975. Dus vanuit die optiek niet zo vreemd dat hij t-shirts draagt met fietsen op.