Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Gian-Luca9803 apr 2018, 11:05

 49
tim.vanhoutte schreef:Dit lied was mij ook al opgevallen, maar wat interessant is, zijn de strofes die te horen zijn in de uitzending:

Me gusta tocar la guitarra
Me gusta cantar el sol
El mariachi me acompaña cuando canto mi canción
Me gusta tomar mis copas
Aguardiente es lo mejor
También el tequila blanco con su sal le da sabor
Ay, ay, ay, ay
Ay, ay mi amor
Ay mi morena

Vertaal deze tekst en je krijgt dit:

Ik speel graag gitaar
Ik zing graag de Son (Cubaanse volkszang)
De mariachi begeleiden mij
Wanneer ik mijn lied zing
Ik drink graag een glaasje
Brandewijn is het beste
Ook witte tequila lust ik wel
Die is op zijn best met een snuifje zout

Ay ay ay ay
Ay ay mijn geliefde
Ay mijn brunette

Er zijn twee deelnemers die begeleid werden door de mariachi, nl. Channy en Bahador. Speelt er iemand van hen ook graag gitaar?

El mariachi me acompaña cuando canto mi canción

Hier valt me toch op dat Lloyd mee aan het "zingen" was met het liedje van de mariachi-band. Ja, Channy en Bahador liepen wel achter de band aan, maar Lloyd zong echt overduidelijk mee. Misschien een hintje?
Gebruikersavatar

Dontor03 apr 2018, 12:34

 64
Gian-Luca98 schreef:El mariachi me acompaña cuando canto mi canción

Hier valt me toch op dat Lloyd mee aan het "zingen" was met het liedje van de mariachi-band. Ja, Channy en Bahador liepen wel achter de band aan, maar Lloyd zong echt overduidelijk mee. Misschien een hintje?
Idd, ze hebben heel duidelijk in beeld gebracht dat 'ie meezong.
Gebruikersavatar

Jansen03 apr 2018, 12:37

 3423  Yens
Dontor schreef:Idd, ze hebben heel duidelijk in beeld gebracht dat 'ie meezong.
Ja, maar een liedje kunnen meezingen, wil nog niet zeggen dat je de uitvoerder en de titel kent. Overkomt mij in elk geval wel eens 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator03 apr 2018, 12:38

 3483  Uma
Dontor schreef:Idd, ze hebben heel duidelijk in beeld gebracht dat 'ie meezong.
Zingen? ja, maar niet de tekst, eerder de melodie met pa pa pa papapa.
Gebruikersavatar

Frolva03 apr 2018, 12:44

 2204
Ook mijn idee.

Ik kan niet (goed) liplezen. Maar 'Maria Maria' leek hij mij toch niet te zingen. 😉
Gebruikersavatar

Dontor03 apr 2018, 12:48

 64
Nee hoor, Marie Maria zingt 'ie niet, ergens iets van "pam pam pam"
Maar 'ie zingt wel 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2018, 13:02

 8153
Frolva schreef:Ook mijn idee.

Ik kan niet (goed) liplezen. Maar 'Maria Maria' leek hij mij toch niet te zingen. 😉
😂 😂 😂
Gebruikersavatar

Gian-Luca9803 apr 2018, 23:34

 49
eveline.vanhemel schreef:Ja, maar een liedje kunnen meezingen, wil nog niet zeggen dat je de uitvoerder en de titel kent. Overkomt mij in elk geval wel eens 😉
Neen, inderdaad. Maar wat ik bedoelde was dat Lloyd het liedje meezong terwijl er in een zin van het liedje stond En een mariachi begeleidt me terwijl ik mijn lied zing. Lloyd zong een lied, begeleid door de mariachi-band.
Gebruikersavatar

skred04 apr 2018, 06:01

 110  Uma
Ik vind het toch frappant dat Baha geen echt verzet toonde toen hij geselecteerd was om de mariachi band zingend te volgen en in aflevering 2 staat te springen om paard te rijden.

Wie was het eigenlijk die de tequila boven haalde?
Gebruikersavatar

Dontor04 apr 2018, 13:46

 64
skred schreef:Wie was het eigenlijk die de tequila boven haalde?
In de tequila-scène kwam onze kameraad Lloyd opvallend weinig in beeld.
Ik dacht zelfs enkel op het einde zn achterkant, maar ik zou nog eens moeten bekijken.
Nog snel een montage-aanpassing gedaan?

Ze lezen sowieso mee hier.
In een interview op radio1 zei GDC: “aflevering 3 is reeds gemonteerd, maar hopelijk hoeven we deze montages niet meer aan te passen om de mollenvangers op een ander spoor te zetten” 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 apr 2018, 13:55

 8153
Dontor schreef:In een interview op radio1 zei GDC: “aflevering 3 is reeds gemonteerd, maar hopelijk hoeven we deze montages niet meer aan te passen om de mollenvangers op een ander spoor te zetten” 😉
:mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen04 apr 2018, 14:05

 3423  Yens
Dontor schreef:In een interview op radio1 zei GDC: “aflevering 3 is reeds gemonteerd, maar hopelijk hoeven we deze montages niet meer aan te passen om de mollenvangers op een ander spoor te zetten” 😉
Amai, toch wel indrukwekkend dit 😂