Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

habel.gaan04 apr 2018, 22:27

 43
Ik was vandaag nog een de code 14679 aan het bekijken terwijl ik op de homepagina van vier zat te scrollen. toen las ik nog eens de beschrijving van de mol ik had het gekke idee om iedere keerde eerst letter van de eerste, 4de, 6de,7de en negende letter van elke regel te nemen. ik kreeg hierbij de letters CLOTZ. deze letters zocht ik op en kwam bij Adelin Clotz uit. Dit bleek een Belgisch senator te zijn. ik dacht ik zit op een fout doodlopend spoor en toen zag ik onderaan de pagina Wikipedia, bij literatuur een naam die me bekend in de oren klonk dit was Paul VAN MOLLE. dit kan ik dan linken met het programma "De Canvascrack". De presentator was er Herman VAN MOLLE, en wie heeft er meegedaan en gewonnen in De CanvasCrack: jawel Steve!
Gebruikersavatar

ex-molinator04 apr 2018, 22:41

 3483  Uma
habel.gaan schreef:Ik was vandaag nog een de code 14679 aan het bekijken terwijl ik op de homepagina van vier zat te scrollen. toen las ik nog eens de beschrijving van de mol ik had het gekke idee om iedere keerde eerst letter van de eerste, 4de, 6de,7de en negende letter van elke regel te nemen. ik kreeg hierbij de letters CLOTZ. deze letters zocht ik op en kwam bij Adelin Clotz uit. Dit bleek een Belgisch senator te zijn. ik dacht ik zit op een fout doodlopend spoor en toen zag ik onderaan de pagina Wikipedia, bij literatuur een naam die me bekend in de oren klonk dit was Paul VAN MOLLE. dit kan ik dan linken met het programma "De Canvascrack". De presentator was er Herman VAN MOLLE, en wie heeft er meegedaan en gewonnen in De CanvasCrack: jawel Steve!
Leuk gevonden maar wel veel bochten.
Bijkomend probleem is dat 14679 ook nog aan andere deelnemers te linken is (ook via een paar bochten en veel remwerk).