Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Jay-Lo04 apr 2018, 23:48

 1690  Sven
Bij de begrafenisliedjes is van Pascale ook geen studio opname te zien.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 apr 2018, 07:26

 8153
De mol kan zelf nooit geëlimineerd worden, dus de mol moet zich niet voorbereiden of zijn/haar begrafenis.
Bij het begin hebben we Pascale dus gemist en ze hoeft geen liedje te kiezen voor haar begrafenis...
In haar selectiegesprek zien we haar zeggen (tevens een quote bij de cliffhanger) dat ze alleen maar zichzelf kan zijn, tenzij ze toneel moet spelen.
Voor de reeks begon was Pascale mijn verdachte omwille van haar profiel, maar na de proef met de doodskisten werd het Steve. De 2de aflevering heb ik nog steeds geen 2de keer kunnen bekijken (tijdgebrek ), moet dat dringend eens doen en ons Pascalleke in de gaten houden.
Gebruikersavatar

Holmes05 apr 2018, 13:25

 395
Jay-Lo schreef:Bij de begrafenisliedjes is van Pascale ook geen studio opname te zien.
Inderdaad ! Het was me niet opgevallen omdat er maar 7 personen getoond werden maar Joke en Steve lagen elders, dus hun liedjes speelden hier geen rol.
Dus idd, ook hier missen we Pascale ! Dit kan toch geen toeval zijn ?
Maar mol of winnares ? Als je denkt aan de slogan "heb je mij gemist" zou ze de mol moeten zijn...
of zit er nog een andere betekenis achter ?
Gebruikersavatar

rolhad05 apr 2018, 15:20

 434
Jay-Lo schreef:Ja, dat viel mij ook op. De vorige jaren was er steeds iets af te leiden uit de introductiebeelden, al hebben ze dat vorig jaar denk ik niet als hint laten zien.
Vorig jaar was het idd niet bij de introductie, maar wel bij de allereerste opdracht aan het vliegtuig waar Eline in de 5de auto zat (5de seizoen)
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 apr 2018, 16:32

 1690  Sven
Pascale ( ook Katrien natuurlijk ) is de hele eerste opdracht "gemist" trouwens.
Gebruikersavatar

joachim.morrens30 apr 2018, 17:19

 200  Yens
Ik zag deze post voorbijkomen in de mollengroep op Facebook, en ik vond dit heel erg mooi samengevant:


Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Frolva30 apr 2018, 17:26

 2204
Hoe langer Pascale mee gaat in het spel, hoe meer waarde ik begin te hechten aan deze (mogelijke) verborgen tip.

Alleen vind ik het vreemd dat in de openingsbeelden zo'n opvallende hint zou zitten. De makers weten toch dat deze beelden door en door geanalyseerd zullen worden.
Gebruikersavatar

commisaris Witse30 apr 2018, 17:50

 260
Frolva schreef:Alleen vind ik het vreemd dat in de openingsbeelden zo'n opvallende hint zou zitten. De makers weten toch dat deze beelden door en door geanalyseerd zullen worden.
Ja, maar we zitten intussen 6 afleveringen ver en het komt nu pas ter sprake... :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva30 apr 2018, 17:58

 2204
commisaris Witse schreef:Ja, maar we zitten intussen 6 afleveringen ver en het komt nu pas ter sprake... :mrgreen:
Topic is van 28 maart. 😉