Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Frolva03 apr 2018, 14:58

 2204
masterveecee schreef:Hmmm, net even opnieuw geluisterd (want is enkel een stem, geen beeld), het zou kunnen Steve zijn die zegt die ie niet kan baseballen. Dan is het zo dat Katrien zich eerst aanbied en Jeffrey volgt (filmpke rond 33'30")
Volgens mij inderdaad Steve die zegt "Baseball kan ik niet.".
Toch vreemd (verdacht :mrgreen: ) dat hij dan toch bij die groep wordt ingedeeld (nog niet wetende dat er maar 5 moesten baseballen).
Gebruikersavatar

marc.roose05 apr 2018, 12:11

 193  Sven
masterveecee schreef:Hmmm, net even opnieuw geluisterd (want is enkel een stem, geen beeld), het zou kunnen Steve zijn die zegt die ie niet kan baseballen. Dan is het zo dat Katrien zich eerst aanbied en Jeffrey volgt (filmpke rond 33'30")
heel juist .... maar ik denk dat Katrien niet erg te vinden is voor fysieke proeven ,misschien is ze bang dat ze er niets van kent en zich daar belachelijk gaat maken
Gebruikersavatar

Jansen05 apr 2018, 12:53

 3423  Yens
marc.roose schreef:heel juist .... maar ik denk dat Katrien niet erg te vinden is voor fysieke proeven ,misschien is ze bang dat ze er niets van kent en zich daar belachelijk gaat maken
Haar afdaling van de rots vond ik toch behoorlijk en ze ziet er lichamelijk toch wel in orde uit vind ik. En basketballen (onorthodox of niet) kan ze ook 😉.
Gebruikersavatar

JKpowned05 apr 2018, 20:08

 259
In deze groep moet de mol zelfs helemaal niet saboteren de groep doet het op zich wat zeer ambetant is want je ziet moeilijk duidelijke sabotage's voorlopig.
Gebruikersavatar

Jansen06 apr 2018, 07:50

 3423  Yens
JKpowned schreef:In deze groep moet de mol zelfs helemaal niet saboteren de groep doet het op zich wat zeer ambetant is want je ziet moeilijk duidelijke sabotage's voorlopig.
Die tactiek wordt al een aantal jaren uitgeprobeerd. Kandidaten hanteren deze tactiek om de verdenking op hen te laden, zodat andere kandidaten zich vergissen en op hem / haar stemmen en er dan uitliggen bij de eliminatie.

In mijn ogen zijn de opvallende sabotages NIET het werk van de mol. Volgens mij is het beter te zoeken naar subtiele sabotages - dat lijkt me een betere manier om de mol te ontmaskeren.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 apr 2018, 09:20

 8153
eveline.vanhemel schreef:Die tactiek wordt al een aantal jaren uitgeprobeerd. Kandidaten hanteren deze tactiek om de verdenking op hen te laden, zodat andere kandidaten zich vergissen en op hem / haar stemmen en er dan uitliggen bij de eliminatie.

In mijn ogen zijn de opvallende sabotages NIET het werk van de mol. Volgens mij is het beter te zoeken naar subtiele sabotages - dat lijkt me een betere manier om de mol te ontmaskeren.
Enkele sabotages van Eline kon je toch niet bepaald subtiel noemen hoor!
Gebruikersavatar

ex-molinator06 apr 2018, 10:11

 3483  Uma
chicawah schreef:Enkele sabotages van Eline kon je toch niet bepaald subtiel noemen hoor!
Voor een deel akkoord, maar de Casanova was wel een subtiele vond ik.
Gebruikersavatar

Jansen06 apr 2018, 12:26

 3423  Yens
chicawah schreef:Enkele sabotages van Eline kon je toch niet bepaald subtiel noemen hoor!
Klopt, ik hoop dan ook dat dit jaar de mol geen doorslagje van Eline is 🙂