[Bahador] Saboteador

Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

billie.holiday04 apr 2018, 06:49

 462  Bert
Tien onbekende Vlamingen, Gilles De Coster en met hen ook een klein miljoen mollenvangers, maken zich op voor De Mol Mexico! Het nieuwe seizoen belooft een waanzinnige roadtrip langs uitgestrekte vlaktes, broeierige grootsteden en charmante Mexicaanse pueblos. Dwars doorheen dit kleurrijke land start de zoektocht naar De Mol.

Onderweg moeten de kandidaten slagen in zoveel mogelijk opdrachten, want alleen zo kunnen ze geld verdienen. Maar ze moeten elkaar vooral nauwkeurig in de gaten houden, want in hun midden huist een sluwe saboteador. De mol. En die doet niets liever dan de groep tegenwerken.


Dit staat op de site van vier te lezen. Ik vind het op zich niet zo vreemd dat er 2 Spaanse woorden in verwerkt zijn . Maar het woord saboteador linkte ik direct aan bahador. Het zal wel niks zijn. Maar je weet maar nooit.
Gebruikersavatar

mollig1805 apr 2018, 15:34

 229  Bert
Ik zit momenteel niet richting Bahador maar ik wou hier ook net topic over beginnen.
gelukkig zag ik net op tijd dat het topic al was aangemaakt
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen13 apr 2018, 16:26

 182
billie.holiday schreef:Tien onbekende Vlamingen, Gilles De Coster en met hen ook een klein miljoen mollenvangers, maken zich op voor De Mol Mexico! Het nieuwe seizoen belooft een waanzinnige roadtrip langs uitgestrekte vlaktes, broeierige grootsteden en charmante Mexicaanse pueblos. Dwars doorheen dit kleurrijke land start de zoektocht naar De Mol.

Onderweg moeten de kandidaten slagen in zoveel mogelijk opdrachten, want alleen zo kunnen ze geld verdienen. Maar ze moeten elkaar vooral nauwkeurig in de gaten houden, want in hun midden huist een sluwe saboteador. De mol. En die doet niets liever dan de groep tegenwerken.

Dit staat op de site van vier te lezen. Ik vind het op zich niet zo vreemd dat er 2 Spaanse woorden in verwerkt zijn . Maar het woord saboteador linkte ik direct aan bahador. Het zal wel niks zijn. Maar je weet maar nooit.
Vind ik wel een goeie 😂