Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

perro05 apr 2018, 22:52

 39  Bert
Waarschijnlijk zie ik spoken, maar misschien...
Dit is telkens de kleding van Katrien vs de kleding van het slachtoffer van de Mol.

Afbeelding
Afbeelding

Tijdens de eerste aflevering vond ik Katrien om andere redenen al verdacht, en toen iedereen in beeld kwam tijdens de eliminatie zei ik nog, Kelly gaat er het eerste uit, want de mol draagt dezelfde kleding...
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 apr 2018, 23:18

 1690  Sven
Mooi, nu zien of het zich herhaald. Ik vind dit alleszins beter dan de t shirts van Jeffrey.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT06 apr 2018, 07:53

 767  Yens
perro schreef:Waarschijnlijk zie ik spoken, maar misschien...
Dit is telkens de kleding van Katrien vs de kleding van het slachtoffer van de Mol.

Afbeelding
Afbeelding

Tijdens de eerste aflevering vond ik Katrien om andere redenen al verdacht, en toen iedereen in beeld kwam tijdens de eliminatie zei ik nog, Kelly gaat er het eerste uit, want de mol draagt dezelfde kleding...
Wauw! Goed gevonden! Ik ben benieuwd om te zien of dit ook zondag nog klopt...
Gebruikersavatar

skred06 apr 2018, 07:59

 110  Uma
Goed gevonden! Ik was ook al naar de kleding tijdens eliminatie aan het kijken, maar had dit nog niet gevonden.

Ik vermoedde dat er aanwijzingen tijdens de eliminatie zijn, aangezien Gilles zei dat de mol ingelicht wordt over de afvaller + dat het spel dit jaar gespeeld wordt tijdens het laatste reclame blok en je dus niet info uit het einde van de aflevering kan gebruiken in je stem voor die week.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 apr 2018, 09:17

 8153
Dus de mol kent voor ze vertrekken de volledige garderobe van de andere kandidaten en sleept dus 97 valiezen extra mee?
Gebruikersavatar

astridm06 apr 2018, 22:23

 287
chicawah schreef:Dus de mol kent voor ze vertrekken de volledige garderobe van de andere kandidaten en sleept dus 97 valiezen extra mee?
Je vergeet dat de mol een heel team achter zich heeft en dat zij misschien wel die '97 koffers' bij zich hebben. Of ze gaan nog even snel shoppen als ze weten wat de verliezer gaat dragen. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 apr 2018, 23:32

 8153
astridm schreef:Je vergeet dat de mol een heel team achter zich heeft en dat zij misschien wel die '97 koffers' bij zich hebben. Of ze gaan nog even snel shoppen als ze weten wat de verliezer gaat dragen. 😉
Ach, tuurlijk! Hoe ik daar niet zelf op kwam :?
Als een volgende afvaller een tricolore pruik draagt omdat hij El Sympathico wil eren die in 1986 in Mexico in het doel van de Diabolos Rougos stond, dan hoop ik voor de crew dat ze voor de mol ergens in een lokale supermercado een drietand kunnen opduikelen :mrgreen: