Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 apr 2018, 23:24

 8153
Ik vind het heel erg dat Jeffrey eruit ligt en dan nog op zo'n manier. Dat heeft hij echt niet verdiend.
De groep is een sympathieke sfeermaker kwijt...
Gebruikersavatar

ex-molinator08 apr 2018, 23:37

 3483  Uma
chicawah schreef:Ik vind het heel erg dat Jeffrey eruit ligt en dan nog op zo'n manier. Dat heeft hij echt niet verdiend.
De groep is een sympathieke sfeermaker kwijt...
Ik vond hem in ieder geval telkens sympathieker worden en het was zeker een kleurrijk figuur die kleurrijke uitspraken deed.
Gebruikersavatar

Elysia198508 apr 2018, 23:38

 105
Helemaal akkoord! Jeffrey bracht echt sfeer in de groep, dacht niet aan zichzelf in de eerste plaats en had ook altijd zo’n praktische ‘no-nonsense’ kijk op de dingen die nu echt wel gemist gaat worden. Sympathieke kerel. Ik had er graag wat meer van gezien. Misschien binnenkort ‘de Jeffrey show’? 😉
Gebruikersavatar

Laleia09 apr 2018, 00:26

 306
Ik wil me hier absoluut bij aansluitend. Zo'n toffe down to earth kerel, echt een verlies voor de groep en voor het programma. Ik ga zijn fijn gevoel voor humor en relativeringsvermogen missen. Het is eigenlijk de eerste keer dat ik het vertrek van een kandidaat zo erg vond, vooral ook op die manier, door de groep voor zichzelf te plaatsen. Ik hoop maar dat de pasvragen het verschil niet gemaakt hebben.
Gebruikersavatar

joachim.morrens09 apr 2018, 00:33

 200  Yens
Yep, echt wel!...

Wat een topkerel
Gebruikersavatar

amber.albertinia09 apr 2018, 09:27

 5
Echt jammer dat Jeffrey er uit ligt!

Wat ik wél goed vind is dat mollenjagend Vlaanderen inziet dat het erg dom is de persoon die het meeste geld in het laatje brengt te verdenken. Ik was er heilig van overtuigd dat J. De mol niet was!

Proved y'all wrong!
Wel jammer zo'n persoonlijkheid van het scherm te zien verdwijnen ...
Gebruikersavatar

ex-molinator09 apr 2018, 09:35

 3483  Uma
amber.albertinia schreef:...
Wat ik wél goed vind is dat mollenjagend Vlaanderen inziet dat het erg dom is de persoon die het meeste geld in het laatje brengt te verdenken. Ik was er heilig van overtuigd dat J. De mol niet was!

Proved y'all wrong!
Het is dom om na 2 of 3 afleveringen een besluit te trekken gebaseerd op (vermeende inkomsten). Maar op het einde zal wel blijken dat De Mol weinig geld binnengebracht heeft (zeker rekening houdend met het verloren geld).

In de NL reeks van dit jaar was Jan de grootverdiener in het begin maar op het einde bleek toch dat hij onderaan het lijstje van opbrengers stond, dus diegene die hem in het begin verdachten, hadden toch gelijk.
Gebruikersavatar

james.waker09 apr 2018, 17:23

 417
't is een beetje zuur dat hij er op die manier uit gegaan is... ik hoop dat de pasvragen geen invloed gehad hebben op zijn exit, maar dat zullen we misschien nooit weten....

ik verdachte hem totaal niet.... dus ook op dat vlak ben ik niet wijzer geworden...
Gebruikersavatar

Frolva15 apr 2018, 13:11

 2204
amber.albertinia schreef:Ik was er heilig van overtuigd dat J. De mol niet was!

Proved y'all wrong!
Ik was er ook van overtuigd dat Jeffrey niet de mol was; hetzelfde gold voor Kelly en Channy. Maar ik heb absoluut niet het gevoel dat ik iemand 'wrong geproved' heb. 😉


Nu valt het me wel op dat de eindletter van de voornaam van elke afvaller tot hiertoe de 'y' is. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Wouterc15 apr 2018, 13:48

 147
james.waker schreef:'t is een beetje zuur dat hij er op die manier uit gegaan is... ik hoop dat de pasvragen geen invloed gehad hebben op zijn exit, maar dat zullen we misschien nooit weten....

ik verdachte hem totaal niet.... dus ook op dat vlak ben ik niet wijzer geworden...
Ik denk het wel. Pieter was volgens mij de oorspronkelijke afvaller, maar door 2 pasvragen te kopen, ligt Jeffrey er in de plaats uit. Bahador is nadien gefrustreerd omdat hij dat koffertje aan Pieter heeft gegeven en zo mee heeft gezorgd voor de exit van Jeffrey.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 apr 2018, 14:01

 8153
Frolva schreef:Nu valt het me wel op dat de eindletter van de voornaam van elke afvaller tot hiertoe de 'y' is. :mrgreen:
In Café De Mol bij de voorstelling van de kandidaten zei Davey nochtans dat zij de meeste kans hadden om te winnen omdat hun naam op y eindigt :mrgreen: